Eipä löydy tuollaisia harvinaisuuksia avainkokoelmastaniViitsitkö, Integrandi, punnita myös ura-avaimen ja classicin, siis sen vanhan mallisen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä löydy tuollaisia harvinaisuuksia avainkokoelmastaniViitsitkö, Integrandi, punnita myös ura-avaimen ja classicin, siis sen vanhan mallisen?

Näyttäisi olevan semmoinen 7g.
Mittasin keittiövaa'alla tuollaisen painoksi 6 grammaa ja uudemman mallisen painoksi 7 grammaa, eli saman verran kuin Integrandi. En muuten hirveästi luottaisi noihin tuloksiin. Mihinkä tarkoitukseen tarvitset tätä tietoa?Kiitoksia avusta, mutta minun olisi pitänyt tarkentaa, että tarkoitin tällaista classic-avainta
![]()
Mitä tarkottaa golf tuloksissa HCP ja PHCP...miten noita tuloksia luetaan?
yksityisleasing tai huoltoleasing kun pistää hakusanoiksi niin löytyy jotain eri asia on kannattako.Onkohan autoleasingiä yksityishenkilöille? Kaikki linkit mitä eteen sattuu tulemaan on yrityksille. Tarkoitus olisi ajaa tässä seuraavan vuoden aikana ajokortti, eikä ajatus omistusautosta kaikkine kustannuksineen miellytä. Sellaista suht. halpaa ettisin. Ei tarttis olla mitään huippuluokan autoja.
Toyota tarjoaa ainakin ja äss-ryhmän autokauppa.Onkohan autoleasingiä yksityishenkilöille? Kaikki linkit mitä eteen sattuu tulemaan on yrityksille. Tarkoitus olisi ajaa tässä seuraavan vuoden aikana ajokortti, eikä ajatus omistusautosta kaikkine kustannuksineen miellytä. Sellaista suht. halpaa ettisin. Ei tarttis olla mitään huippuluokan autoja.
On muuten golffi juu. Jaa no pitääpi kokeilla tommosta kikkaa sitten, kiitoksia vaan!Onko auto volkkari? Mutta vaikuttaisi tosiaan siltä että herätevirta ja jatkuva virta ovat väärinpäin. Niiden piuhojen paikkoja vaihtamalla pitäisi alkaa kanavien pysyä muistissa.
On muuten golffi juu. Jaa no pitääpi kokeilla tommosta kikkaa sitten, kiitoksia vaan!
ps. ei kukaan sattuis tohon toiseen kysymykseen tietää vastausta?
Onko mitään PS3-laitetta, jossa toimii PS2-pelitkin?
Muistaakseni olen joskus sellaisista lukenut, mutta kun en enää löydä tietoa.
Onko mitään PS3-laitetta, jossa toimii PS2-pelitkin?
Muistaakseni olen joskus sellaisista lukenut, mutta kun en enää löydä tietoa.

viekö kissa kielen jos haukottaa?![]()

Iteltä vei, et oohan sinä varovaisempi ...viekö kissa kielen jos haukottaa?![]()
Oisko tämä? http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=74891Ettikääpäs mulle joku threadi tyyliin: vapaaottelijan saliohjelma, en löydä sitä millään ja muistelin, että sellanen täällä jo on.