Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkolailla samat asiat mulla mielessä, pyörässä ei vikaa ollut mutta kesti tämänkin päivän ajelut, koe takana ja eiköhän se läpi mennyt, huomenna on salipäivä ja tämän päivän treeni meni hyvin1. Sain prätkästä vian korjattua, ja oli hieno ilma ajaa!
2. Uusintatentin tulokset tuli viimein ja läpi meni, eikä edes alimmalla arvosanalla.
3. Huomenna on salipäivä :thumbs:
Lisäksi hyvällä säkällä pärrän osia huomenna postissa nii voi alottaa ehostamisen 
Hoh.. mulle tehtiin reilu 10 vuotta sitten juurihoito ilman puudutusta (kunnallisella puolella). Eivät edes tarjonneet sen mahdollisuutta vaan kun touhu alkoi niin tuli semmoinen fiilis että perkele se on nyt sitten vaan kestettävä. Silloin olisi melkein ottanut vaikka luodin vastaan mielummin, on se meinaan niin kettumainen kipu kun ikenen hermoja ronklataan. :DKävin hammaslääkärissä, tekivät juurihoidon, eikä sattunut yhtään!!! vähän niinku olis väistänyt luodin..
Yks kiva tyttö joka taitaa tykätä meitsistä... :haart:![]()

Hoh.. mulle tehtiin reilu 10 vuotta sitten juurihoito ilman puudutusta (kunnallisella puolella). Eivät edes tarjonneet sen mahdollisuutta vaan kun touhu alkoi niin tuli semmoinen fiilis että perkele se on nyt sitten vaan kestettävä. Silloin olisi melkein ottanut vaikka luodin vastaan mielummin, on se meinaan niin kettumainen kipu kun ikenen hermoja ronklataan. :D

Juu kyl niistä iloa on vaikka niit moni aina kirooTipahdin tänään 8 metriä korkealta rakennustelineeltä, onneksi oli turvavaljaat. :thumbs:

Eikös se oo hyvän salipäivän merkki, että kävelemisestä ei meinaa tulla yhtään mitään :D Olen tyytyväinen päivän urheilusuoritukseen!

.