Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Salla veti ihan hirviön näkösenä taas popcorneja, luulis että läheinen kuolema olis vähän opettanu mutta ei. Ihan helvetin ärsyttävä:curs:

ei ollu Ipee koko jaksossa :itku:

Jokohan Joulutauon jälkeen Teemu Lehtilä näyttelee tuota Paulan lasta? Menee varmaan Oonan ja Miron kanssa samalle luokalle ja punoo jotain juonia. Niin ja tietysti lukitsee Paulan johonkin.

glitterfy-flpbk05093713250134.gif

Stubastian on kunnon korppikotka. Aina haaskalla kärkkymässä, kun jonkun parisuhde menee poikki.

Edit. en usko että Tanjasta vielä päästään. Eiköhän Sardiini sen sieltä liekkimerestä pelasta ja polta siinä sivussa toisenkin puolen naamastaan. Sen jälkeen he vaativat yhdessä kynttilänjalkojen valmistajalta miljoonakorvauksia huolimattomasti suunnitellusta tuotteesta.

Stubastian on kunnon korppikotka. Aina haaskalla kärkkymässä, kun jonkun parisuhde menee poikki.

Edit. en usko että Tanjasta vielä päästään. Eiköhän Sardiini sen sieltä liekkimerestä pelasta ja polta siinä sivussa toisenkin puolen naamastaan. Sen jälkeen he vaativat yhdessä kynttilänjalkojen valmistajalta miljoonakorvauksia huolimattomasti suunnitellusta tuotteesta.
:lol2:

Tanja sais kyllä kuolla. Aina jotain tän tapasta tulee sen suusta:

aah uuh mun rakas tyttäreni kuoli aah yhyy uuh ääh. Jumala anna minulle voimaa höö huu ahh yyh. Ihme ähkimistä ja huokailua koko ajan:curs:

Mut Tanja on itse asiassa aika hyvännökönen. Panisin :thumbs:
Kyllähän sitä pari kertaa tuuppaisi - ensin takaa päin ja lopuksi parvekkeelta.

Back
Ylös Bottom