Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Milläs perkeleen ohjelmalla saan vistalla kulkevan läppärini tunnistamaan aidon dvd-elokuvan? levyä pyörittelee, mutta ei puhu mitään. Entisellä koneella oli jotain ohjelmia joilla sai kaikki levyt pyörimään, mutta ku ei kuollakseenkaan muista mitä ne oli...

Milläs perkeleen ohjelmalla saan vistalla kulkevan läppärini tunnistamaan aidon dvd-elokuvan? levyä pyörittelee, mutta ei puhu mitään. Entisellä koneella oli jotain ohjelmia joilla sai kaikki levyt pyörimään, mutta ku ei kuollakseenkaan muista mitä ne oli...
Vlc:n luulis pyörittävän.

Nyt ei sitten naureta!

Täällä oli vissin sähkökatkos ja nyt mikään sivu ei pidä mua enää kirjautuneena sisälle. Ennen oli aina suoraan sisällä esim. facebookissa ja blogissa piti vaan painaa "kirjaudu sisälle" ja se meni sit suoraan. Nyt pitää koko ajan laittaa salasanaa ja tunnuslukua. Vaikka pakkiksellekkin kuinka lyö sitä "muista minut" ruutua, niin ulkona on heti kun silmä välttää?

Mitä vittua tässä voi enää tehä ja mistä?

Kiitos paljon,
Nimim. Ei vanaha ällyy

Vlc:n luulis pyörittävän.

Varmaan pyörittääkin, mutta kun kone ei tunnista koko dvd-levyä, eli omaan tietokoneeseen ei ilmesty f:asemalle "simpsons season11 disc1" vaan saanoo että aseta levy asemaan f

Johto kunnolla paikalleen ja ei ole sammunut näyttö sen jälkeen vaikka vähän kopautteli nyrkillä läppäriä. Eikun vaan purkamaan ;)

Joo. Voipi olla että loppuu se pakkiksen selailu siinä vaiheessa kun alan läpänderiä aukomaan :( pitää jatkossaki harrastaa tuota nyrkillä hakkaamista, ellei nyt sitten löydy joku joka haluaa purkaa koneen auki ja ottaa vieläpä vastuun siitä.

Mölliskö: Poistatko selaimesta cookiet selailun loputtua? Noin käy jos sivun tallettama cookie ei ole saatavilla.
Mää ymmärsin tästä sen verran, että oli mulle suunnattu tää viesti? :(

Cookiet? Selain? Ei hele. Kai mun on vaan näpytettävä noita nimimerkkejä ja salasanoja joka vitun kerta. Tai mentävä sinne atk-kurssille.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tietääkö joku hyvää ohjelmaa, jolla voi rajoittaa kaistan nopeutta tietyillä ohjelmilla, tai koko tietokoneessa?

Netlimiter on ainakin yksi ohjelma, jonka olen itse kokenut hyväksi. Ainoa vaan, että taitaapi olla maksullinen kuukauden kokeilujakson jälkeen. (Ellei jostain löydy kräkättyä versiota, esim. täältä.)

Tuolla saa ihan ohjelmakohtaisesti ja IP-kohtaisesti rajoitettua kaistan käytön.

Varmaan pyörittääkin, mutta kun kone ei tunnista koko dvd-levyä, eli omaan tietokoneeseen ei ilmesty f:asemalle "simpsons season11 disc1" vaan saanoo että aseta levy asemaan f

No eihän tuolla ole mitään tekemistä minkään ohjelman kanssa? Kyllä se pitäs aseman tunnistaa levy ihan ite. Ootko kattonu että onko sulla siinä DVD vai CD asema ;D

Firefoxia, tästä mää oon melko varma :)

Käynnistä Firefox -> Valitse ylhäältä Työkalut -> sieltä Asetukset -> sieltä Tietosuoja välilehdestä "Firefox säilyttää täydelliset historiat" -> seuraavaksi valitset Turvallisuus välilehden ja katsot että kohdassa "Tallenna sivustojen salasant" kohdassa on ruksi.

Mistä johtuu että Winamp ei säilytä mitää muutoksia, jos muuttaa Skiniä ni ens kerralla ku sen avaa se on vaihtunu siihe alkuperäsee ja sama koskee jopa soittolistaa.
Käytössä on uusin Winampin ilmane versio ja käyttis Vista, entisel koneella Xp:ssä ja vanhal winampil ei ikinä mitää ongelmia..

No eihän tuolla ole mitään tekemistä minkään ohjelman kanssa? Kyllä se pitäs aseman tunnistaa levy ihan ite. Ootko kattonu että onko sulla siinä DVD vai CD asema ;D

Olin aluksi siinä luulossa että levyssä on sellaiset kopiontisuojakset, että sitä ei tietokoneella saa auki. Joskus rippailin paljon dvd-levyjä ja joutui noita suojauksia kiertämään jos jonkinnäkösellä ohjelmalla. Toki asian laita tällä kertaa oli, että dvd-aseman asetuksissa ei vakiona ollu valittuna mitään aluekoodia ja se piti sinne ite käydä laittamassa. Johan levyt taas pyörii ja elokuvat näkyy. Ihan noin tyhmä edes mä en oo että laittaisin cd-asemaan dvd-levyjä hyvässä uskossa... :puntti:

Miksi ihmeessä mulle tulee tämmöstä tekstiä jo toisen pelin kohdalla, jonka yritän käynnistää installoinnin jälkeen? Ennen nämä kyllä ovat toimineet, mutta kun läppäri joutui huoltoon ja siihen asennettiin uusi kiintolevy, eivät nämä pelit enää lähde pyörimään. Netissä monella ollut samaa ongelmaa Vista Home Editionin kanssa., tosin ei pitäis johtua Vistasta, kun ennen toimivat aivan mainiosti:

Runtime error!
Program:C:\Program Files\Eidos\Hitman Contracts\HitmanContracts.exe

abnormal program termination

Oliko se joku Ad-Aware niminen ohjelma, jolla sai tsekkailtua jotain ylimääräsiä paskoja pois koneelta? Ajaako ilmasversio asiansa?

Miksi ihmeessä mulle tulee tämmöstä tekstiä jo toisen pelin kohdalla, jonka yritän käynnistää installoinnin jälkeen? Ennen nämä kyllä ovat toimineet, mutta kun läppäri joutui huoltoon ja siihen asennettiin uusi kiintolevy, eivät nämä pelit enää lähde pyörimään. Netissä monella ollut samaa ongelmaa Vista Home Editionin kanssa., tosin ei pitäis johtua Vistasta, kun ennen toimivat aivan mainiosti:

Runtime error!
Program:C:\Program Files\Eidos\Hitman Contracts\HitmanContracts.exe

abnormal program termination
Ihan uuno kysymys, mutta olethan ruksinut sen "Run as administrator" -kohdan? :jahas:

Teki itsellä jotain tuon kaltaista, varsinkin vanhemmilla peleillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom