Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, se ois varmaan Kairan aika muuttaa ulkomaille kun huomiota baarissa tulee lähinnä ulkomaalaisilta miehiltä :D Nooooh, lähdettiin vähän aikaseen kotio, ei jaksanu ihan loppuun asti riehua kun tuli tanssittua melko nonstoppina puoli yhdestätoista tonne kahteen asti. Huomenna voi jalkoja särkee mut se on sit sen ajan murhe :) Yhden kännipuhelun meinasin hairahtua soittamaan mutta onneks oli toi kämppis vieressä :D

Oli siellä suomalaisia varmaan 90%, mutta mussa on joko jokin mikä vetoaa vain ulkkiksiin, tai sit mie näytän sellaselta, joka lähtee muka ulkkisten mukaan ihan sormia napsauttamalla :D

Haha, Dinho, en ihmettelis jos mulla oiskin vaaleet hiukset, sehän tunnetusti näitä etelän miehiä houkuttaa mut ei. Ruskeet hiukset ja tänäänkin olin pukeutunut melkein kokomustaan, ihoa jäi näkyviin kädet olkapäistä eteenpäin, että en edes ollut sonnustautunut minimekkoon ja horosaappaisiin :D

Lol, fags. Tulin nyt! :kippis1:

Hmm... Eräs minulle läheinen henkilö on kokenut vastaavanlaista huomiota ollessaan baarissa ja missä nyt milloinkin. Häntä on monet kerrat etelän miehet kosiskelleet ja ovat osoittaneet huomiota mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Se ei voi olla sattumaa jos sitä tapahtuu monta kertaa.

No annapa analyysi, minä mielelläni kuulisin :D
Om du behövar liten tarkempaa analyser, du ganske vill komma till IRC. Om du vill inte, jag kan giv du det här. Om du vill...

No olipas huono analyysi. Onneksi sentään kahlis oli ircissä, muuten ois voinu harmittaa :D
Lyhyt, mutta ytimekäs. Varmasti iski suoraan rautasydämmeen!!!!

Back
Ylös Bottom