POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Keksiikö kukaan yhtään voimanosto videota josta kukaan ei vingu, länkytä ja itke ku pikku lapset.. semmosta videota ei varmasti edes ole olemassa! :hyvä: Jumalauta mitä ulinaa :D

Ihan mielenkiinnosta kysyn: mitkä mahtaa olla kovimmat videolla tai muuten luotettavasti dokumentoidut kyykyt, joissa syvyys on kiistatta riittävä ilman että kenelläkään voi olla siihen nokan koputtamista (varusteilla/ilman)?

RAW-puolella voidaan pistää pohjaksi Koklyaevin 360 kiloa suorituksella, mikä ei jätä pienintäkään sanaa bullshitille:
http://www.youtube.com/watch?v=_081S58BBdk

(Ja videonhan kaikki on jo kaikki nähnyt, wanha kuin mikä).

Kirk Karwoskin treenissä kyykkäämä 380 kg x 5 toistoa lienee kaikkein kovin. Varusteena vyö.

Lienee kovin kyykky ever. Olen nähnyt tuosta videon kun kävin jenkeissä.

Tuossa linkki, jossa kohdassa 03:52 Kirk kyykkää 360 kg:llä 5 toistoa vyöllä.
http://www.youtube.com/watch?v=vCxc2GR3u3E&NR=1&feature=fvwp

joo kapteeni karkowzki oli paras ja sen kyykyistä ei valittamista löydy paitsi että veikkaan että täältä gurujen valittamisen mekasta löytyy kyllä joku pääguru joka löytää jotain sanomista siitä.

En nyt dopingia tarkottanut, mun mielestä coanis ei ole vikoja. Mutta tuntuu vaan siltä että täällä palstalla on monilla se tarkoitus että mielellään etsitään niitä negatiivia asioita kaikista ja unohdetaan helposti ne positiiviset, positiivista energiaa ukot :)

Vielä tyhmempää on vetää kaasupohjassa joka toinen kuukausi ja kritisoida ohittajia, kun ei pysty samaan.
niinkö sinä teet,ikävä homma.itse olen vetäny 20v kaasupohjassa kaurapuurolla ja se on minun valintani,mutta mielestäni saa ja pitääki voida kritisoida tien oikojia.

niinkö sinä teet,ikävä homma.itse olen vetäny 20v kaasupohjassa kaurapuurolla ja se on minun valintani,mutta mielestäni saa ja pitääki voida kritisoida tien oikojia.

Toiset lisäävät voisilmää kaurapuuroon ihan reilusti, eivätkä kiellä sitä. Toiset vetävät kaurapuurot, naama irvessä ja lipittävät voit salaa takahuoneessa. Kuitekin vain voisilmäpuuron syöjiä kritisoidaan tien oikomisesta. Miksei kaikki vain voisi olla rehellisiä? Valheenpaljastuskonettu tuossa tarvittaisiin, eikä turhaa panettelua. Ottamatta siihen kantaa, kuka syö puuroa voisilmällä tai ilman.

Toiset lisäävät voisilmää kaurapuuroon ihan reilusti, eivätkä kiellä sitä. Toiset vetävät kaurapuurot, naama irvessä ja lipittävät voit salaa takahuoneessa. Kuitekin vain voisilmäpuuron syöjiä kritisoidaan tien oikomisesta. Miksei kaikki vain voisi olla rehellisiä? Valheenpaljastuskonettu tuossa tarvittaisiin, eikä turhaa panettelua. Ottamatta siihen kantaa, kuka syö puuroa voisilmällä tai ilman.[/QUOTE niipä kovin vaikeaahan sen ei pitäisi olla kun löytyy näitä pro liittoja missä saa vapaasti myrkkyjä vetää.

Back
Ylös Bottom