🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

marquardt vie vaikka silmät kiinni ja saappaat jalassa.

Jos pitää silmiään kiinni ni saattaa kaatua saappaat jalassa, Hendolla on murhaava lyönti.. mut toivottavasti tästä tulee 3 eräinen sota..

Mitäs perkelettä? Mä olin jo siinä uskossa että Maia - Marquardt matsin voittaja pääsis A.Silvaa vastaan :jahas:

No jos ei Hendon kova oikea löydä perille Marquardt voittaa kyllä. Marquardtista on kyllä tullut meikäläisen yks suosikki :rock:

2zgf8ra.gif

Tämä oli kyllä tyylikästä :worship:

Silvalla taitaa olla jonkin sortin vamma ja ei ottele ennen 2010...

Ei ole vammaa, oli huhua että menisi kyynerpää leikkaukseen mutta ei mennyt.
Haluaa ilmeisesti ottaa 205:ssa Couturea vastaan superfighttia..

Joo Marquardt kyllä on kehittynyt aika järkyttävää tahtia viimeaikoina, varmasti hieno matsi tulee.

Mitäs perkelettä? Mä olin jo siinä uskossa että Maia - Marquardt matsin voittaja pääsis A.Silvaa vastaan :jahas:

No jos ei Hendon kova oikea löydä perille Marquardt voittaa kyllä. Marquardtista on kyllä tullut meikäläisen yks suosikki :rock:

2zgf8ra.gif

Tämä oli kyllä tyylikästä :worship:

Tuo ukko on pelkkää dynamiittia! Vielä kun saadaan se räjähtämään oikeaan suuntaan niin kaatuu iso A:kin(silva)

Ensivuoteen taitaa mennä.. Taitaa olla tämän vuoden kortit jo suht täynnä.

Uudenvuoden korttiin lisää täytettä ja strikeforcelta ja dreamiltä luulot pois.

Tuo ukko on pelkkää dynamiittia! Vielä kun saadaan se räjähtämään oikeaan suuntaan niin kaatuu iso A:kin(silva)

Sekin on hienoa Natessa että ei turhaan ylimääräisiä lyöntejä lyö ku tietää että peli on selvä. Maiaa vastaa nyt oli selvä ja tuo Wilsonia kans. Ku Wilson tipahti polvesta niin Nate naputteli sellaisia rannelyöntejä ja katsoi vain tuomariin päin että tämä taitaa olla selvä :D

Niin niin mutta "uudenvuoden" kortti on vasta 2 tammikuuta ja aikasemipi on jo joulukuun puolessa välissä

Ai se menee tammikuulle tällä kertaa, no sitä en tiennyt, piste siitä sulle.

Kunhan yrittää vanha pappa puolustella kuolevaa lajia, muistaakseni tämä Arumin bobi on ollut syytettynä otteluiden järkkäämisestä rahalla ja kaikkea muuta pientä kivaa, se on hyvä että kaverilla on otsaa tuomita muita, toikin oli hauska, "dana white lies about the ppv buys of UFC 100" jep jep..

Back
Ylös Bottom