Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mahdollisesti.

Niinpä. :)

Sitten lisäkysymyksinä voisin esittää:
1. Ovatko lapsiavioliitot mielestäsi hyväksyttäviä suomessa tai muissa maissa?

Eivät missään.

2. Onko aviomiehellä, minkä ikäisellä tahansa, oikeus harrastaa seksiä lapsivaimonsa kanssa?

Ei.

3. Löytyykö Islamiin liittyvästä teologisesta kirjallisuudesta mielestäsi lapsiavioliiton ja seksin harrastaminen näiden lapsimorsiamien kanssa pyhittävä kohta?

Mitä tarkoitat pyhittämisellä?

4. Mitä mieltä olet pedofiliasta?

Pidän sitä äärimmäisen tuomittavana ja toivoisin esimerkiksi Suomessa kovempia tuomioita siihen syyllistyneille.

5. Kuuluuko islamilaiseen kulttuuriin mielestäsi lapsiavioliitot ja seksin harrastaminen näiden morsiamien kanssa? Mitä ajatuksia tämä "tapa" herättää?

Ei. Joissain islamilaisissa maissa lapsiavioliittoja on ollut jo ennen islamia.

6. Pitäisikö muslimien voida harjoittaa tätä tapaa myös suomessa?

Tätä tapaa ei saisi harrastaa kukaan missään maassa.

Kyllä tuolla toisessa ketjussa sun viestis noita asioita kohtaan on hyvin vähätteleviä. Ei tarvitse aina sanoa asioita suoraan, jotta voi havaita kirjoittajan oikean mielipiteen asiasta.

Puolustinko lapsiavioliittoja ja pedofiliaa kun ihmettelin monien uskoneen Halla-ahon pieleen menneen deduktiivisen päättelyn pedofilian pyhittämisestä vai siinä kun hämmästelin sitä, että jotkut uskoivat Hamasin järjestäneen muutaman sadan parin pedofiilihäät?

Väitteesi on siinä väärin vakava, että toivoisin sinun ihan tosiaan paneutuvan vastaukseesi vaikka postaamalla ihan suoraan kohtia, joista tämä väittämäsi lapsiavioliittojen puolustaminen käy ilmi.

Samoin Strumann on onnistunut kirjoittamaan sivukaupalla yhdestä, mielestäni kokonaisuuden kannalta mitättömästä, asiasta

Strumannista en tiedä, mutta minä olen kirjoittanut siitä, että Halla-ahon pedofiiliuskontolöpinät romuttuivat, mikä ei ole ihan pieni asia. Hänhän itsekin on tainnut sanoa, että jos premissit ovat kohdallaan, niin deduktiivinen päättely ei voi mennä pieleen. Nyt sattuivat premissit olemaan persiillään...

Minulla tosiaan on yleensä iltaisin ja viikonloppuisin muuta tekemistä kuin roikkua netissä, mutta pyrin toki vastailemaan mahdollisimman pian, jos jokin asia jää epäselväksi. :)

Yritetäänpä sitten vielä uudestaan, jos vaikka nyt saisin vastauksen tähän kysymykseeni:

"Mitäs muuten luulet, olisiko lapsiinsekaantuminen avioliiton nimissä merkittävästi vähäisempää islaminuskoisissa maissa, jos Muhemmed olisikin näyttänyt itse toisenlaista esimerkkiä?
Nainut itse vain täysi-ikäisiä naisia ja julistanut, että alaikäisiin sekaantujaa ei todellakaan odota paratiisin ilot, vaan helvetti, jossa perkele rassaa atraimellaan pedofiilin peräsuolta iankaikkiseen?"

Hmm... siis Halla-Ahon löpinät romuttuivat mihin? Siihen että tekstissä oli 1 sisällön kannalta merkityksetön sanavirhe? Islam ei siis enää ole Islam koska H-a kirjoitti yhden sanan väärin? Luuletko oikeasti että he itse ovat samaa mieltä että heidän uskontonsa ja kulttuurinsa pohja romuttui koska H-a siteerasi väärää kirjaa :hyvä:

kärpäsestä härkästä vai miten se meni...

Hmm... siis Halla-Ahon löpinät romuttuivat mihin?

Halla-Ahon päättely siitä, että Islam on pedofiiliuskonto romuttui siihen, että hän kirjoitti paskaa.

Näin tämä hänen väitteensä siis muuttuu, jos pysyttäydytään totuudessa. Onko jälkimmäinen todistelu mielestäsi kovinkin vahva?

Profeetta Muhammad oli pedofiili, ja islam on pedofilian pyhittävä uskonto, siis pedofiiliuskonto. Pedofilia on Allahin tahto.
Mitä on tehtävä, jotta yllä esitetyt, lihavoidut väitteet eivät pitäisi paikkaansa? On väitettävä, että …

a) ... koraani ei ole kirjaimellisesti totta (ts. että Muhammad ei yhtynyt 9-vuotiaaseen tyttöön). Tämä ei käy, koska islamilaisen doktriinin ja muslimien näkemyksen mukaan Koraani on kirjaimellisesti otettavaa Jumalan sanaa. Yhtymistä ja Aishan ikää ei siis voida kiistää loukkaamatta muslimeja.

Profeetta Muhammad oli pedofiili, ja islam on pedofilian pyhittävä uskonto, siis pedofiiliuskonto. Pedofilia on Allahin tahto.
Mitä on tehtävä, jotta yllä esitetyt, lihavoidut väitteet eivät pitäisi paikkaansa? On väitettävä, että …
a) ... Muslimin ja Bukharin Hadithkokoelmat eivät ole kirjaimellisesti totta (ts. että Muhammad ei yhtynyt 9-vuotiaaseen tyttöön). Tämä ei käy, koska osa muslimeista pitää Muslimin ja Bukharin Hadithkokoelmia tärkeinä määrittelemään muslimien elämäntapaa. Yhtymistä ja Aishan ikää ei siis voida kiistää loukkaamatta osaa muslimeista.

Yritetäänpä sitten vielä uudestaan, jos vaikka nyt saisin vastauksen tähän kysymykseeni:

"Mitäs muuten luulet, olisiko lapsiinsekaantuminen avioliiton nimissä merkittävästi vähäisempää islaminuskoisissa maissa, jos Muhemmed olisikin näyttänyt itse toisenlaista esimerkkiä?
Nainut itse vain täysi-ikäisiä naisia ja julistanut, että alaikäisiin sekaantujaa ei todellakaan odota paratiisin ilot, vaan helvetti, jossa perkele rassaa atraimellaan pedofiilin peräsuolta iankaikkiseen?"

Niin. Joidenkin Hadithien mukaan Aisha oli alaikäinen ja jotkut muslimit pitävät tosiaan Muslimin ja Bukharin Haditheja arvossaan.

En osaa tarkasti arvioida miten tuo vaikuttaa lapsiavioliittoihin. Täytyypä oikein tutkia, ovatko lapsiavioliitot joillakin alueilla jo Islamia vanhempi käytäntö.

Mitä tarkoitat pyhittämisellä?

Ei. Joissain islamilaisissa maissa lapsiavioliittoja on ollut jo ennen islamia.

Tätä tapaa ei saisi harrastaa kukaan missään maassa.

Varmaan dragon arvasikin että näihin et aiokkaan vastata, mutta kiusallani jatkan hiillostusta ehkä joskus itsekkin huomaat missä suossa olet "argumentteinesi" :)

-Mitä nyt pyhityksellä tarkoitetaan? Saako mielestäsi tätä tapaa kritisoida? Hyväksyvätkö islamilaiset sen että heitä arvostellaan(mistään) tästä aiheesta, jos eivät se on pyhä.

-Joku on siis joskus ennenkin tehnyt väärin, joten nyt se on sitten ihan ok?

-No jostain ollaan samaa mieltä.

-Mitä nyt pyhityksellä tarkoitetaan?

Siihen minä tosiaan haluaisin vastauksen. Kerro ihmeessä, jos tiedät! Muutkin saavat vastata.
Saako mielestäsi tätä tapaa kritisoida?

Mitä tapaa? Jos tarkoitat lapsiavioliittoja, niin niitä pitääkin kritisoida.

Hyväksyvätkö islamilaiset sen että heitä arvostellaan(mistään) tästä aiheesta, jos eivät se on pyhä.

Tarkoitatko lapsiavioliittoja? Kaikkia ihmisiä, jotka harjoittavat lapsiavioliittoja saa kritisoida, mutta en nyt mitään uskontoa siitä arvostelisi. Miksi pitäisi arvostella jotain uskontoa lapsiavioliitoista?
-Joku on siis joskus ennenkin tehnyt väärin, joten nyt se on sitten ihan ok?

Et nyt ihan tainnut ymmärtää. Jos tietyllä alueella on harrastettu lapsiavioliittoja ja myöhemmin tuolla alueella aletaan harjoittaa uskontoa nimeltä Islam, niin millä tavalla tuo uskonto liittyy lapsiavioliittoihin?

Varmaan dragon arvasikin että näihin et aiokkaan vastata,

Käsittääkseni vastasin kaikkiin. Tosin yhteen en voi vastata ennen kuin tiedän mitä tarkoitetaan termillä pyhittäminen. Alkaa vähän tuntua siltä, että kaikki muutkaan eivät osaa sitä määritellä... ;)

Hauskaa viikonloppua nyt kaikille ja palataan taas maanantaina asiaan. Muistakaa käydä välillä ulkona!

Ja niitä perusteluja odotellessa..

Edellä mainitsemani kaltainen kuva minulle on kyseisestä hemmosta jäänyt. Voin olla väärässä, mutta mitä sitten? Ihme vouhottaja tuntuu olevan. Maahanmuuttoasioissa todellakin on tarkastamisen varaa jne jne, mutta Halla-aho on mielestäni vetänyt jo niin överiksi, että aiheuttaa jo haittaa ajamalleen asialle. Monissa asioissa olen Halla-ahon kanssa samoilla linjoilla, eli täällä ei näpyttele mikään kukkahattu.

Ei todellakaan ole aikaa alkaa näin mitätöntä asiaa, Halla-ahon uskottavuutta, ruotimaan. Mutta jatkakaa te ja koittakaa päästä yli keskustelupalstalle heitetystä yksittäisestä kommentista. Kovimmat Halla-ahon kannattajat menevät kiihkoilussaan pian jo muslimien ohi :lol2:

Ei todellakaan ole aikaa alkaa näin mitätöntä asiaa, Halla-ahon uskottavuutta, ruotimaan. Mutta jatkakaa te ja koittakaa päästä yli keskustelupalstalle heitetystä yksittäisestä kommentista. Kovimmat Halla-ahon kannattajat menevät kiihkoilussaan pian jo muslimien ohi :lol2:

Halla-ahosta voi ja saa olla vaikka mitä mieltä :thumbs: Mutta vasta sitten kun nään "Kovimpien Halla-ahon kannattajien" mellakoivan, polttavan autoja/lippuja/ jotain muuta kivaa, huutavan kuolemaan Halla-ahon loukkaajille tai puolustavan pedofiliaa/eri mieltä olevien tappamista halliksen kirjoituksilla voin olla kanssasi samaa mieltä kiihkoilun määrässä ja tasossa

No tässä hyvä esimerkki:

Minulla tosiaan on yleensä iltaisin ja viikonloppuisin muuta tekemistä kuin roikkua netissä, mutta pyrin toki vastailemaan mahdollisimman pian, jos jokin asia jää epäselväksi. :)
Sähän sanoit, että Halla-ahon tekstit on täynnä virheitä ja sä onnistut löytämään yhden ainoan? Tais erektion hämärtämänä lähteä sulla taas mopo vähän keulimaan.

Mut toi on kyllä niin nähty ennenki teiltä mokuttajilta ja hihhuleilta.

Edellä mainitsemani kaltainen kuva minulle on kyseisestä hemmosta jäänyt. Voin olla väärässä, mutta mitä sitten? Ihme vouhottaja tuntuu olevan. Maahanmuuttoasioissa todellakin on tarkastamisen varaa jne jne, mutta Halla-aho on mielestäni vetänyt jo niin överiksi, että aiheuttaa jo haittaa ajamalleen asialle. Monissa asioissa olen Halla-ahon kanssa samoilla linjoilla, eli täällä ei näpyttele mikään kukkahattu.

Onko vaikeuksia keskustella itse asiasta? Sanoit aiemmin olevasi maahanmuuttokriittinen. Millä tavalla se sinusta ilmenee? Mielestäni hyvin stereotyyppinen esimerkki keskustelijasta, joka ryntää ketjuun jauhamaan näennäistä paskaa " olen kyllä kriittinen, mutta tämä halla-aho on kyllä niin överi jo" ilman yhtään viittausta halla-ahon kirjoituksiin, tilastoon tai mihinkään todellisiin lähteisiin. Sinä saat olla tuota mieltä. Jotta minä olisin tuota mieltä tarvitsen siihen jonkinlaiset järkiperäiset perustelut taakse.

Hienosti eräät onnistuneet kategorisoimaan asian niin, että olet joko:

a) Monikulttuurin kannattaja (a.ka "mokuttaja")

b) Maahanmuuttokriittinen (jolloin myös puolustat Halla-ahoa henkeen ja vereen)

Mitään välimuotoja ei näiden ihmisten maailmaan varmaankaan mahdu.

^ Siis tällä foorumillahan se menee niin, että jos olet pienimmästä pikkuseikastakaan erimieltä rankkurin ja kumppanien kanssa, olet äärivasemmistolainen viherkommunisti-ituhippi-rekkalesbo.

Sinänsä jännä koska jos Halla-ahoa johonkin pitäisi verrata niin ekaks tulee Paavo Arhinmäki mieleen. Molemmat pitää kovaa meteliä ja saa itse asiassa vain negatiivista aikaan ajamalleen asialle. Mutta eipä se mua haittaa :)

Edit: No oikeestaan Arhinmäelle toivon enemmän epämenestystä kuin Halla-aholle. Noi vasurit ärsyttää ihan oikeesti, Halla-ahot ja kumppanit nyt on vain tuollasia räksyttäjiä...

Back
Ylös Bottom