Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

1. Sain prätkästä vian korjattua, ja oli hieno ilma ajaa!
2. Uusintatentin tulokset tuli viimein ja läpi meni, eikä edes alimmalla arvosanalla.
3. Huomenna on salipäivä :thumbs:

1. Sain prätkästä vian korjattua, ja oli hieno ilma ajaa!
2. Uusintatentin tulokset tuli viimein ja läpi meni, eikä edes alimmalla arvosanalla.
3. Huomenna on salipäivä :thumbs:
Melkolailla samat asiat mulla mielessä, pyörässä ei vikaa ollut mutta kesti tämänkin päivän ajelut, koe takana ja eiköhän se läpi mennyt, huomenna on salipäivä ja tämän päivän treeni meni hyvin :) Lisäksi hyvällä säkällä pärrän osia huomenna postissa nii voi alottaa ehostamisen :rock:

Kävin hammaslääkärissä, tekivät juurihoidon, eikä sattunut yhtään!!! vähän niinku olis väistänyt luodin..
Hoh.. mulle tehtiin reilu 10 vuotta sitten juurihoito ilman puudutusta (kunnallisella puolella). Eivät edes tarjonneet sen mahdollisuutta vaan kun touhu alkoi niin tuli semmoinen fiilis että perkele se on nyt sitten vaan kestettävä. Silloin olisi melkein ottanut vaikka luodin vastaan mielummin, on se meinaan niin kettumainen kipu kun ikenen hermoja ronklataan. :D

Yks kiva tyttö joka taitaa tykätä meitsistä... :haart::)

"taitaa".. tänään aivan yllättäen pussasi:hyper:

Hoh.. mulle tehtiin reilu 10 vuotta sitten juurihoito ilman puudutusta (kunnallisella puolella). Eivät edes tarjonneet sen mahdollisuutta vaan kun touhu alkoi niin tuli semmoinen fiilis että perkele se on nyt sitten vaan kestettävä. Silloin olisi melkein ottanut vaikka luodin vastaan mielummin, on se meinaan niin kettumainen kipu kun ikenen hermoja ronklataan. :D

Joo siis mulle on tehty toiseen hampaaseen juurihoito ilman puudutusta kun se oli niin tulehtunut ettei se olisi vaikuttanut, tulehdus vielä johtui siitä että sen hampaan oli lääkäri paikannut väärin ja sit se alkoi oireilla jonkun aikaa sen jälkeen, veti mun posken jalkapallon kokoiseksi yhessä yössä, sen takia tää olikin nyt niin jees juttu kun ei tuntunut mitään missään vaiheessa, kun ekalla kerralla tuntu että kuolen.

kyllä nytkin tais jäädä meikäläisen räpylän kuvat hyvin siihen tuolin kämmennojiin kun jännitin niin perkeleesti että kohta se kipu taas alkaa.

Käyttelen useampaa selainta..Tulikettu ja Opera...Nyt tajusin etsiä tuohon Operaan pienoisohjelmia ja löysin esimerkiksi aivan jäätävän hyvän sääpalvelun. !!! Tässä nyt sitten samalla tsekkailen maailman säätiloja ja ennusteita...Keravalla kosteus% 100 +6 ja sen huomaa...Hikeä puskee...:D

Pääsen huomenna takaisin töihin. Flunssa lähes voitettu. Sängyn ja sohvan välillä ravattu viikko...Pääsee taas ihmisten ilmoille...:)

Eikös se oo hyvän salipäivän merkki, että kävelemisestä ei meinaa tulla yhtään mitään :D Olen tyytyväinen päivän urheilusuoritukseen!

Parin päivän sisään:
1) kirjallinen huomautus ylinopeudesta kun olin itse laskenut vitunmoisella tuurilla selviäväni pelkällä rikesakolla (ohituksesta suoraan kameran eteen ja jonkinmoinen nopea jarrutus juuri ennen väläystä eikä ollut hajuakaan, millaiset lukemat loota mulle kellotti)
2) keskiviikon Viking Lotosta n. 650€ voitto
3) kesäauto tänä aamuna huomautuksitta läpi leimasta

Menee liian hyvin, tämän on pakko enteillä jotain todella v-maista takaiskua:rolleyes:.

Pärrä säädöissä ja toimii muutenkin, nyt lähtee ihan eri tavalla ku eilen :) Jostaki se hyvä mieli on revittävä. Ihan niinku olis kuutiot kaksinkertastunu, sen verran paremmin potkii nyt :)

Asiat kunnossa, hyväl mallil :)
Nyt vaan fiilistelee loppu ajan ja oottaa rennoin mielin muuttoa....
Tatuointini.
Aurinko paistaa ja ruskan värejä...

Back
Ylös Bottom