Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo tuonut! Kai :D Meillä on kyl yks toinenkin tyttö kipeenä (ja sekin oli tänään töissä), käskin sen jäädä huomenna kotiin ku en jaksanut katsoa sitä surkeen näköstä haahuilua. Mut sieltä varmaan tarttunut, menee muutamassa päivässä ohi! Toivottavasti :D

No mut onko sulle kasvanu saparoa jo? Siitähän sen sikanuhan tunnistaa! :rolleyes:

Ja jos ei mee muutamassa päivässä ohi, niin oon kuullu villiä huhua, että alkoholi saattais auttaa tommosten bakteerien tappamiseen! ;)

EDIT: Ihan offtopikkina, että jo oli aikakin: Maksoin 24kk VIPit tänään - nyt odotellaan, että ne saadaan vielä voimaan. Pihi kauppatieteilijäkin nöyrtyi loppujen lopuks :D

Heeeyyy :)

Jotenki hajanainen olo! Olispa jo huominen, tosin se tulee nopeesti, jos ja kun menee nukkumaan!

Ahh, olipa tunteellista, istuin yksin melkein pimeässä saunassa, vaan kiukaan lasiluukun läpi tuleva loimu valaisi tilaa, ajattelin tyttöä josta olen hyvin kiinnostunut ja ns. harrastin seksiä itseni kanssa, jonka jälkeen menin n. 90 asteisesta saunasta suoraan ulos kahden oluen kanssa istumaan alasti takapihalle ja nauttimaan tähtitaivaasta ja oluesta :)

No mut onko sulle kasvanu saparoa jo? Siitähän sen sikanuhan tunnistaa! :rolleyes:

Ja jos ei mee muutamassa päivässä ohi, niin oon kuullu villiä huhua, että alkoholi saattais auttaa tommosten bakteerien tappamiseen! ;)

EDIT: Ihan offtopikkina, että jo oli aikakin: Maksoin 24kk VIPit tänään - nyt odotellaan, että ne saadaan vielä voimaan. Pihi kauppatieteilijäkin nöyrtyi loppujen lopuks :D

Ei mulla mitään saparoja oo :D Vaiks olinkin aika possu tänään, söin koko päivän vaan jätskiä ja lettuja ja kermavaahtoa :haart:

Kyl mä varmaan huomenna yritän desinfioida elimistöäni alkoholilla :rolleyes: Ellei onnistu ni sit oon sekä darrassa että kipeenä töissä, ihan jees.

Munkin pitäisi varmaan uusia vipit kohta. Viimeksi en kyllä edes itse maksanut niitä :rolleyes:

Mitäs sillä Alyssalla siellä alapäässä sitten oikeestaan kasvaa, kun en itse ole asiasta kovin tietoinen? Voimariinin kommenttiin verrattuna varmaan mies... :D

Ai täällä voi elää muitten siivellä? Mun pitää oppia toi taito niin en varmasti maksa enää ikinä mitään VIPpejä - pummin vaan muilta! :D

Mäkin söin jätskiä! 0,9 litraa Lidl:n pähkinä-suklaa-jädeä ihan yksinäni samalla kun katoin Bigger, Stronger, Faster -dokkarin :D Melkeen tunsin itteni urheilijaks sohvalla maatessani.

Ps. Miks mulla soi tää biisi päässä?
Edit ja PPS. Nyt nukkumaan, muuten en jaksa aamulla edes herätä, öitä rakkaat Pakkis-palleroiset! <3

Kaikille hyvää musiikkia näin vinkiksi, kannattaa kuunnella Michel Gurfin kappaletta : Pa Quererte Un Poquito Mas!

En mä ole mies!!! Idiootit :( Kuulostanko muka mieheltä, häh??

JT, joo sun pitää kato hurmata joku niin hyvin et se maksaa sun vipit :rolleyes:

Olipahan melkonen kolari kaupungilla äsken. Meni Triumphi nätisti kahtia, kun kohtas Audin kyljen. Audin ovi painu varmaan puoli metriä sisään.

Kuva0028.jpg

Kuva0029.jpg

Alyssa maksa mul vipit:whip:

Oi toi Herculesin tarina kuulosti tosi mageelta :) Voi ku olis takapiha...

Nythän on jooo lauantai, mut huominen on vasta ku herää ;)

Back
Ylös Bottom