NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Mun nicki on sielläkin Elchubagabra.

Voin itsekin selvitellä asiaa, mutta valistatteko vielä joku tuosta kutsumisesta. Tuleeko siitä pleikkariin se kutsu, vai kutsutaanko tämän foorumin kautta.

Miten niin näyttää siltä että pleikka ollut lähinnä leffakäytössä :)
Meet änärin online-valikkoon, sieltä jostain kaivat semmosen kun "pelaajakeskus", sieltä näet että onko joku kutsunut sut ja jos on niin voit hyväksyä kutsun. Jotenkin noin se tais mennä. :)

Oisko afro ja muut illalla peliä klo.22 jälkeen?

peliä ? Lisäkkää mut. Fuufaa :D

Jos jaksan valvoa niin tuun pelaan.

Meni pleikkari jumiin just ennen peliä, kun yritin lukea Pellesin viestiä, ja ny se viestikin on hävinny..:jahas:

Hyvinhän nää pelit on lähteny käyntiin, omissakaan ei ole pahemmin soinut.:)

Fuufaa ja Elchubagabra vois vastata ystävänlisäyspyyntöön, ni voisin kutsua teiät joukkueeseen. Tanttu myös PS-nickiä tänne päin jos joukkuepelailut kiinnostaa.:)

Eilen meni ihan hyvin jo pelit! Mä kirjotin että vielä yks ja sit nukkumaan.. sit sä jo hävisitkin :D
Tänään vois pari peliä ottaa illalla?

E: mikäs ihmekypärä sillä yhdellä kaverilla oli päässä???

HC Kisaveikkojen puolesta toivotan tälle jengille hyviä pelejä ja toivottavasti tavataan kaukalossa kovien matsien merkeissä :puntti:

Terveisin #61 Marcus Johansen

HC Kisaveikkojen puolesta toivotan tälle jengille hyviä pelejä ja toivottavasti tavataan kaukalossa kovien matsien merkeissä :puntti:

Terveisin #61 Marcus Johansen

HCK:n puolesta myöskin toivotan hyviä pelejä pakkiksen tiimille, mutta ikävä kyllä vastakkain ei päästä, kun pojat pelailee harrastelliigassa :(

HCK:n puolesta myöskin toivotetaan hyviä pelejä pakkiksen tiimille, mutta ikävä kyllä vastakkain ei päästä, kun pojat pelailee harrstelliigassa :(

No niin, näinhän se olikin. Näitä NHL kympin hienouksia.

Kattokaas me vasta harrastellaan ;) ei olla vielä tarpeeks pro.

Saadaanko tänään pelit pystyyn joskus ysin jälkeen? Vois itsekkin olla ensimmäistä kertaa pelaamassa...

Mä oon nyt peleillä jos jotakuta kiinnostaa.

Oisko nyt pelaajia?

Back
Ylös Bottom