Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Saako jostain stadi-vantaa-espoo akselilta vähärasvaista (alle 10 pinnasta) naudan luomujauhelihaa? Ja jos saa niin paljonko hinta?

Koska rivari- ja kerrostaloissa, joissa on vesikiertolämmitys, alkaa lämmitys pelaamaan? On pirun kylmä kämppä tällähetkellä...
As Oy hallituksen jäsenenä sanoisin, että lämmitykset päätetään kytkeä päälle kun
a) toinenkin mummu valittaa, että on liian kylmä (yksi löytyy aina joka valittaa, oli vuodenaika ja sisälämpötila mikä tahansa) tai
b) jollain hallituksen jäsenellä tulee vilu.

Hans Zimmer kun säveltää tuota musaa noihin leffoihin niin tekeekö se kaiken duunin ite, eli päättääkö esim. tossa Angels & Demons leffan soundtrackilla olevissa biiseissä, että millon noi naiset "laulaa" ?

No enpä tiedä parempaakaan paikkaan niin kysyn täällä, eli mulla on ongelma nettisivuilla missä katsotaan videoita, jos katsomiseen sivulla pitäisi käyttää windows mediaplayeria, niin eipä toimi mikään, nyttenkin koitin mtv3 katsomosta kattoa salkkareitten menneitä jaksoja ja tämmöstä alkoi herjaamaan "Windows Media Player cannot play any items in the playlist. To find information about the problem, click the Now Playing tab, and then click the icon next to each file in the List pane (C00D10B5)" ,mitä mun pitäis tehhä et tuo alkais pelittää..?

Meillä on uusi jääkaappipakastin, jossa no-frost toiminto. Kaappi pitää ihmeellistä ääntä, onko normaalia:
kuuluu "klikkaavia" ääniä, hieman kuin joku naksuttelisi kielellä. Kuulostaako tutulta? En viitti ottaa myymälään yhteyttä ennen kuin tiedän kuuluuko asiaan vai ei. Kaappi on Hotpoint-mallinen

Meillä on uusi jääkaappipakastin, jossa no-frost toiminto. Kaappi pitää ihmeellistä ääntä, onko normaalia:
kuuluu "klikkaavia" ääniä, hieman kuin joku naksuttelisi kielellä. Kuulostaako tutulta? En viitti ottaa myymälään yhteyttä ennen kuin tiedän kuuluuko asiaan vai ei. Kaappi on Hotpoint-mallinen

Meillä pitää pakastin sellaista porinaa,puhinaa ja lorinaa. On kuulemma normaalia. Kuvaillemasia ääniä ei meidän pakastin pidä. Itse jouduin ihan liikkeestä varmistamaan että onko normaalia.

Onko kellään kokemusta Metallin maksamista ennakoista? Käsittelyaika lähinnä kiinnostaa.. pari viikkoa sitten jätin hakemuksen. (Ja siis nimenomaan siitä ennakkokosta puhun nyt, varsinaisen hakemusken käsittelyaika oli hakemusta jättäessä jo huikeat 14 viikkoa..)

Tuttu juttu. Sama vehje mullakin, ja pitää ihan samanlaista ääntä. Siis about 30 - 60min välein. No hätä siis. Tiedä sitten, mikä funktio tolla naksumisella on?

edit: Mulla AEG:n jääkaappipakastin, mutta tossa on myös toi no frost-toiminto. Liittyy ehkäpä juuri siihen.

Tuttu juttu. Sama vehje mullakin, ja pitää ihan samanlaista ääntä. Siis about 30 - 60min välein. No hätä siis. Tiedä sitten, mikä funktio tolla naksumisella on?

edit: Mulla AEG:n jääkaappipakastin, mutta tossa on myös toi no frost-toiminto. Liittyy ehkäpä juuri siihen.

Asia selvä, kuuluu ilmeisesti asiaan. On muuten pieni ero metelissä nyky-kaapeissa vrt esim 10 vuotta vanhaan. Nykyään kuulostaa traktorilta

Saako jostain stadi-vantaa-espoo akselilta vähärasvaista (alle 10 pinnasta) naudan luomujauhelihaa? Ja jos saa niin paljonko hinta?

ite ostin juuri jumbon prismasta. Taisi olla 7% ?
hinta oli joku 13,xx euroa /kg

Tilasin ulkomailta lampun joka oli matkalla hajonnut. Ilmoitin myyjäliikkeeseen, että haluan rahat takaisin, mutta he suostuvat vain lähettämään uuden lampun.
Kannattaako mun jatkaa tappelua rahojen takaisin saamiseksi, vai pitääkö tyytyä uuteen lamppuun, joka mahdollisesti myös menee rikki matkalla? Eli onko tässä joku lakipykälä tms. puolesta tai vastaan?

Tilasin ulkomailta lampun joka oli matkalla hajonnut. Ilmoitin myyjäliikkeeseen, että haluan rahat takaisin, mutta he suostuvat vain lähettämään uuden lampun.
Kannattaako mun jatkaa tappelua rahojen takaisin saamiseksi, vai pitääkö tyytyä uuteen lamppuun, joka mahdollisesti myös menee rikki matkalla? Eli onko tässä joku lakipykälä tms. puolesta tai vastaan?
miksi ei uusi lamppu kelpaa? vaihtuu muoti venaillessa uutta?

Lihakonttori pakkaa 7%:sta luomunaudan jauhelihaa. Ainakin Tapiolan k-marketissa tuota on säännöllisesti. Kilohinta taisi olla 13 e paikkeilla. Soita Lihakonttoriin ja kysy mistä muualta sitä saa. Varmaan ainakin niiden omasta liikkeestä. http://www.lihakonttori.fi/

Mikä vittu modifiedin ongelma on?

kuinkas firefoxissa saa sen pois ku esim. googleen kirjoittelet jotain ja jos oot sen jo kerran aikaisemmin kirjoittanut, niin se arvaa sen sanan jo.
edit: ja jos klikkaat hiirellä sitä ruutua googlessa mihin kirjoitetaan, niin se näyttää kaikki sanat mitä olet googlesta hakenut

Back
Ylös Bottom