🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

ei se oo mma saitit, kun se on toi kevin iole joka niitä raapustaa, ja kun se on danan luottopoju ollu noissa uutisissa ni niitä sit uskotaan jokaisella saitilla. kevinillä on joko putki päällä tai sit se on muuten vaan ollu viimiset viikot sekaisin, sieltä tulee vähän mitä vaan huttua just nyt. en yhtään ihmettele jos se rupeaa kohta puhumaan et suomen oma toivo tony halmekkin olis palaamassa kehiin :P

En mä tiedä, että kuinka iso uutinen tää on, mutta Matt Serra haluaisi uusinnan Matt Hughesia vastaan. Se on omien sanojensa mukaan jo kinunnut Joe Silvalta tätä matsia, koska sillä jäi edelleen pikkusen hampaankoloon jotakin siitä häviöstään. Kuitenkin MMAWeekly uutisoi, että Serran tuleva vastustaja tulisi olemaan Matt Brown. Periaatteessa tuohonkin vois ihan tosissaan rakentaa jotakin ihmeen henkilökohtaista :D Brown nimittäin ihan hiljattain tuhosi Pete Sellin aivan totaalisesti, ja Sell sattuu treenaamaan Serran kanssa ja ne on vissiin hyviä kavereita salin ulkopuolellakin.

Mä en jaksa uskoa että matit kohtaa vielä ainakaan vähään aikaan. Veikkaan että redneck Mattia ei ihan hirveesti tämmönen matsi kiinnosta.

En mä tiedä, että kuinka iso uutinen tää on, mutta Matt Serra haluaisi uusinnan Matt Hughesia vastaan. Se on omien sanojensa mukaan jo kinunnut Joe Silvalta tätä matsia, koska sillä jäi edelleen pikkusen hampaankoloon jotakin siitä häviöstään. Kuitenkin MMAWeekly uutisoi, että Serran tuleva vastustaja tulisi olemaan Matt Brown. Periaatteessa tuohonkin vois ihan tosissaan rakentaa jotakin ihmeen henkilökohtaista :D Brown nimittäin ihan hiljattain tuhosi Pete Sellin aivan totaalisesti, ja Sell sattuu treenaamaan Serran kanssa ja ne on vissiin hyviä kavereita salin ulkopuolellakin.

Matt vs. Matt vs. Matt

First ever triple threat match in MMA?

Kiitos ja anteeksi.

Toivottavasti ei. Eivät nuo grudge-matsit ja revanssit jaksa kiinnostaa. Joka väliin niitäkin on tungettu.

Oho katos hienoo pikkunogi pääsee häkkiin ottamaan mittaa. UFC:llä ollu lähiaikoina vähä outoja signauksia mun makuun, mutta tää on hyvä juttu!

http://www.m-1global.com/lang/en/2009/08/18/fedor-vs-mousasi-more-than-an-exhibition/

artikkeli fedorista ja mousasista, kovasti virittelevät tunnelmaan että mousasi ja fedor voisivat ottaa ihan oikeetakin matsia harkkarimatsin sijaan. ihmetyttää kovasti tuo että haetaan vastuksia pienemmistä painoluokista, ja joo tiedän että mousasi on joskus matsannut HW painoluokassa, niin on kyllä BJ Pennikin.

Eiks nää nyt sit taas vois laittaa sinne väittelyketjuun? Kuten jo moneen kertaan on sanottukin Fedorin seuraava matsi on marraskuussa tod.näk. Werdumia vastaan ja Mousasi ottelee lokakuussa Sokoa vastaan, joten miksei miehet nyt pikkaisen viihdyttäisi yleisöä keskenään. Ja jos Mousasin putki jatkuu edelleen niin miksei Fedor ottaisi Mousasia vastaan P4P matsia?

Back
Ylös Bottom