Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikäs tässä illassa on kun kaikkia tolleen kuumottaa. :D

Jos jossain nurkassa oon ollu, niin sitte ei kyllä pysty muistamaan. :D Sen muistan, että jonkun pukumiehen kanssa juttelin, mutta sillon olin siinä alakerran tiskin vieressä. Tais olla Vappu 2006.

Taisi muuten olla sittenkin 2006 kesällä nuo valmistujaiset, koska yleensä en puku päällä vappua vietä :D

Mitä isompi liha, sitä enemmän se luovuttaa lämpöä;)

edit. siis ainakin näin tuolla alakerrassa..

Tepe83 aka iso liha. :D

Jaah, mites sit Mölliskön tapauksessa...? ;)

:whip: Naiset on taasen vähän kuin tulivuoret.. ja pitäähän se komialla puukolla olla korea tuppikin...;)

Repesin. :hyvä:

Puheet pois ja puukko esille.

oivoi, kohta alkaa / jatkuu projekti sydänkohtaus ennen 25.ikävuotta:D Yliopistoura on palttiarallaa puolivälissä kursseilla mitattuna sikäli kaikki valitsemani menee läpi.

ehkä 38 opintopinnaa tulee sitte ekan periodin saldoksi ehkä 40, pitää suunnitella mitä kielikursseja laittaa. 40 tulee jos motivoidun ottaan pakkoruotsin pois alta...

tarkkaanottaen, noilla pääsis yli maagisen 150op:n.. ja 1v1/4 tuohon:D

e: ei kyllä yhtään houkuttelisi taas toi urakka, mutta pakko se on nuorena jaksaa vaa painaa. ;)
ja sitäpaitsi, mulla ei vielä koskaa oo ollu burnoutia, ohan se hyvä testata itseään, miten suurta työmäärää sitä kestää. nii ja työelämässä pitää pistää vielä tästä turbovaihde päälle.. Katotaa miten äijän käy..

Täällä pyydettiin kuvia, nyt tarvittas panoraama kuvan tekoon ohjelmaa, jotta ei tuoteta pettymystä kansalle. Olen kuin hehkuva rauta, jumalauta tulkaa takomaan!!

Back
Ylös Bottom