Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, ei ole:itku:Mitäs puppelit? Onko suklaata pakattu tuhdisti tänään?
Kiitoksia tyhjentävästä vastauksesta.:D Eli jatketaan samalla epätietoisuuden linjalla, kunnes kuolema mietteeni lopettaa.Riippuu minkälaisella äänensävyllä, -painolla ja -voimakkuudella sanottu, missä tllanteessa, mikä oli tähän vastaukseen johtanut kysymys jne.. :D
Nykyaikaiset häät?Täs tulee yön paras: Joudun huomenna lähtee Porista ajaa Seinäjoel häihin. Reitti o vähä hakusessa, enkä tunne häävieraist ketää muut ku mun tyttöystävän. Lisäksi naimisiin menee kaks morsianta ja mun pitää viel ajaa yöllä takas Poriin, jiihaa :D
Lisäksi naimisiin menee kaks morsianta

:kippis1::wtf:Elämäni lyhin baarireissu. Alle 20 min ja sain tarpeekseni, eli kotiin ja peiton alle. Huhhuh.
Sama täällä. Tosin mä olen kotona peiton alla syömässä pitsaa, hähäähähähä. Ohuenohut pysyy-just-ja-just-kasassa ruispohja, päällä paljon tomaattikastiketta, kanaa, persikkaa, sipulia ja vähän juustoa. Täähän on melkein terveellinen :D
Ei millään pahalla. Jos ei ole omatekemä pitsa, niin kuulostaa aika paskalta pitsalta. Eli vitutuspizza, joka pitää syödä lusikalla.Sama täällä. Tosin mä olen kotona peiton alla syömässä pitsaa, hähäähähähä. Ohuenohut pysyy-just-ja-just-kasassa ruispohja, päällä paljon tomaattikastiketta, kanaa, persikkaa, sipulia ja vähän juustoa. Täähän on melkein terveellinen :D
Toihan on melkein laiton ku siin on noon laihasti energiaa! :wtf:
Ei millään pahalla. Jos ei ole omatekemä pitsa, niin kuulostaa aika paskalta pitsalta. Eli vitutuspizza, joka pitää syödä lusikalla.
Miten ihmeessä persikka toimii pizzan kanssa? :wtf: Täytyy varmaan joskus maistaaEikä, tää on just hyvä.
Tavallaan omatekemä. Pyysin duunin pitsapojilta tällasen :D Tää on oikeesti hyvää! Eikä yhtään kuivaa vaikka luulis, tomaattikastiketta on ihan reippaasti.
Edit. Kana ja persikka ovat muuten maailman parhaat pitsatäytteet. Hyvinä kakkosina tulevat feta, aurajuusto ja avokado :haart: