Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dude
drinkdrink.gif

Päivän toka treeni takana, oli muuten kohtuu mielenkiintoista saada yläkroppa kauheassa pumpissa hikinen ja kireä hihaton pois päältä:lol2: Läskihaban mitta nyt pumpissa 49cm :puntti:

Fux! my man.

Mites sulla treenit kulkee?

Pein tuossa kevyen viikon, ja sitten tulin kipeäks, kun sylkirauhanen tulehtu aika pahasti. Huomenna ajattelin taas aloitella potaamaan.

Mites siulla?

Sahaaja: En jaksanut vastata, kun ei sitä kumminkaan tule :(

Toivon sydämmeni pohjasta, että olen väärässä. Milloin sen saisi?

Voisin 90% varmuudella luvata, että saan sen valmiiksi tällä viikolla. Nyt on vähän päässyt unohtumaan. Pitää vielä vähän miettiä mitkä kaikki pätkät siihen kehtaa laittaa.

Pein tuossa kevyen viikon, ja sitten tulin kipeäks, kun sylkirauhanen tulehtu aika pahasti. Huomenna ajattelin taas aloitella potaamaan.

Mites siulla?

Sahaaja: En jaksanut vastata, kun ei sitä kumminkaan tule :(

Hyvin menee, lihasmuisti rokkaa!
Lihaa tulee ja sarjapainoissa paukkuu enkat joka viikko vaikka ollaan dieetillä:dance:

Hitto, oon ettinyt yhtä postausta tuolta salikomediaa-tredistä sellaset 2-3 h, koska mun oli vaan pakko löytää se jostain syystä. Äsken löysin sen vihdoinkin ja tajusin että olin ettinyt sitä aivan väärästä päästä. :jahas:

Vois mennä kait nukkuu nyt...

Öitä vitamiinille!

Back
Ylös Bottom