Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mites muuten tuo huulien syöpyminen? Vielä pari vuotta sitten kun aloitin suht päivittäisen nuuskan käytön, niin ylähuulet syöpy ihan selvästi ja kirveli nuuskaa käytettäessä, mutta nykyään ei kirvele lähesä ollenkaan eikä mene huulen altakaan iho rikki.

En tiedä sitten johtuuko tuo siitä että syö paljon vitamiineja. Vai onko nuuska sitten jotenki erilaista nykyään kuin ennen.

Hmm. Kummista huulista nyt puhutaan. Mä olen muutamat kerrat kironnu ettanit alimpaan helvettiin, kun toinen nuuskaamisen jälkeen rupee nuoleskeleen mun paikkoja. Jumankauti, et välillä polttaa.

Hmm. Kummista huulista nyt puhutaan. Mä olen muutamat kerrat kironnu ettanit alimpaan helvettiin, kun toinen nuuskaamisen jälkeen rupee nuoleskeleen mun paikkoja. Jumankauti, et välillä polttaa.

en oo kyllä ikinä huamannu et se mitää polttais.. ehkä vaa se kohta mis se biitti on niin tummenee vähä tms..

Eikö tuota Generalia ole maustettu millään :D? Kokeilin tunti sitten nuuskaa, en kauan pitänyt kun tarkoitus oli hieman testata. Ei ainakaan pahalle maistunut. Miten/minne nuuska pitäisi laittaa jotta se olisi mahdollisimman hyvin? Kun jotenkin tuntui ettei olisi ollut oikein mulla:D.

Jos siinä purkissa ei lue että ois maustettu nii sitte ei oo. Ylähuuleen heität sen nyytin ja taitat keskeltä silleen kaksinkerroin.

edit: Jos tuntuu että rupee herkästi valumaan niin voit kuivata ylähuulta vähän ennen ku törkkäät sen pussin sinne

Jos siinä purkissa ei lue että ois maustettu nii sitte ei oo. Ylähuuleen heität sen nyytin ja taitat keskeltä silleen kaksinkerroin.

edit: Jos tuntuu että rupee herkästi valumaan niin voit kuivata ylähuulta vähän ennen ku törkkäät sen pussin sinne

Pitääkö huulella jotenkin "puristaa" sitä pussia vai pysyykö paikallaan rentonakin?

Pitääkö huulella jotenkin "puristaa" sitä pussia vai pysyykö paikallaan rentonakin?
Vähän työnnät sinne perälle, että pysyy tukevasti. Sitten kun vähän aikaa käytät, tulee huulee sellainen sopiva tasku, jonne asettuu tukevammin. Nuo vahvemmat pussinuuskat on vähän isompia ja ne ei oikein pysy, jos ei kunnolla paina. Voi olla jollakin eri tavalla, kun mulla on oikeasti pieni tasku tossa ylähuulessa, niin joudun aika huolellisesti asettelemaan. Lössit ei tuota ongelmaa, ne voi laittaa helposti riivin.

Käytä löössiä pari tornia, niin kaivertaa hyvän "kolon" mihin voi pussin heittää:D

Itellä päinvastoin jos käyttää peruspussia.

3-8 kertaa päivässä eksyy huulen alle 2,5ml. 6 päivää kestää löössi jos ei ole ottamassa kuppia.

Noin kaksi purkkia päivässä, kupittaessa voi kulua enempikin.
Saat laittaa viisimillisellä täysiä satseja ja olla 24/7 biitit huulessa, jos tuo määrä menee päivässä. Tai tää nyt olikin varmasti joku kieli poskella heitto.

Itsellä joku pari-kolme pussia tai vaihtoehtoisesti ruitallista päivässä. Ei paljoa.

Ei ollut heitto.
Tykkinä nykyään perusnuuskatykki mallia Prismaster. Jokunen aika sitten kyläkauppias Keskistä syytettiin raiskauksesta ja istunnossa hänen hereilläoloaikaansa todisteltiin kännykän lokitiedostoilla eli milloin puhuttu. Omalla kohdalla nuuska huulessa ajaisi saman asian.

Puolikas purkki löössiä päivässä eli kahteen päivään tyhjenee, joskus venähtää kolmeenki. 3ml icetoolilla tykittelen, mut tarkotus olis ostella 5ml tässä lähiaikoina.

Semmone puoltoista päivää kestää kiekko. Töissä käyttelen 3ml tykkiä ja vapaa-ajalla joko 5millistä tai käsin pyörittelen. Nyt tullu taas käsillä tehtyy aika paljon kun tota röödaa vaan on niin mukava pyöräytellä :D

Back
Ylös Bottom