Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakkiksella isoja miehiä?:lol2:

Huhhuh, ihan väärästä paikasta kyselee. Eiks toi Men's Health, Fitness & Aerobics-poks oo parempi tollasten järkäleitten etsimiseen? :eek:

No ehkä mä etin sit sieltä :D

Tullaan kyllä kämppiksen kanssa olemaan ihan kusessa noiden huonekalujen roudaamisen ja ennenkaikkea kokoamisen kanssa...

Itse katsoisin suomen salibandyliiton sivuilta:dance2:

Myös loistava vaihtoehto, ymmärtääkseni ne on todellisia monstereita siellä!

No ehkä mä etin sit sieltä :D

Tullaan kyllä kämppiksen kanssa olemaan ihan kusessa noiden huonekalujen roudaamisen ja ennenkaikkea kokoamisen kanssa...

Räpsytätte vähän silmiä kämppiksen kanssa ja hymyilette nätisti joillekin paikallisille miehille, niin eiköhän sieltä jotkut nielaise syötit. Sit ohjaatte vaan mihin se pesukone ja sohva pitää kantaa.

Räpsytätte vähän silmiä kämppiksen kanssa ja hymyilette nätisti joillekin paikallisille miehille, niin eiköhän sieltä jotkut nielaise syötit. Sit ohjaatte vaan mihin se pesukone ja sohva pitää kantaa.

Niin me ajateltiinkin tehdä :rolleyes: Pari on jo ilmoittautunut, pitäis vaan saada sellanen jolla olis tosi iso auto tai sit paku.

Niin me ajateltiinkin tehdä :rolleyes: Pari on jo ilmoittautunut, pitäis vaan saada sellanen jolla olis tosi iso auto tai sit paku.

No niin mä vähän arvelinkin;)

Onnea muuttoon, mä lähden nukkumaan.

Täytän 2 ensimmäistä kohtaa noista.:)

:D Se riittänee.

Kai sitä pitää mennä nukkumaan... Huomenna onneksi vasta viideksi töihin, mulla on ihana 17-22 vuoro :haart:

Haukoti. Huomisiltana yötöihin, tänäyönä pakkovalvontaa. Mitäs nuppuset, ootteko lukenu mun hienoa Pariisiseikkailublogia? Pitäisi sitäkin päivittää..

Oon ollu jo tunnin nukkumassa. Vissii.

Kokemuksen karhealla rintaäänellä voin muuten valaista sua, että tietokoneen päällä on perhanan paha nukkua! ;)

Kokemuksen karhealla rintaäänellä voin muuten valaista sua, että tietokoneen päällä on perhanan paha nukkua! ;)

Kyl munkin sängyssä pitää jotain kovaa olla.. Eiku what.

mitämit, sullakin vipit ;)

Kyl munkin sängyssä pitää jotain kovaa olla.. Eiku what.

mitämit, sullakin vipit ;)

Ai sul on se kone lämmittämässä sua siellä sängyssä, lämmintä ja kovaa, ei huono vaihtoehto!

Oli pakko taipua ostamaan ne VIPit ku tajusin ettei se oo ku 20€ / 24kk :D

Ai sul on se kone lämmittämässä sua siellä sängyssä, lämmintä ja kovaa, ei huono vaihtoehto!

No on se oikeesti aika huono vaihtoehto. Jonain yönä tää vielä putoo tästä lattialle, ko nukahdan kesken...

No on se oikeesti aika huono vaihtoehto. Jonain yönä tää vielä putoo tästä lattialle, ko nukahdan kesken...

Noo, sekin on parempi vaihtoehto ku nukahtaminen tähän ja sohvalta putoaminen lattialle, joka mulla on hyvin äkkiä edessä! :evil:

ei malta millään mennä nukkumaan kun tuli ostettua tälläinen macbook pro (13")... ensimmäinen mäkki ja kyllä täytyy sanoa, että onpahan vekkuli peli!

Noo, sekin on parempi vaihtoehto ku nukahtaminen tähän ja sohvalta putoaminen lattialle, joka mulla on hyvin äkkiä edessä! :evil:

Läppäri menee ehkä todennäköisemmin rikki ko sinä... tai mistä mä tiedän kuin korkee sohva sulla on :D

Back
Ylös Bottom