PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Minun mielestä ohjaimissa ei ole muuta eroa kun dualshockissa on tärinätoiminto. Ohjaimet ladataan usb kaapelilla joka kytketään pleikkariin. Et tarvitse kun toisen ohjaimen se kyllä toimii suoraan

EDIT: Ja ihan sairaan hidas..

kyllä muuten mun siksakki vibraa

kyllä muuten mun siksakki vibraa

Katsoppa mitä siinä ohjaimessa lukee? Pitäisi lukea Sixaxis dualshock3. Aika kumma homma jos tärisee koska siinä ei ole edes tärinämoottoreita, jonka takia ds3 on myös painavampi

EDIT: Ja taas vilpurni :D

Mistä irtoaa halvimmalla Batman: Arkham Asylum?

The Hutissa näyttäisi olevan 41 euroa.

Auts, oisit kysyny päivää aikaisemmin,.. olis gamestopissa ollu luokkaa 16-20€ (2 peliä vaihtoon + 1€, ja pelit olis voinu toki ostaa sieltä gamestopista em. hintaan..)

Zavvi.co.uk:ssa näytti olevan myös tuon 41€.. eli eipä siltä apua pulmaan..

Auts, oisit kysyny päivää aikaisemmin,.. olis gamestopissa ollu luokkaa 16-20€ (2 peliä vaihtoon + 1€, ja pelit olis voinu toki ostaa sieltä gamestopista em. hintaan..)

Zavvi.co.uk:ssa näytti olevan myös tuon 41€.. eli eipä siltä apua pulmaan..

Eipä tuosta gamestop tarjouksesta ois ollu miule hyötyä, kun ei miun kotikulmilla kyseistä puljua ole :(

Taidan vielä antaa tuon Batmanin hinnan tippua ja ostaa sen joskus myöhemmin, kun kohta kumminkin pitää nhl ja MWF2 ostaa, prkl.

E: Pelasin muuten Resistancen läpi. Oli kyllä surkea peli. En pitänyt sitten yhtään.

Kertokaas kun mulla on koneella sarjoja ja leffoja joita haluaisin katsoa yläkerran telkkarista jossa pleikkari on kiinni, niin miten homma toimii? Molemmat koneet ovat nyt verkossa, mutta ilmeisesti pitää kikkailla jotain että ne löytää toisensa

Kertokaas kun mulla on koneella sarjoja ja leffoja joita haluaisin katsoa yläkerran telkkarista jossa pleikkari on kiinni, niin miten homma toimii? Molemmat koneet ovat nyt verkossa, mutta ilmeisesti pitää kikkailla jotain että ne löytää toisensa

Mediaplayerilla ainakin itte olen nuo plösölle jakanut. Library ja sieltä media sharing. Ps3 on siellä "unknown device" muistaakseni. Valitset sen laitteen ja sitten "allow". Voi joutua pari kertaa kikkailemaan edes takasin.

Ihan ulkomuistista heitin nuo, joten ihan satavarma ole noista oliko juuri noilla nimillä siellä, mutta siihen suuntaan.

Löytyyhän noita muitakin mediajako ohjelmia mm. TVersity ja Youtubesta löytyy ohjeistusta miten sen saa toimimaan.

jos genrellä ei ole väliä, niin kumman ostaisitte (saman hintaisia ovat) Prince of persian vai little big planetin?

Jos mietit kumman itse ostaisit, kannattaa katsoa arvosteluita, videoita ym peleistä. Saat luultavasti paremman kuva ku kyselemällä siitä foorumilla.

Mihin on kadonneet Colin Mcrae-tyyliset "rallisimulaattorit"? Löytyy toki Cmr dirt-pelit mutta se ei hirveesti kiinnosta. Joskus oli myös Wrc-rallipeli muttei sekään montaa jatko-osaa saanut. Ymmärtääkseni Colin Mcrae oli yksi suosituimmista peleistä aikanaan ja vaikka kaveri itse on jo edesmennyt luulisi että nimikkopeliensä suosiosta olisi joku pelitalo ottanut työkseen valmistaa vastaavia pelejä. Samannimistä pelisarjaa nyt tietenkään kukaan muu saa valmistaa ilman lupaa mutta ei luulisi olevan liian vaikeaa tehdä samanlaisia pelejä. :( Olisi niin mukavaa taas kaivaa ratti/poljin-ohjainyhdistelmä ja alkaa leikkimään taas "Cilin Colinia"!! :puntti:

Mihin on kadonneet Colin Mcrae-tyyliset "rallisimulaattorit"? Löytyy toki Cmr dirt-pelit mutta se ei hirveesti kiinnosta. Joskus oli myös Wrc-rallipeli muttei sekään montaa jatko-osaa saanut. Ymmärtääkseni Colin Mcrae oli yksi suosituimmista peleistä aikanaan ja vaikka kaveri itse on jo edesmennyt luulisi että nimikkopeliensä suosiosta olisi joku pelitalo ottanut työkseen valmistaa vastaavia pelejä. Samannimistä pelisarjaa nyt tietenkään kukaan muu saa valmistaa ilman lupaa mutta ei luulisi olevan liian vaikeaa tehdä samanlaisia pelejä. :( Olisi niin mukavaa taas kaivaa ratti/poljin-ohjainyhdistelmä ja alkaa leikkimään taas "Cilin Colinia"!! :puntti:

Ikävä kyllä kysyntä tuollaiselle oikeen kunnon rallisimulle on niin pientä, että sen takia ei pahemmin sellaisia pelejä enää ole tullut. Nykyään pukataan tuollaista arcadea, joka jokaisen on helppo omaksua ja jonka pelaamiseen ei niin kummosesti tarvitse uppoutua pärjätäkseen. Esim. tuo porukka mikä WRC pelejä väänsi puuhailee nykyään Motorstormin parissa eli sielläkin on siirrytty arcade kaahailun puolelle. Nuo alkuperäset CMR pelit oli kyllä todella loistavia Pleikkarilla.

Richard Burns rally on kyllä parhautta rallipelien saralla, mutta siitäkään ei yhtä osaa enempää tullut. Siinä ajotuntuma oli jotain niin loistavaa, ettei missään ole vastaavaa ollut. Täytyykin kaivaa se tuolta kaapista ja vähän päräytellä menemään taas.

Ikävä kyllä kysyntä tuollaiselle oikeen kunnon rallisimulle on niin pientä, että sen takia ei pahemmin sellaisia pelejä enää ole tullut. Nykyään pukataan tuollaista arcadea, joka jokaisen on helppo omaksua ja jonka pelaamiseen ei niin kummosesti tarvitse uppoutua pärjätäkseen. Esim. tuo porukka mikä WRC pelejä väänsi puuhailee nykyään Motorstormin parissa eli sielläkin on siirrytty arcade kaahailun puolelle. Nuo alkuperäset CMR pelit oli kyllä todella loistavia Pleikkarilla.

Richard Burns rally on kyllä parhautta rallipelien saralla, mutta siitäkään ei yhtä osaa enempää tullut. Siinä ajotuntuma oli jotain niin loistavaa, ettei missään ole vastaavaa ollut. Täytyykin kaivaa se tuolta kaapista ja vähän päräytellä menemään taas.

Kummallisesti on sitten kysyntä vähentynyt kun muistaa jotain kymmenen vuotta sitten miten moni tutuista pelasi McRaeta vuorokausikaupalla ja myyntilistojen kärjessäkin taisi peli olla pidempäänkin. Muistan itsekin sitä pelanneeni viikkokausia Pleikka 2-lla :)
Jotenkin itseäni aina vähemmän kiinnostanut arcade-tyyliset pelit koska olen halunnut realismia autopeleihin. Muistan hyvin kun B-ryhmän Audilla revittelin kuulokkeet päässä jotain pätkää ja välillä tuntui kuin jopa oikeasti olisi ollut ko.auton sisällä kun äänet kuulokkeissa kovalla volyymilla sai aikaan tuon tunteen. Arcade-pelit vie tunteen koko ajamisesti kun reaalismi puuttuu. No toivottavasti joku kuitenkin alkaisi taas tekemään näitä "rallisimuja" että vielä pääsisi nykyisten parempienkin konsolien kanssa revittelemään vaikka Ouninpohjaa!! :D

Back
Ylös Bottom