Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh... Mut onko sekään paha asia? Yleensä jengi tykkää viiiiiieläkin enemmän niistä kivoista pikkupikkupikku vivahteista ja jutuista mitä musta löytyy tän säädyllisen ja täysjärkisen oloisen kuoren alta ;) :D

Sanotaan vaikka näin että kun sinut oppi tuntemaan, olo oli kuin olisi aloittanut polttaa tupakkaa mutta kesken tupakan huomannutkin että se on jointti.

Ötyä kaikille. Eritoten Evilelle....

good_night-8361.gif

Uuuuu... Hyvät ötyliinit pussy :love:

Varo painajaisia!

Georgina%20Baillie%20Satanic%20Sluts.jpg

Sanotaan vaikka näin että kun sinut oppi tuntemaan, olo oli kuin olisi aloittanut polttaa tupakkaa mutta kesken tupakan huomannutkin että se on jointti.

Hahah. Ei helvetti mikä vertaus :D

En mä puhunut paskasta mitään.
Tarkoitin vaan että sulla on tapana antaa itsestäs edes jollakin tapaa täysjärkinen kuva jolla houkuttelet porukkaa satimeen ja sitten annat tulla täyslaidallisen sitä todellista eveä.

Kuulostaa hämähäkiltä seittinsä kanssa...

Kuulostaa hämähäkiltä seittinsä kanssa...

Mua on joskus verrattu Mustaleski-hämähäkkiin. Nehän toisinaan tappaa ja syö uroksen parittelun jälkeen. Mutta oon ehkä enemmän Rukoilijasirkka-tyyppinen nainen. Revin mieheltä pään... Rukoilijasirkoillahan koiras yrittää parittelua useimmiten sillo kun se naaras syö saalistaan. Uros vaan jatkaa sen siemennesteen pumppaamista naaraaseen vaikka naaras ois repiny irti ja syöny sen koiraan pään, ja toi parittelu voi kestää monia tunteja. Aika hottia.

Ehkä mä alan kuningatarmehiläiseksi. Siitä hommasta tykkäisin. Olisi paljon siistimpää, ei niin brutaalia.

*nielaus*

Vaikka asia ei minuun liittynytkään (toivottavasti) niin menipäs iho kananlihalle.

Voi mustaleski parkoja :(

Kauhee kohtalo tulla syödyksi panon jälkeen.
Itse ainakin samassa tilanteessa ottaisin tilanteesta kaiken irti.

"Lopeta akka se lahnaaminen, nyt pannaan ku viimeistä päivää!"

Mua on joskus verrattu Mustaleski-hämähäkkiin. Nehän toisinaan tappaa ja syö uroksen parittelun jälkeen. Mutta oon ehkä enemmän Rukoilijasirkka-tyyppinen nainen. Revin mieheltä pään... Rukoilijasirkoillahan koiras yrittää parittelua useimmiten sillo kun se naaras syö saalistaan. Uros vaan jatkaa sen siemennesteen pumppaamista naaraaseen vaikka naaras ois repiny irti ja syöny sen koiraan pään, ja toi parittelu voi kestää monia tunteja. Aika hottia.

Ehkä mä alan kuningatarmehiläiseksi. Siitä hommasta tykkäisin. Olisi paljon siistimpää, ei niin brutaalia.

Ihania pikku pirulaisia.:hyvä:

Sä sitten tykkäisit että sulla olis kuhnureita, sotilaita sun muita hyörimässä ympäärinsä kun SÄ oot ite pesässä (no pun intended) lykkimässä munia kennoihin jatkuvalla syötöllä? :rolleyes:

Ihania pikku pirulaisia.:hyvä:

Sä sitten tykkäisit että sulla olis kuhnureita, sotilaita sun muita hyörimässä ympäärinsä kun SÄ oot ite pesässä (no pun intended) lykkimässä munia kennoihin jatkuvalla syötöllä? :rolleyes:

No ei se muniminen niin, mutta "palvonnan" kohteena oleminen, lukuisat, sadat kuhnurit, ne ihanat miehiset soturit odottaisivat ketkä onnelliset heistä valitsen parittelemaan kanssani, ja työmehiläiset (muut naiset) tekevät mulle ja mun eteen TÖITÄ.

Aika ideaalia :hyvä:

Evilillä voi myös olla suukki auki... :D

Pelottavaa tekstiä... huh...

Setä ottaa vielä kyllä yhdet...

Miks mulla pitäis olla suukki auki? Sä oot nyt kyllä vähän tuhmalla tuulella julios. Väitän ettei tossa ollut mitään lapsille sopivaa taka-ajatuksena!

Back
Ylös Bottom