Morjes. Koulut alkoi taas ja elämä on normaalia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo tuonut! Kai :D Meillä on kyl yks toinenkin tyttö kipeenä (ja sekin oli tänään töissä), käskin sen jäädä huomenna kotiin ku en jaksanut katsoa sitä surkeen näköstä haahuilua. Mut sieltä varmaan tarttunut, menee muutamassa päivässä ohi! Toivottavasti :D

No mut onko sulle kasvanu saparoa jo? Siitähän sen sikanuhan tunnistaa!
Ja jos ei mee muutamassa päivässä ohi, niin oon kuullu villiä huhua, että alkoholi saattais auttaa tommosten bakteerien tappamiseen! ;)
EDIT: Ihan offtopikkina, että jo oli aikakin: Maksoin 24kk VIPit tänään - nyt odotellaan, että ne saadaan vielä voimaan. Pihi kauppatieteilijäkin nöyrtyi loppujen lopuks :D
Ellei onnistu ni sit oon sekä darrassa että kipeenä töissä, ihan jees. 
Kiitos. Täällä muuten hämää aivan saatanasti, kun jotkut tyypit kellä on avatarina joku nainen ovatkin miehiä, ja toisinpäin. Eihän tässä enää tiedä mitään.Erittäin koskettava tarina Herculeksella.
Jep, Alyssan avatar hämää ehkä pahiten. :wtf:Kiitos. Täällä muuten hämää aivan saatanasti, kun jotkut tyypit kellä on avatarina joku nainen ovatkin miehiä, ja toisinpäin. Eihän tässä enää tiedä mitään.
Sitä pitää kysyä Alyssalta itseltään...ei mulla oo mitään tietoa. :dance2:Mitäs sillä Alyssalla siellä alapäässä sitten oikeestaan kasvaa, kun en itse ole asiasta kovin tietoinen? Voimariinin kommenttiin verrattuna varmaan mies... :D

Eiköhän ne saunakaljat ala jo riittää.Kaikille hyvää musiikkia näin vinkiksi, kannattaa kuunnella Michel Gurfin kappaletta : Pa Quererte Un Poquito Mas!