marquardt vie vaikka silmät kiinni ja saappaat jalassa.
Jos pitää silmiään kiinni ni saattaa kaatua saappaat jalassa, Hendolla on murhaava lyönti.. mut toivottavasti tästä tulee 3 eräinen sota..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
marquardt vie vaikka silmät kiinni ja saappaat jalassa.

Silvalla taitaa olla jonkin sortin vamma ja ei ottele ennen 2010...Mitäs perkelettä? Mä olin jo siinä uskossa että Maia - Marquardt matsin voittaja pääsis A.Silvaa vastaan :jahas:
Silvalla taitaa olla jonkin sortin vamma ja ei ottele ennen 2010...
Ahaa okEi ole vammaa, oli huhua että menisi kyynerpää leikkaukseen mutta ei mennyt.
Haluaa ilmeisesti ottaa 205:ssa Couturea vastaan superfighttia..
Tämän vuoden puolellako jo voisi ottaa periaatteessa vai?Ahaa okTämän vuoden puolellako jo voisi ottaa periaatteessa vai?
Mitäs perkelettä? Mä olin jo siinä uskossa että Maia - Marquardt matsin voittaja pääsis A.Silvaa vastaan :jahas:
No jos ei Hendon kova oikea löydä perille Marquardt voittaa kyllä. Marquardtista on kyllä tullut meikäläisen yks suosikki
![]()
Tämä oli kyllä tyylikästä![]()
Ensivuoteen taitaa mennä.. Taitaa olla tämän vuoden kortit jo suht täynnä.
Uudenvuoden korttiin lisää täytettä ja strikeforcelta ja dreamiltä luulot pois.
Tuo ukko on pelkkää dynamiittia! Vielä kun saadaan se räjähtämään oikeaan suuntaan niin kaatuu iso A:kin(silva)
Eihän uudenvuoden kortissa ole vielä yhtään matsia?
Sinähän se sanoit että tän vuoden kortit on täynnä, en minä :P
Niin niin mutta "uudenvuoden" kortti on vasta 2 tammikuuta ja aikasemipi on jo joulukuun puolessa välissä