Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm... Pitäisköhän mun sit muuttaa suhteita niin, et lisäis rasvaa vielä 50g ja vähentäs hiukan protskusta. 1,5g/ painokilo. Kuulostaa aivan järkyttävältä määrältä rasvaa toi 150grammaa. Ja kun joudun nyt jo ottaan osan suoraan öljystä ruokalusikalla. Pitää kai alkaa popsia jotain pähkinöitäkin...
Olenko ainoa makkaran ystävä tässä threadissa, ja onko muilla jokin muu kuin makuun liittyvä syy olla syömättä makkaraa (pl. nitriitit)?
Jos joku keksii rasvaisen makkaran, joka ei maistu rasvaiselta niin vinkkiä kiitos. Mä lotrailen lihoja kermalla, kun esimerkiks sikanautajauheliha ei mee alas. Juustot uppoo kyllä, ne rasvaisetkin.

Juuri näin! Tosin eilen kävin saarioisten tehtaanmyymälästä hakemassa safkaa, eikä siellä ollut kassleria, mutta ostin 10 pakettia kartanon grillimakkaroita(30cnt paketti), joten niissä on syömistä vähäksi aikaa.Mä oon viime aikoina innostunut kasslerista. Ostaa sellaisen ison viljapossun kassler-palan; sellaisesta saa leikattua ainakin 4-5 pihviä. Paistaa ne pannulla voissa, hitaasti ja hartaasti matalalla lämpötilalla jottei rasva ja mehut tirsu lihoista (possu pitää kuitenkin kypsentää kokonaan), mausteeksi vain ripaus yrttisuolaa ja pippuria... ja ai että tulee hyvää!
Ei ole edes erityisen kallista. Possu on nautaa halvempaa. Ja maistuu paremmalta. Aliarvostettua ruokaa selvästikin.
Paljos tota pellaavansiemenrouhetta kannattaa päivässä popsia? Suositus on siin pussissa 1rkl/päivä. Ei oo nyt 2 päivään ollu asiaa vessaan, ku normisti joka päivä.
Eilen söin sen yhen rkl sitä rouhetta.
Paljos tota pellaavansiemenrouhetta kannattaa päivässä popsia?
Voi aloittaa 1 rkl aamulla ja 1 illalla, ja nostaa siitä sitten.
Onko sulla joku erityinen syy olla syömättä kasviksia?
Kaipa sitä vois jotain kurkkua ja kaalia ostaa..Ei oo tullu luettuu pahemin noista, ni ei tienny et noissa vihreissä noin minimaalinen määrä sitä hiilaria.
Jos popsitte pellavaa omega3:mosten toivossa, niin pitäkää mielessä että kasviperäinen omega3 on aika kehnosti ihmiskropan hyödynnettävissä, vain noin 10% siitä metaboloituu hyödylliseksi. Kalaöljy on siihen tarkoitukseen parempaa.By the way, missä muodossa pellavansiemenrouheen popsitte?
Jos popsitte pellavaa omega3:mosten toivossa, niin pitäkää mielessä että kasviperäinen omega3 on aika kehnosti ihmiskropan hyödynnettävissä, vain noin 10% siitä metaboloituu hyödylliseksi. Kalaöljy on siihen tarkoitukseen parempaa.
Mutta kuidun lähteenä pellavarouhe on toki jees.
Eiköhän sitä täällä hyödynnetä lähinnä kuidun saamisen vuoksi aineenvaihdunnan toimimiseksi.
By the way, missä muodossa pellavansiemenrouheen popsitte? Mä olen tehny siitä ketosämpylän mikrossa, mut nekin alkaa kypsyttää.