Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kerkesin pari viikkoa käydä kevät/kesä -tauon jälkeen salilla ja nyt iski joku helvetin flunssa päälle. Miten tässä aina käy näin? :curs:

Stecs aiheutti eilen Oulun urheilutalolla ainakin oman pään sisällä pientä huumoria.Istahan tälläiseen painopakalliseen davidin prässiin ja tarkistan että painomäärä on oikea.otan tukevan asennon penkistä ja kahvoista ja lähden punnertamaan jaloilla samalla puristaen kahvoista.VITTU oikeanpuoleinen kahva mistä otin kiinni oli selkänojan säätö.sTecs heitti melko komean puolikuperkeikan paikalllaan.

Vitun kattoremontti alkaa joka aamu klo 07.00 ja asun ylimmäs kerroksessa tietenkin!
En päässy hiusmalliks...ois saanu ilmatteeks hianon tukan ja tuotteita 80e:n arvosta.
Yks nettikauppa kusetti mua ja tein rikosilmotuksenki jo....tuskin sielt mitään takas saa...

Kerrotko nimen meillekin vai tilasitko arkaluontoista kamaa, kuten esim. dildoja yms. sälää?

Seksipankki.com :lol2: Mutta nehän ois tietenki menny lahjaks, enhän minä sentään :D
Ois kannattanu ehkä ottaa selvää kyseisestä puljusta ennen ko tilaa...kusetettu on vaikka kuinka montaa henkilöö. Ja sivut edelleen kai auki.
Mut oon niin noviisi noitten nettikauppojen kaa ja heti kävi näin...

Pikku vinkki että kannattaa vetää sivujen ulkoasusta johtopäätöksiä. Näköjään tuon seksipankin sivut aika "ankeet" jos verrataan esim tuossa yläbannerissa mainostavaan firmaan. Jos ei nettifirmalla ole varaa tehdä hyviä sivuja niin epäilyttää millä pohjalla toiminta sitten muuten on...

Noo, lahjojen antamisessahan tärkeintä on ajatus ;) :D

Urheilukielto.

Ei pitäis mennä koskaan lääkäriin :D
Olkapäässä/solisluussa epäillään hiusmurtumaan ja sitten siel on revähtänyt jotain sidekudoksia tai jänteitä tai jotain. En kuunnellut niin tarkasti.
Huomenna röntgen + ultra.

Pikku vinkki että kannattaa vetää sivujen ulkoasusta johtopäätöksiä. Näköjään tuon seksipankin sivut aika "ankeet" jos verrataan esim tuossa yläbannerissa mainostavaan firmaan. Jos ei nettifirmalla ole varaa tehdä hyviä sivuja niin epäilyttää millä pohjalla toiminta sitten muuten on...

Noo, lahjojen antamisessahan tärkeintä on ajatus ;) :D

Musta ko ne sivut näytti ihan asiallisilta :rolleyes: Ja nyt ko ajattelin päästä "helpolla", ni perkele :lol2:
Eli jätän nämä nettikaupat siis edelleenki muille ja kannatan henkilökohtaista asiointia.....

Aika näppärä keino on vaan kirjoittaa kyseisen nettipuljun osoite googleen, niin yleensä joltain keskustelufoorumilta löytyy joltakin jotain sanottavaa (hyvää tai pahaa).

Aika näppärä keino on vaan kirjoittaa kyseisen nettipuljun osoite googleen, niin yleensä joltain keskustelufoorumilta löytyy joltakin jotain sanottavaa (hyvää tai pahaa).

Niinhän mä teinki.....tänään :jahas:
Mä vaan sinisilmäsenä ajattelin, ettei semmosta mulle satu. Ja kun just mielestäni ne sivut oli asialliset ja kaikki ok..... ja näin :hyvä:

Vituttaa ja stressaa.

Kivaa! Ehdin tässä taannoin jo viikon treenitauon aikana parannella orastavaa flunssaa. No ehdin sentään viidesti käydä salilla sen jälkeen ennen kuin tänään löi päälle vitunmoisen kurkkukivun. Kivaa maksaa isolla rahalla kuukausikortteja ku ei voi treenata sairastelun takia :curs:

Opiskelut ahdistaa ja rahat hupenevat huolestuttavaa tahtia. Yritän katsoa Diiliä netistä ja ei vittu voi sekään onnistua ilman ongelmia. Nettiyhteys riittää, mutta joku vittu tahmaa toisessa päässä; Kuva tai ääni pysähtyy 10sek välein. :curs:

Flunssa. Kuoleman väsymys. Ei jaksa. Kirjoittaa. Kokonaisia. Lausei...

Käytin äsken melkein kolme tuntia tiivistääkseni erästä tutkimuspaperinivaskaa kuuteen sivuun. Äsken tarkistin uudelleen vaatimukset, ja sen selostuksen pitääkin olla enintään kolme sivua. Stna, sama kun käskettäisiin tiivistämään Dostojevskin Karamazovin veljekset yhteen tekstiviestiin. :wall:

Käytin äsken melkein kolme tuntia tiivistääkseni erästä tutkimuspaperinivaskaa kuuteen sivuun. Äsken tarkistin uudelleen vaatimukset, ja sen selostuksen pitääkin olla enintään kolme sivua. Stna, sama kun käskettäisiin tiivistämään Dostojevskin Karamazovin veljekset yhteen tekstiviestiin. :wall:

Mua vituttaa ku Karttunen meni pilaamaan ittensä. Nykyään ei koko jätkästä tuu enää mitään muuta mieleen kuin "moi, olen karttunen 27v täältä hikikopista ja tattia tulee hakattua päivittäin" :D

Back
Ylös Bottom