🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Oon töissä rahoitusalalla ja meillä on toimistolla päivät pitkät päällä CNBC:n talouskanava, joka on käsittääkseni seuratuimpia talouskanavia maailmassa. Hetki sitten pamahti Dana Whiten nahkakuula eetteriin ja meinasin pudota tuolilta... Oli muutaman minuutin juttu UFC:stä ja illalla tulossa pidempi lähetys. Suosio kasvaa...

Toivottavasti Fedor ei vielä päädy UFC:hen.. On niin paljon mielenkiintoisia matseja sen ulkopuolella vielä ja antaa Lesnarin vielä voittaa muutaman matsin ja sit sen jälkeen voisivat ottaa yhteen.

tatame.comin mukaan Belfort ottelee seuraavaksi Brasialiassa:

Bitetti Combat
September 12, 2009
Maracanãzinho Gymnasium
Maracanã, Rio de Janeiro, Brazil

Main Card
Vitor Belfort (18-8) vs. Moise Rimbon (14-8-3)
Antonio Rogerio Nogueira (17-3) vs. Alex Stiebling (18-10-1)
Ricardo Arona (13-5) vs. Marvin Eastman (16-9-1)
Paulo Filho (16-1) vs. Edwin Dewees (35-13)
Pedro Rizzo (16-9) vs. Jeff Monson (31-8)

Undercard
Luciano Azevedo (15-7) vs. Milton Vieira (9-6-1)
Henrique "Chocolate" Nogueira (6-4-1) vs. Eduardo Pamplona (12-2)
Cassiano Tytschyo (13-6) vs. Leandro "Batata" Silva (13-5)
Leonardo "Chocolate" Nascimento (7-5-1) vs. Glover Teixeira (6-2)
Luciano Corea "Yzzy" (1-1) vs. Alexandre "Pulga" Pimental (7-0)
Vitor Miranda (4-1) vs. Fabio Maldonado (9-2)

Jos toteutuu niin ois saanu antaa Fedorille jonku toisen vastaansa, jotta Tuf nuubit tuntis miehen paremmin ja sitten vasta Brockin kaatoon. Tulis varmasti Dana Valkoisellekkin enemmän rahaa..

Toivottavasti Fedor ei vielä päädy UFC:hen.. On niin paljon mielenkiintoisia matseja sen ulkopuolella vielä ja antaa Lesnarin vielä voittaa muutaman matsin ja sit sen jälkeen voisivat ottaa yhteen.

Mitä mielenkiintoisia matseja haluaisit vielä nähdä? Mun mielestä Brockille ei löydy UFC:stä oikein haastajaa enään. Carwin tuskin pärjää. Ehkä joku kova straikkeri jota Brock ei saa maahan. Fedorin aika koittaa nyt mun mielestä. Ei tämä ole mikään läpihuuto juttu tosiaankaan Fedorille. Sellainen kauhukuva mielessä että Lesnar vie sidemounttiin ja takoo voiton :jahas:

UFC kun laittaa hypekoneen rullaamaan ja Fedjan Pride-highlightit pyörimään sekä listan voitetuista nimistä kiertämään niin varmasti parissa viikossa suurin osa taviksistakin tietää kuka mies on.

Mitä mielenkiintoisia matseja haluaisit vielä nähdä? Mun mielestä Brockille ei löydy UFC:stä oikein haastajaa enään. Carwin tuskin pärjää. Ehkä joku kova straikkeri jota Brock ei saa maahan. Fedorin aika koittaa nyt mun mielestä. Ei tämä ole mikään läpihuuto juttu tosiaankaan Fedorille. Sellainen kauhukuva mielessä että Lesnar vie sidemounttiin ja takoo voiton :jahas:

No siis tottaha toki haluan nähdä Lesnaria vastaan eniten, mutta olisi kivaa että hypetys kasvais vielä jonkun aikaa. Fedor voisi ottaa esim. Bret Rogersia ja Owereemia vastaan ja Lesnar sillä aikaa Carwinia. Jos molemmat voittaisivat nuo niin sitten olisi todellakin titaanien matsi Fedor vs. Lesnar. Mutta katsotaan miten käy. Jos Fedor menee UFC:hen nyt niin mikäs siinä, katson silti:kippis1:

A Silva myös ilmoittanut että ottelee enään nämä 4 ottelua mitkä ovat jäljellä sopparissa, sen jälkeen aikoo nyrkkeillä Roy Jones jr. vastaan

A Silva myös ilmoittanut että ottelee enään nämä 4 ottelua mitkä ovat jäljellä sopparissa, sen jälkeen aikoo nyrkkeillä Roy Jones jr. vastaan
Silva saa muuten niin pahasti kuokkaan ettei ole edes hauskaa. Kivaa kuitenkin, että herralla on rohkeutta tehdä mikä tuntuu itsestä parhaalta.

Back
Ylös Bottom