Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun mielestä pitäisi saada jotain korvausta menetystä ajasta ja henkisestä kärsimyksestä, jos on syyttömänä osapuolena liikennevahingossa. :D Vittu kun joutuu joka paikkaan soittelemaan, säätämään ja sijaisautostakin joutuu maksamaa muutaman euron päivässä!

Unirytmi ihan sekasin aikaisten herätysten takia, nukuin muutaman tunnin illalla ja kun olin mennyt varsinaisille yöunille, kuuluu jonkun kerrostalonaapurin bileistä sellasta saatanan mattinykäskaraokea ja synan soittoa! Löyty korvatulpat vihdoin kun jaksoin etsiä ja pääsin vielä uneen, mutta tuli kyllä suunniteltua jo minkälaisen ystävällismielisen kehotuksen printtaan täällä töissä ja isken ilmoitustaululle.

Voisi tietysti lähteä tylsälle linjalla ja tehdä ihan korrektin lapun, tai sitten ystävällisen mutta vittuilevan. Jossa olisi jotain tyyliin "Kukaties seuraaviin juhliinne tulemme kääntymään ystäväpiirini kanssa, joka sisältää muun muassa Harley Davidson -merkkisten moottoripyörien parissa askartelua, hormonivalmisteita ja väkivaltarikoksia harrastavat herrasmiehet Maken, Arskan ja Repen." Tjaa, saa nähdä mitä sitä tulee kun pahin vitutus on jo laantunut. :rolleyes:

Kysyin asiaa sähköpostilla ja vastaus oli seuraavanlainen:

Eipähän mene yöunet enään. Vittu. :D

No niin, toihan on ihan loogista. Aiemmin mainitsinkin jo, että S:n voi muuntaa C:ksi ja oman logiikkani mukaan toi on tulee tarpeen tapauksissa, joissa taloyhtiöllä on sekä kaapeli että satelliitti, niin ei tarvitse kahta boxia. Jotenkin logiikkani ei toiminut niin, että jos on sekä T että S, niin nämä muunnetaan C:ksi. Ajattelin, että S muunnettaisiin myös T:ksi.

Ei kannattaisi ei-insinöörin yrittää käyttää logiikkaa asioissa, joista ei mitään ymmärrä. :rolleyes:

Unirytmi ihan sekasin aikaisten herätysten takia, nukuin muutaman tunnin illalla ja kun olin mennyt varsinaisille yöunille, kuuluu jonkun kerrostalonaapurin bileistä sellasta saatanan mattinykäskaraokea ja synan soittoa! Löyty korvatulpat vihdoin kun jaksoin etsiä ja pääsin vielä uneen, mutta tuli kyllä suunniteltua jo minkälaisen ystävällismielisen kehotuksen printtaan täällä töissä ja isken ilmoitustaululle.

Voisi tietysti lähteä tylsälle linjalla ja tehdä ihan korrektin lapun, tai sitten ystävällisen mutta vittuilevan. Jossa olisi jotain tyyliin "Kukaties seuraaviin juhliinne tulemme kääntymään ystäväpiirini kanssa, joka sisältää muun muassa Harley Davidson -merkkisten moottoripyörien parissa askartelua, hormonivalmisteita ja väkivaltarikoksia harrastavat herrasmiehet Maken, Arskan ja Repen." Tjaa, saa nähdä mitä sitä tulee kun pahin vitutus on jo laantunut. :rolleyes:

Otan osaa suureen suruusi. Mun naapuri (miespuolinen) kuuntelee aina kännissä Kaija Koon "kuka keksi rakkauden" ym vinkumisia, joten paskasta musamausta 04:00 on kokemusta täälläkin. Mä asun rivitalossa, joten jos haluan alkaa kirjailemaan jotain, niin joudun laittaan messagea suoraan ko henkilön postilaatikkoon.

^

Vaikka vitutus tuossa Räikkösen tapauksessa voikin olla melkoista, ei välttämättä kannata noita asioita täällä palstalla julkisesti huudella. Pahimmassa tapauksessa pääset vielä maksumieheksi, vaikket mitään tekisikään..

No mites tuo nyt vois olla mahdollista?

Joo.. taas pitkästä aikaa mittauspäivä oli, vasempaa kätee oli peräti 2mm tullu lisää, oikeasta lähteny pois vissii 2mm.. massakausikin päällä.. kädet ei oo vissii puolee vuotee kasvanu mihinkään.. mitä vittua... vittu kärsii motivaatio.. tekis miel räjähtää.. VITTU SAATANA!!!!!!!:curs::curs::curs::curs::itku:

Halukkaita on siihen malliin että koko ketju uhkaa upota. Joten moving on. :)

Pieni komedianpalanen... joku jannu oli tekemässä semmosia kuntopallon nostoja jalat suorana selällään maaten. Semmosta vatsalihastreeniä siis ja sellainen tumma koripallon kokoinen painava kuntopallo kysessä. No jotenkin se pallo onnistui lipsahtamaan sillä lailla, että se vieri sääriä ja etureisiä pitkin suoraan sen kasseille, ja aikamoisella vauhdillakin kun jalat oli jossain 70 asteen kulmassa... siinähän se sitten silmäili ympärilleen ja kitui 'salaa'. :)

Piti poistua pukkariin täyttämään juomapulloa kun en oikein pystyny hymyä pidättämään. :D

perussettiä nuorilta aloittelevilta:
henkilö 1 -"ruvetaanks koht lähtemään, ollaan oltu jo kaks tuntii"
henkilö 2 - "tehään viel vatsat ja haukat ja lähetään sit. Et viistoiist minuuttii viel"

Korson osastokin oli paikalla
Korsolainen 1 - "vittu kun saatana vittu penkii seuraavaks vittu"
Korsolainen 2 - "no vittu laita vittu vitun noi keltaset saatana tohon vitun tankoon. Vittu paljon siinä vittu sit siinä vittu on?"

Ja oli siellä motivoitunutkin tekijä. Teki triplasettejä kuulokkeet päässä - "pakkojaksaa, jaksaajaksaa, viisvielä" höpisi tämäntapaista joka sarjaa ennen hiljaa hengästyneenä itsekseen. Kova jätkä kyllä ja tempo oli hirveä, vain kuulosti hauskalta.

Pari päivää jo oltu nuhakuumeessa ja tänään kun oli ensimmäinen päivä että tunsi olonsa taas ihmiseksi niin pitihän sitä salille mennä.
Alamäkeä kun sinne laskettelin koko matkan pyörällä niin ei mitään mutta jo kun pääsin salille ja penkissa aloin lämmitellä niin pulssi hyppäsi kattoon ja tunsin kuinka kaikki energia katosi jonnekkin jalkalistojen taakse piiloon.
Piti istua muutama minuutti ennenkuin aloitin penkin että sain pulssin tasattua ja sitten penkki menikin kuten odotin, ensi kerralla lisää malmia tankoon.
Mutta koko muu treeni menikin päin helvettiä:jahas:.
Maastaveto meni päin helvettiä, rauta ei noussut millään ja vain alaselkä tuli kipeäksi. Vaihdoin sitten kyykkyyn ja siinä meni sinänsä hyvin että ei ollut painoja normaalia määrää vapaana niin tein pienillä painoilla ja sain vahingossa tekniikan kohdalleen:hyper:.
Huomasin yhtäkkiä pitäneeni tankoa liian ylhäällä selässä, vaikea selittää mutta huomasin yhtäkkiä kuinka kyykky tuntuikin paremmalta kuin aiemmin.
MUTTA tästä mentiinkin leuanvetoon joka meni päin helvettiä, hauiskääntö päin helvettiä kun pulssi takoi koko ajan 600rpm ja sitten jo kuovutinkin ja aloin tehdä voimapyörällä vatsoja.
Tässä kyllä tuli taas sellainen "heureka" kun tuo alaselkä oli niin helvetin kipeä että piti jännittää selkä kaarelle niin hoksasin että näinhän se kuuluisikin tehdä, otti vatsoihin paljon enemmän kun aiemmin olen jotenkin ovelasti roikottanut mahaa:david:.
Kaiken kaikkiaan todella surkea reissu, penkki ainoa mihin olen tyytyväinen.
Tästä ei ainakaan pääse kuin ylöspäin..:itku:

Tasa-arvo paska

Rupee ottaa päähän kaikenlainen tasa-arvo paska. http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2009090510197450_jp.shtml Mikä teitä akkoja vaivaa, että pitää joka ikisestä vähänkään teitä kyseenalaistavasta jutustä vetää niin pahat herneet? Tuntuu että tällä viikollakaan ei oo muusta ollu lehdissä juttua ku Audi miehestä. Jos joku akka sanoo miehistä jonkun syrjivän kommentin, niin se korkeintaan naurattaa miehiä. Ei muuta.

Ei väsytä yhtään.
Oon syöny kaikkee paskaa, liikaa.
Salireeni jumittaa vaihteeks.
En löytäny Greyn anatomian kakkoskautta mistään kaupasta.
Muuttoon kolme viikkoa, kämpäst ei tietoo.
Oon ilman miestä= kainaloa.
Sunnuntai.
:(

Tänään mua taas vituttaa mun kämppis aivan suunnattomasti. Onneksi kaikkia muitakin talossa asuvia vituttaa sama kyseinen herrasmies aivan saman verran.

Meillä on talossa kaasu korttimittarilla. Eli maksetaan etukäteen. Torstaina loppui kaasu kortilta, laitoin hätämoodin päälle, tällä saa viiden punnan edestä velaksi. Mainitsin asiasta kaverille jonka vuoro on laittaa kymmenen puntaa kortille.

Perjantaina mainitsin asiasta uudelleen.

Tänään sillä saatanan hinttarilla on vapaapäivä, kun minä ja toinen kämppis painetaan 15 tunnin vuorot ravintolassa, onneksi itse olen salin puolella enkä keittiössä.

Kotiin tullessa yllätys yllätys! Ei vieläkään kaasua. Eli ei myöskään kuumaa vettä. :hyvä::hyvä::hyvä:

Onhan tonne kauppaan peräti 100m, ei tietenkään ehtinyt sinne, kun piti mennä ryyppäämään.

Jos se ei olisi toisaalta niin helvetin reilu jätkä niin vetäisin turpaan, kun se tulee kotiin tänään.

Mikäs homma tää on. Yks ihan nätti tytsy teki prässiä kympin kiekot kelkassa, ja samaan aikaan pystypunnerruksia kässäreillä ? :). Huvitti, kun välillä meni tahti sekasin ja piti alottaa alusta.

Mikäs homma tää on. Yks ihan nätti tytsy teki prässiä kympin kiekot kelkassa, ja samaan aikaan pystypunnerruksia kässäreillä ? :). Huvitti, kun välillä meni tahti sekasin ja piti alottaa alusta.

Näissä naisille suunnatuissa kuntolehdissä on nyt trendinä, et tehdään kaks liikettä yhtäaikaa niin kuluu vähemmän aikaa salilla ja saa kaks kärpästä yhdellä iskulla :rolleyes:

Näissä naisille suunnatuissa kuntolehdissä on nyt trendinä, et tehdään kaks liikettä yhtäaikaa niin kuluu vähemmän aikaa salilla ja saa kaks kärpästä yhdellä iskulla :rolleyes:
Mitä?! Ootko tosissas? Eli jossain lehdissä oikeasti kehotetaan tekemään prässi ja pystypunnerrus kätevästi samaan aikaan? :eek:

Halukkaita on siihen malliin että koko ketju uhkaa upota. Joten moving on. :)

Pieni komedianpalanen... joku jannu oli tekemässä semmosia kuntopallon nostoja jalat suorana selällään maaten. Semmosta vatsalihastreeniä siis ja sellainen tumma koripallon kokoinen painava kuntopallo kysessä. No jotenkin se pallo onnistui lipsahtamaan sillä lailla, että se vieri sääriä ja etureisiä pitkin suoraan sen kasseille, ja aikamoisella vauhdillakin kun jalat oli jossain 70 asteen kulmassa... siinähän se sitten silmäili ympärilleen ja kitui 'salaa'. :)

Piti poistua pukkariin täyttämään juomapulloa kun en oikein pystyny hymyä pidättämään. :D
Samantapainen kämmi on käyny meikäläiselle useammankin kerran. No kasseille ei sentää ole tullu, mut ite lämmittelen usein ilman kenkiä, esim poljen kuntopyörää ennen jalkatreeniä. Kun lämmittelyt on ohi, onkin aika siirtyä sinne kyykkytelineen viereen. Jostain syystä onnistun n. joka kolmas kerta potkaisemaan varpaani joko käsipainotelineeseen, pohjelaitteeseen tai ihan mihin tahansa. Ja se sattuu aina ihan perkeleesti, mutta onhan se nyt ihan selvää,ettei sitä kipua saa näyttää, vaan "smoothisti" jatketaan matkaa. Ja ei, en opi ikinä laittamaan niitä kenkiä jalkaan etukäteen. Toivottavasti jollain muulla on ollut hauskaa kun on sivusta seurannut:lol2:

Viimeksi muokattu:

Ettei ois pieni väärinkäsitys tullut tytsylle. Jospa siinä jutussa tarkoitettiinkin, että sarjojen välissä tehdään toista liikettä niin aikaa kuluu vähemmän? :rolleyes:
Noh, en oo kyseistä lehtijuttua nähnyt, joten arvailuahan tää vain on. Anteeksi :offtopic:, jatkakaa. :D

Back
Ylös Bottom