Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja lisää viinaa perkele! Niin paska päivä ollu...

Iltaa, kohta pitäis aloittaa taas jo vuotuiseksi perinteeksi muodostunut armoton koneen forkkaaminen. JEIJ!

Tarkoitithan myös kolmatta jalkaa, se johon yleensä iskee kovin pumppi ja mahdollisesti useita kertoja päivässä?

Jalkojen totaalikooma on parasta mitä tiedän. Sellainen ettei halua kävellä edes. Pistelee polttaa ja sattuu. It's all about pain baby!;):whip:
Jalkojen totaalikoomasta on aika paha nauttia. Peruskooma tuo vielä ihan hyvän olon. Eikö se ole ihan luonnonlaki, että totaalikooman voi saada pelkästään jalkoihin. Tietenkin jos pitkiä treenitaukoja, niin sitä saa minkä lihaksen tahansa lähes kuolion partaalle.

Eihän se hauskaa ole jos on puol kroppaa lähes paketissa.:D

Jätkät on vaan liikaa pelannu fallouttia. Teillä mitään kolmansia jalkoja ole! Huijaatte vaan!

jalkakooma on ihan perseestä.

vituttaa kävellä homotyylillä kun tärähdykset ja jalkojen jännittäminen saa aikaiseksi jalkojen pettämisen alta. ja niin..voi vittu..entäs vessanpöntölle asettuminen? voi herranjestas mitä taiteilua..ja sitten kun siihen pytylle saa perseensä aseteltua lavuaarista ja seinästä käsillä tukea ottaen niin se helevetin reuna tuntuu kuin veitsen terällä istuisi! vihaan!

luojan kiitos en omista mitään sporttiautoa korkeusmallia ferrari. miten vitussa sellaisen kyytiin istahtaa kun pylly hipoo asfalttia?! normaalin foordin kyytiinkin pakkaantuminen on lähes yhtä suolesta mitä tuo vessanpönttö-episodi..käsillä roikutaan ratissa ja oven karmissa jottei jaloilla tarvitsisi jännitellä suotta.

toisaalta, rintakooma on kanssa melko kettumainen varsinkin henkilölle (eli mulle) joka tykkää nukkua vatsallaan kädet tyynyn alla ( siis vähän niin kuin laulaisitte ja viittoisitte village peoplen YMCA biisin tahtiin sitä M-kirjainta juu nou)..pahimman kooman aikaan tuntuu kuin rintapiffit repeytyisivät irti kun jumi ja venytys on varsinkin tuossa nukkuma-asennossa aika optimaalinen..

Vittu oon ihastunu.

Vittu mua vituttaa.

Olin selvinpäin käymässä baarissa ja aluksi oli kivaa, mut sit tapahtui kaikenlaista ja enää ei ole kivaa. VITTU.

Älä enää Alyssa käy selvinpäin baarissa :)

Mutku oon alkanut tykätä selvinpäin baareilusta :D Pääsee helposti autolla kotiin eikä ole pelkoa itsensä nolaamisesta.

Krapula? Känniapinointia? :hyvä:

Mun kämppis lähinnä känniapinoi... Poltti mm. mun rannetta tupakalla (vahingossa tosin) ja poukkoili ympäriinsä niin et mua alkoi vituttaa.

Back
Ylös Bottom