Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas täällä, tähän pitäis tulla jo loppu... Säälittävintä on se, että nyt on perjantai ja olen kotona...

Noh, sanotaanko sitten että palaudun Taiteiden yöstä? Kuulostaa hyvältä selitykseltä? :D

Taas täällä, tähän pitäis tulla jo loppu... Säälittävintä on se, että nyt on perjantai ja olen kotona...

Noh, sanotaanko sitten että palaudun Taiteiden yöstä? Kuulostaa hyvältä selitykseltä? :D

Ei oo yhtään säälittävää, kyl sitä välillä pitää kotonakin viettää perjantai-iltaa :)

Mä olen ihan saatanan väsynyt. En jaksanut edes lähteä bisselle kavereiden kanssa, mikä on tosiaani ihme juttu :wtf: Kymppituntinen duunissa venähti yhteentoista ja tuskaa lisäsi se että olen hiukan kipeä :( Koko ajan sai olla takahuoneessa niistämässä ja ääni on kauhee käheä viskibasso.

Iltaa väelle.

Ei oo yhtään säälittävää, kyl sitä välillä pitää kotonakin viettää perjantai-iltaa :)

Mä olen ihan saatanan väsynyt. En jaksanut edes lähteä bisselle kavereiden kanssa, mikä on tosiaani ihme juttu :wtf: Kymppituntinen duunissa venähti yhteentoista ja tuskaa lisäsi se että olen hiukan kipeä :( Koko ajan sai olla takahuoneessa niistämässä ja ääni on kauhee käheä viskibasso.

Kuulostaa vakavalta, ootko tuonut meidän kauniiseen Turkuun sikaflunssan jostain? :wtf: Ei muuta kuin lepoa pohjalle niin huomenna jaksaa taas! :)

Ristus tää kärppäjärvi on paska paikka, kapakoissa on +60 väkeä ehkä 20yhteensä, eikä mitään muuta. Sama tulla kotia ja juoda kaljaa koneella.

Kuulostaa vakavalta, ootko tuonut meidän kauniiseen Turkuun sikaflunssan jostain? :wtf: Ei muuta kuin lepoa pohjalle niin huomenna jaksaa taas! :)

En oo tuonut! Kai :D Meillä on kyl yks toinenkin tyttö kipeenä (ja sekin oli tänään töissä), käskin sen jäädä huomenna kotiin ku en jaksanut katsoa sitä surkeen näköstä haahuilua. Mut sieltä varmaan tarttunut, menee muutamassa päivässä ohi! Toivottavasti :D

Back
Ylös Bottom