Totatota... mulle kävi tänään töissä outo juttu, puhuin mun työkaverin kanssa ja sanoin sille et meen käymään tupakalla ja kaupassa johon se sit oli vaan et jepsjeps. Mut sit ku tulin takas se kysy et missä ihmeessä mä oon ollu, olin hävinny jonnekki sillä aikaa kun se oli käyny vessassa. Eli mitä vittua tapahtu, sekoanko mä vai oliko toi ns. "flashback" kokemus nimeltämainitsemattomista päihteistä? Eli olin keskustellu sen kanssa ja se oli mulle ihan totta mut ilmeisesti niin ei ollu kuitenkaan tapahtunu sillä hän oli ollu muualla. Pysyttekö kärryillä?
Edit. ja älkää poistako tätä viestiä tiiän et joku/jotkut lukee salaa mun viestejä ja poistaa niitä kuka se on? Näitä häviää tosi usein oon ihan varma et niin käy.
Edit2. siis kuka tahansa voi lukea näitä viestejä mut en mä sitä tarkottanu tässä on jotain muutakin.
Edit3. pitää palata tähän vielä et tiiän kyl et moderaattorit voi poistaa viestejä jotka on väärässä ketjussa, asiattomia yms. mut mun monet ihan neutraalit viestit jota oon kirjottanu ihan selvänä on kadonneet se ei voi olla sattumaa. Ihan niinku joku weak koittas sabotoida mua tiiän miten se inhoo mua. Ja nytki mä oon viel selvä eli tää ei oo pelkkää känniääliön paskapuhetta vaan niitä viestejä katoaa OIKEESTI, en vaan sano vaan oon varma.
Niin ja pitää viel lisätä et onko teillä ollu flashbackeja ja millasia ne on ollu ootteko esim kuulleet et joku on puhunu olevansa huora vaikka oikeesti ootte tienneet et se ei sanonu niin ku muut ihmiset on niinku mitään ei ois tapahtunu. Ja tiiän weak et tää haittaa sua kun kirjotan tästä mut anna mun olla jooko en oo tehny sulle mitään!