Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Paljon piti syödä ja pumpata, en tehnyt aerobista liikuntaa lainkaan. Sain kuudessa kuukaudessa 30 kiloa lisää painoa"
MTV3 sanoi:Salkkaripressissä Markku oli kutistunut takaisin hoikempiin mittoihin. Tällä hetkellä hän kertoi painavansa noin 80 kiloa. Painoa hän oli saanut pudotettua aamulenkeillä ja tarkalla ruokavaliolla.
Mutta tarkoittaako uusi ulkomuoto, että Joonatan lopettaa hormonien käytön ja bodauksen? Sitä Markku ei luonnollisestikaan suostunut paljastamaan.
– Nyt olen päässyt harrastamaan aerobista liikuntaa, mutta en tiedä mitä Joonatanille tapahtuu. Muuttuuko hän enemmän sporttisemmaksi vai miten…
Mutta nykyisessä kunnossa Markku paljasti viihtyvänsä paremmin kuin bodarina
Ihme valitusta taas... Kait se Sarjula nyt jotain kuitenkin tajuaa salilla käymisestäkin. Vai olisko Joonathanin pitäny heti olla kisakireä vai?
Minusta se on aika kiva~
Harmittaa kun en itse nähnyt räjähdysjaksoa. Olen vähän tippunut kärryiltä :P.
JOnatan vetää piszaa naamariin niinku minä konsanaan :D

Siis mitä vittua? Ei kai täällä niinkään Joonatanin bulkista ole valitettu, vaan Maikkarin idioottimaisesta uutisoinnista. Siis pointti oli nimen omaan siinä, että Maikkarin käsityksen mukaan bodaus loppuu, kun bulkki loppuu, eli kireää bodaria ei ole edes olemassa. Onhan tuo nyt jo ihan järjetöntä.Ihme valitusta taas... Kait se Sarjula nyt jotain kuitenkin tajuaa salilla käymisestäkin. Vai olisko Joonathanin pitäny heti olla kisakireä vai?
Siis mitä vittua? Ei kai täällä niinkään Joonatanin bulkista ole valitettu, vaan Maikkarin idioottimaisesta uutisoinnista. Siis pointti oli nimen omaan siinä, että Maikkarin käsityksen mukaan bodaus loppuu, kun bulkki loppuu, eli kireää bodaria ei ole edes olemassa. Onhan tuo nyt jo ihan järjetöntä.
Ja kyllähän tuollainen +30kg puolessa vuodessa on jo täysin tarpeetonta, eikä auta lihaskasvua sen enempää kuin vaikka puolet siitä (okei, voi tuottaa muutaman gramman enemmän lihasta puolen vuoden aikana, mutta mitään merkittävää etua ei kyllä tuolla saada).
Tässä maikkarin uutisesta sama lainaus, jonka esitin jo edellisellä sivulla.Eihän tuossa maikkarin uutisessa mainittu, että Joonatan olisi lopettanut bodaamisen.
Eli maikkarin mukaan näyttelijä Markku mikälie ei enää ole bodari, mutta ennen oli. Ja syynä nimen omaan laihtuminen. Mikä tässä nyt jäi epäselväksi?Salkkaripressissä Markku oli kutistunut takaisin hoikempiin mittoihin. Tällä hetkellä hän kertoi painavansa noin 80 kiloa. Painoa hän oli saanut pudotettua aamulenkeillä ja tarkalla ruokavaliolla.
Mutta tarkoittaako uusi ulkomuoto, että Joonatan lopettaa hormonien käytön ja bodauksen? Sitä Markku ei luonnollisestikaan suostunut paljastamaan.
– Nyt olen päässyt harrastamaan aerobista liikuntaa, mutta en tiedä mitä Joonatanille tapahtuu. Muuttuuko hän enemmän sporttisemmaksi vai miten…
Mutta nykyisessä kunnossa Markku paljasti viihtyvänsä paremmin kuin bodarina.
En tiedä onko tässä jo mainittu mutta lukihan noissa jutuissa että jopa 5000kcal on päivässä tullut syötyä ja treenit menty Sami Sarjulan ohjeiden mukaan :wtf: