Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nuo lentävät amikset, jotka heittävät tota rinkiään tässä Malmin lentokentän lähistöllä. Joo ihan kiva, että kansa saa sirkushupeja, mutta mä oisin arvostanu, että oisin nukkunu yli 11.00, ja saanut jonkun tiedon tosta tapahtumasta. Melutaso on tässä 2km säteellä kentästä asuvilla melko korkea, ja kyllä sitä herätessä mietti että sota on. Korjatkaa romunne ja lentäkää muualla!

Nuo lentävät amikset, jotka heittävät tota rinkiään tässä Malmin lentokentän lähistöllä. Joo ihan kiva, että kansa saa sirkushupeja, mutta mä oisin arvostanu, että oisin nukkunu yli 11.00, ja saanut jonkun tiedon tosta tapahtumasta. Melutaso on tässä 2km säteellä kentästä asuvilla melko korkea, ja kyllä sitä herätessä mietti että sota on. Korjatkaa romunne ja lentäkää muualla!
Mikäs saa nuoren miehen nukkumaan arkena yli klo 11?

Mikäs saa nuoren miehen nukkumaan arkena yli klo 11?
Viimeiset lomat ennen koulua? ;)

Siis ei tuosta nyt mitään kuolettavaa sairastumsita tullut, mutta kyllä oli taas tiedotus pelannut. Yhtäkkiä kuulen vaan kun joku hävittäjä jyrähtää talon yli, ja seuraavaksi se vetää vaakakierrettä ja laskeutuu alle 2km päähän. Kyllä siinä ehti jo luulla että joku on erehtynyt osotteesta ja iskee lentokoneen vahingossa meidän seinään.

Jos ei kohta tulee töitä niin lävähtää ja lujaa.
Kaksi hakemusta on nyt sisällä, kun syyskausi alkaa.

Perkeleen vittu. Juu olin siellä laivassa monta päivää. Jaska pyys vaa kynttilänjalkaa.

Suomi on täynnä näitä pumpattuja = läskejä kaljuja joilla on ne ripaali tatuoinnit jotka on 100 prosentilla miehillä joilla on tatuointeja.
Yhenkin sellasen ku saa tönäsemään niin tapahtuu ihana pahoinpitely. Mulla on kuitenkin tuhovoimaa, kysykää vaikka siltä mun Senseiltä joka joi yskänlääkkeellä ittesä invarktiin.

Vituttaa nää kaikki ihmiset, ja rahaa ei ole,
Sit ku vähä varastaa kaupasta niin Konstaapeli Ilmari "Imppu, Katjan lapsena kiusaama" Grönvall tulee heti tutkii taskut jos ois Diapameja, Tenoxeja, Lakkaa, Gammaa, Risolidia, Opamoxia, letkuja ja katanaa.

vittu ku miä en edes jua viinaa saatana.

suomessa on muuten vakuutusyhtiöiden kusetus kansalaisvelvollisuus. Tuli vaa miälee

Kohta alkaa onneksi tän punttitreenien lisäksi yksi pätevä IP-laji.
Jos siellä sais normaaleja ystäviä ja vähän rentoutuis, mut siihen on vielä tovi, sillä aikaa taas Kotkassa hölmöillään ja lehet kirjottaa.
Suomalaisilla naisilla on 68 prosentilla liian lyhyet jalat, eli ne on persjalkasia, kattokaa muijienne jalkoja, jos kehtaatte.

Huomenna on selkäpäivä, ainoastaan näin yksipuolisella palstalla tiedetään että se tarkoittaa että kuntosalilla harjoitetaan selkälihaksia.
Voishan se vittu tarkoittaa sitä että pääsee ottamaan selkää tai antamaan, riippuu mistä tipu tippuu.

ja se eilinen Toimintatorstai-elokuva oli pelkkä jännitysvilmi. Steaven Segal kehiin kaikkine 193 cm / 127 kg statistiikallaan.

Kyrpä! ja turpaan ensimmäistä kaljua portsaria joka tulee tripaleineen ja rotweilereineen vastaan.

kiusatkaa uskovaisia kadulla ihan keskellä päivää, jos niillä on risti kaulassa, niin pistätte kämmenen niitten pään päälle ja alatte puhumaan latinaa pelottavalla äänellä;
"Gorgoroth, Anno Satano, ota tämä sielu helvetin ihaniin syvyyksiin! Latissimus Dorsi! Gluteus Maximus! Leponex!!!!"

Varmaan Jeesustelijat häipyy vittuu eikä enää ikinä kiusaa sinua "pientä" ja pohjimiltaan helvetin vittumaista miestä.

Menkää nyt ulos haistelemaan liimaa, yli 18 vuotiaat voivat mennä ottamaan selkää salille ja sitte sairaalloinen känni päälle - "Voihan sitä joskus vähän rentoutua" -Hmmm... Etkö pysty rentoutumaan ilmaan kemikaalia päässä?

Moikka lähen kauppaan tapaamaan tuttua kaljupäätä, joka ei sentään ole kusipää varmaan ainoa univormua pitävä joka ei ole

Moikka moi

Viimeksi muokattu:
@tarkemo:
wtf-demotivational-poster.jpg

Oma riemunaiheeni on alkavaa lomaa varjostava vittuuntuminen pian jatkuvista opiskeluista, jotka tuntuvat menevän jo nyt päin helvettiä ennenkuin touhu edes alkaa.

VOI VITUN KÄRPÄNEN. Pitkään oon miettiny et mitä helvetin täpliä tol mun kakkosnäytöllä on ja nyt selvis syy. Äsken lens kärpänen tähä läppärin näytölle ja väänsi paskat siihen. Jumalauta, tapan ton kusipään kuhan sattuu kohalle. Noi pisteet ei vielä lähe millää tosta näytöltä irti.

Hermot taas ihan helvetin kireellä kun väsyttää helvetisti ja töissä oli vaihteeksi taas pitkä ja paska päivä.

Tarkemon postaus sai pienen hymyn kasvoille.

Todennäköisesti possuflunssa iskenyt tässä noin reilu viikko sitten ja siitä lähtien jumitettu sisällä lääkärin määräyksestä. Melko lieviä oireita, mutta sehän juuri ottaa eniten päähän. Tulisi kunnon kuume ja ei pysyisi pystyssä niin olisi kivempaa, sillä tietäisi sen paranevan ainakin jossain vaiheessa,kait. Nyt jatkuvasti väsynyt olo ja pientä kuumetta ja välillä terve olo. Tuntuu välillä että tulee kunnon flunssa ja hetken päästä ei. Rasittavaa.

Kävin kaupassa(oli pakko kun ei ollut ruokaa), yritin olla yskimättä muiden niskaan. Fillarilla polkiessani kassien kanssa ja päästyäni juuri ylämäen alkuun, ketjut katkeavat. Eikös perkele sitten hiki otsassa roudaamaan kaikki kävellen ja nyt yskitään keuhkoja pihalle ja tauti meni huonompaan suuntaan.

Ei ole syksyksi löytynyt töitä, nyt on vielä mutta elokuun lopusta lähtien ei.

Opiskelut jatkuvat taas parin viikon sisään. Arvatkaa vain huvittaako kun tässä saa vielä viimeiset vapaapäivät jumittaa himassa kalkkilaivan kapteenina ja heikkokuntoisena. Ei pääse treenaamaa, tapaamaan kavereita, ei mitään. Sitten pitäisi aloittaa ensimmäinen opiskelupäivä pirteänä ja levänneenä ja päivettyneenä. Ja vitut. Pelästytän varmaan muut kalpeudellani.

Ja piste iin päälle, iki-ihana Suomen ylpeys, Posti.

Ostin verkkokaupasta tavaraa kotiinkuljetuksella niin eikös posti tuo saapumisilmoituksen että käyppäs poika hakemassa postista. Milläs menen kun ei saisi käydä ihmisten ilmoilla(fillarikin hajalla ja bussilla ei viitsi mennä tässä kunnossa) ja enivei olen maksanut kuljetuksesta. Tämäkään ei ensimmäinen kerta kun Postin kanssa vastaavaa ongelmaa, voisivat kyllä jo pikkuhiljaa opetella työnsä kunnolla jos näitä kiskurihintoja pitää vielä maksaa tuollaisestakin. Odotan jo innoissani maanantaina tapahtuvaa puhelinsoittoa Postin aspalveluun jossa kukaan ei tiedä kuitenkaan mistään mitään.

Mua vituttaa nämä jatkuvat bileet tässä asunnossa. Olihan se aluksi kivaa, mutta en minä jaksa dokata monta kertaa viikossa. Ja jos ei dokaa, niin sittenhän ne vasta vituttavatkin.

Vituttaa se, että lomilla ei jaksa tehdä mitään. Viime viikko tuli tetsattua taisteluharjoituksessa, ja nyt olo on aika vetämätön. En jaksanut edes lähtee tänään ostamaan uutta kännykkää, ku viime viikonloppuna hajos oma kännykkä, ja viikolla sitten intissä varakännykkä lopetti kentän löytämisen eikä sen jälkeen enää sitä suostu löytämään. Nyt sit käytetään aivan saatanallisen isoa antennillista Nokian halkoa, joka on ehkä vuodelta 1999 tai jotain vastaavaa. Lisäks vituttaa myös tuleva kahden viikon gines.

Melko lieviä oireita, mutta sehän juuri ottaa eniten päähän. Tulisi kunnon kuume ja ei pysyisi pystyssä niin olisi kivempaa, sillä tietäisi sen paranevan ainakin jossain vaiheessa,kait. Nyt jatkuvasti väsynyt olo ja pientä kuumetta ja välillä terve olo. Tuntuu välillä että tulee kunnon flunssa ja hetken päästä ei. Rasittavaa.

Sama vika. Yöllä heräsin 3.00 kun oli niin huono olo ja olin varma, että vihdoin kuume nousee, mutta eipä ollu kuin 36,5. Nyt päivällä sitten on vähän parempi olo ja lämpö on sitten 37. Tulis kunnon kuume ja tappas nuo pöpöt sisältä. Sitkeä flunssa eikä voi oikein mitään tehdä. Muutamia päiviä on jatkunut jo tällaista. Emäntäkin on reissussa niin joudun polkupyörällä kaupassa käymään. Hapottaa reisiä aika hyvin. Lääkärin mukaan ei kuitenkaan ole mitään possutautia vaan ihan normiflunssa. Saa nähä joutuuko maanantaina mennä hakemaan lisää saikkua. Puntteja tekis mieli nostelee, mutta ei pysty, prkl.

spontaani repeämä jänteessä oli tän päivän diagnoosi, ens viikol ultra.. vituttaa ku ei voi mihinkää oikeastaan liikkua

Nielurisaleikkaus keskiviikkona ja yo-kirjootukset alkaa lähestymään. Saatanallinen stressi kohta päällä, varsinki jos leikkauksen jälkeen on kauan kipiänä eikä pysty lukemaan.

vitun perse...kolmannen kerran tänä kesänä meni pyörästä kumi puhki. Viime viikolla vaihettiin sisäkumi takarenkaaseen, nyt on ulkokumissa reikä :curs: Taattua nokia-laatua.

Kouluhan se vituttaa, tuntuu että ei oo minun ala ollenkaa tää missä oon, ainakaa täl hetkel en osaa kuvitella itteeni tekemään tämän alan hommia elättääkseni itteeni...en tiiä yhtään mitä tässä nyt pitäs tehä, yrittää vaihtaa alaa vai kattoo nyt miten menee....vittu

Kouluhan se vituttaa, tuntuu että ei oo minun ala ollenkaa tää missä oon, ainakaa täl hetkel en osaa kuvitella itteeni tekemään tämän alan hommia elättääkseni itteeni...en tiiä yhtään mitä tässä nyt pitäs tehä, yrittää vaihtaa alaa vai kattoo nyt miten menee....vittu

Käyt sen paskan läpitte ja sulla on ammatti, pääset sitte aikanas töihi johonkin, kun sulla kuitenkin jonkun alan ammatti on pohjana.

Itte sin ikäsenä, fiksuna, lopetin koulun kun ei kiinnostanu, samoista syistä joita itte mietit nyt. Nyt se sitte vituttaa ku ei oo ammattii vieläkään ja nyt kun ois suunnitelmia et mitä haluaa oikeesti tehä, niin se homma vaatii ton vitun ammatin pohjaks, tai lukion, mut eipä ole kumpaakaan. Joten Joutuu ens hommaamaan nyt jonkun ammatin, joka vastaa siis amiksen tai lukion 3 vuoden settiä, ja sitte voin hakea haluamaani paikkaa opiskelemaan, ja sitä kautta päästä niihin hommiin joita haluan tehä... Tosi jees, not. Eli on nyt vähä pidempi ja kivisempi tie, mut ei onneks mahdoton.

Myöhästä enää nyt vaihtaa.
Eheei ole.

---
Mikäli voisin tehä toisin, tekisin, mutta kun en voi. Eli olisin aikanani käyny amiksen, ja saanu sen 3v koulutuksen/ammatin.. Mikäli olisin tiennyt, että haluan nyt AMK:hon opiskelemaan tiettyä alaa. Mut joo.. Turha se nyt on itkee ku aikanaa teki väärät valinnat, pitää vaa nyt sitte opiskella kaikki tällee myöhäsesti.

Toka vai vika vuosi menossa? Itellä sama homma, vika vuosi menossa. Huomasin yli vuosi sitten että ei oo mun juttu mutta en kyllä lopetakkaan, en ees tiiä mille alalle vaihtasin. Eka olin mielissään etten päässy lukioon, mutta nyt ottaa syvästi päähän. Myöhästä enää nyt vaihtaa.

Käyt sen paskan läpitte ja sulla on ammatti, pääset sitte aikanas töihi johonkin, kun sulla kuitenkin jonkun alan ammatti on pohjana.

Itte sin ikäsenä, fiksuna, lopetin koulun kun ei kiinnostanu, samoista syistä joita itte mietit nyt. Nyt se sitte vituttaa ku ei oo ammattii vieläkään ja nyt kun ois suunnitelmia et mitä haluaa oikeesti tehä, niin se homma vaatii ton vitun ammatin pohjaks, tai lukion, mut eipä ole kumpaakaan. Joten Joutuu ens hommaamaan nyt jonkun ammatin, joka vastaa siis amiksen tai lukion 3 vuoden settiä, ja sitte voin hakea haluamaani paikkaa opiskelemaan, ja sitä kautta päästä niihin hommiin joita haluan tehä... Tosi jees, not. Eli on nyt vähä pidempi ja kivisempi tie, mut ei onneks mahdoton.

No nuinhan se kyllä on.

Back
Ylös Bottom