Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Muutton reilu kaks viikkoo vielä...
Ootan vaan niin innolla ja oon valmis taas uusiin juttuihin, et en saa enää mitää aikaseks täällä. Ei vaan kiinnosta :zzzz: Kaks viikkoo ja tuntuu ikuisuudelta. En tee muutako käyn töis ja koirien kaa ulkona...Tyhmää juu, aika menis nopeammin ko aamust iltaan touhuis, mut jotenki en vaa saa ittestäni irti. Boooriing...

Voi vittu, kun ei tiedä saako järjestymään tuota millään tavalla, että saisi otettua avoimesta yliopistosta kursseja :curs: Kokonaisuuksia ei oo saumoja ottaa, koska työt tulee estämään jonkin verran ja on mulla kuitenkin jonkinlainen elämäkin... Jos amk:ssa istuu päivät niin ei jaksaisi joka viikko olla iltojakin yliopistolla. Sitten taas, jos ottaa yksittäisiä kursseja niin 70€/kurssi :( Olisi ihan kiva, jos saisi kasattua edes 15 op:ttä, mutta kyllä vaikeeksi menee.

Lähes viikon ajan oli nuhainen ja flunssainen olo, ajattelin että menee levolla ohi enkä sitten treenannut ollenkaan. Eipä sitten mennyt ohi ja viikon antibioottikuuri vielä edessä eli menee ensi viikonloppuun. Tänään olen syönyt puolen litran ben and jerrys jäätelöpurkin sekä pussin sipsiä. Vitutus on suunnaton.

Näin cittarissa Rock Band-tarjouksen, 49,90. Täydellä innolla ostamaan, että pääsen kotiin pelaamaan. Kotona sitten aloin ihmettelemään, että missä helvetissä se peli on kun kaikki muut instrumentit löytyy. Pitkän etsinnän jälkeen huomasin laatikossa tekstin, että setti ei sisällä peliä. Olisi voinut olla maininta vähän isommalla jo siellä saatanan cittarissa, meni koko pulju nyt boikottiin mun puolesta.

Näin cittarissa Rock Band-tarjouksen, 49,90. Täydellä innolla ostamaan, että pääsen kotiin pelaamaan. Kotona sitten aloin ihmettelemään, että missä helvetissä se peli on kun kaikki muut instrumentit löytyy. Pitkän etsinnän jälkeen huomasin laatikossa tekstin, että setti ei sisällä peliä. Olisi voinut olla maininta vähän isommalla jo siellä saatanan cittarissa, meni koko pulju nyt boikottiin mun puolesta.

Jos kaupungistasi sattuu Gamestop löytymään niin yhdellä vaihtopelillä + 5 euroa lähtee RB 1 tai 2. Ilman vaihtopeliä 25 egeä.

Hammaslääkäriin... Maanantaiaamun ekana potilaana, ne on varmaan tosi helliä mun viisaudenhampaille...

Hammaslääkäriin... Maanantaiaamun ekana potilaana, ne on varmaan tosi helliä mun viisaudenhampaille...
Otan osaa. Mun mielestäni hamppilekuri on about maailman karmein paikka maailmassa.

Sain koululta viestin, että apuraha saapuu noin kahden viikon kuluttua. Kolmen kuukauden pituinen palkaton työharjoitteluni ulkomailla loppuu reilun viikon kuluttua ja kun pääsen suomeen niin viikon päästä rahat tulee tilille. Vitsailinkin alussa opettajalle, että rahat tulee tilille kun olen jo suomessa ja sieltä sanottiin että ei mene kuin reilu viikko niin ne on tilillä. No nyt on se 3kk mennyt ja uuden opintolainan haku edessä. Ei enää tosiaan tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ei kauheasti naurata kylläkään...tosiaan palkaton työharjoittelu. Millä ne luulee, että minä elän täällä perkele.

Taas työt vituttaa. Tai ei työt sinänsä, mutta ihmiset. Mulle piti tulla joku työhön tutustuja/opiskelija mutta eipä näkyny aamulla eikä oo vieläkään kuulunut mitään. Kiva hoitaa kaikki asiat siihen jamaan, että voin ottaa jonkun mun kanssa tekemään ja sitten se ei voi edes esimiehelle ilmottaa ettei enää kiinnostakaan.

Ja vielä lisäks kuumetta saatana!!!!!!!!
Ja ei tuo olo oo paranemassa kyllä vieläkään! :curs:

Voi pientä, mulla on jo 2 viisaudenhammasta poksahtanut ulos ja viime vuoden joulukuussa mulle otettiin röntgenit ja sit ne sano että leikataan parin viikon päästä ne pois ja mä oon ootellu niitten ilmottamista kohta vuoden. :D Kyl se hammaslääkäri on niin paska paikka. Ei oo mun asia, en oo menossa elleivät pakota tulemaan. :rolleyes::rolleyes::D

No kenelle ne sun viisaudenhampaat sitten kuuluu, jos ei sinulle :D

Kannattaa mennä. Ei se oo niin paha homma. Mulla leikattiin ja olin siitä parin tunnin päästä jo :kippis1:, naama turvoksissa vähän ja verta tulee sellaset 8tuntia, mutta ei se niin paha homma oo :D:david:

Vituttaa kun on niin vitulliset sopeutumisvaikeudet yliopistomaailman ruokakulttuuriin. Ei oo mun juttu että aamupalan ja eväsleipien voimin ollaan koko päivä luennoilla, tai jos ehditään puoliltapäivin käydä syömässä 5 lihapyörykkää/1 jauhoinen jauhelihapihvi, riisiä ja porkkanaraastetta niin sillä ruuan nokareella ollaan neljään asti luennoilla, jonka jälkeen pitäis porukalla mennä suoraan kaljalle johonkin. Oon tottunu neljästä viiteen lämpimään ruokaan päivässä ja siihen että ei oo niin kova nälkä joka päivä että huimaa.

Veikkauksia, erakoidunko ja jäänkö ikuisesti poikamieheks vai menestynkö kuitenkin elämässäni jos jätän maanantai-iltaiset kaljaviestit ja klo 12-12:30 aikavälin luentotapahtumat väliin 5 vuoden ajan ja keskityn syömään oikeaa ruokaa ja urheilemaan säännöllisesti?

Njietro: Mullakin oli joskus jotain ton tyyppistä. Proteiini patukat auttaa pahimpaan nälkään. Myös vähähiilihydraattinen ruokavalio saa nälän pysymään poissa pitkiäkin aikoija. Ennen oli mahdottomuus ollu jotain yli 5h syömättä jos ei iltaa oteta huomioon. Nii ja ekasta vuodesta kannattaa ottaa kaikki irti.

Ja nyt on topic: Nyt on prkl päivälleen 3 viikkoa kipeenä vituttaa niin ankarasti ettei mitään rajaa. Pisimpään mitä oon ikinä ollu kipeenä..

Olin pienoisessa kolarissa pari viikkoa sitten ja kolautin pääni jonkin verran. Vieläkään ei ole kunnossa ja hirvittävä migreeni. Aivotärähdykseksi diagnosoitiin. Vituttaa suoraan sanottuna aivan järjettömästi kun ei voi taaskaan mennä koululle. Tässä nyt tullut oltua tämän takia koko pari viikkoa poissa ja jälkeen jäädään että ei mitään rajaa. VITTU. Pitäisiköhän kokeilla jos menisi pois lyömällä päätä pari kertaa seinään. Lähtisi sillä millä tulikin, melkein.

Emmä tiä miks mua vituttaa toi MTV3:n säämuija :D :D. Siltä ei oikein luonnistu toi sääkarttojen lukeminen.
Nyt äsken oli ruudussa maikkarilla ja on kyllä huomattavasti parantunu siitä mitä oli pari viikkoo sitten, mutta vieläkin hieman tönkölt vaikutti. Hauska toi sen lopetus aina kun se vetää sen kestohymyn, .."ja sade lisääntyy täällä näinOikein hyvää päivän jatkoa :]"

njietro: Ota nyt herranjumala mukaan proteiini-hiilari-mitälie -pirtelöitä mukaan kouluun, jos niin paljon sapettaa!

Back
Ylös Bottom