Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään oli ilmeisesti joku kesälomalainen(en ole ennen nähnyt) treenailemassa...

Kun salille saavuin tämä kyseinen n.40w mies teki haiskääntöä ilman tankoa, piti normaalisti kyynärpäät kyljissä ja nosteli pelkkiä käsiään. Tätä jatkui ehkä n.10min, en tiedä sitten kuinka kauan oli kerennyt tuota liikettä tehdä ennenkuin itse tulin paikalle :D :D. Tämän jälkeen tulivat viparit vuoroon kahdella hauistangolla!, teki ehkä 10 toistoa ja poistui paikalta :D :D :D

Toi oli selvästikki joku erikoisteknikka mitäme ei vaa ymmärretä ;)
Itekki oon nähny samallaist eri puolil näit kaupungin saleja ym..

Vittu että on iloista purkaa Lundiaa, joka on vahattu kiinni lattiaan. Ainakin kymmenen kertaa. Voisko vielä vähän halvemmalla saada siivousdiilin?

Vituttaa meidän työterveyslääkäri, joka ei voi tajuta, että jaksotyöläinen tarvitsee sairaslomansa sunnuntaihin, eikä perjantaihin asti, vaikka kuinka olis vapaa viikonloppu edessä. Varsinkin kun on aika huonot mahdollisuudet siihen, että viikossa tästä paranen.
Ei siis suostunut kirjoittamaan sunnuntaille, koska hänen mielestään se on tarpeetonta., voin ihan hyvin tulla maanantaina hakemaan lisää jos tarve vaatii.

Saatanan apina ei vaan tajua sitä, että se kahden päivän ihmeparantuminen tossa välissä ei ole mikään kamalan kätevä, toisin kuin se, että sairasloma menisi yhtenä pötkönä putkeen. Ei, vaikka kuinka intän, selitän ja yritän saada kaaliin järkeä.

Mutta kun ei niin ei. Nyt joutuu sitten perjantaina uusiksi käymään ja pyytämään viikonlopulle saikkua(esimies armollisesti sanoi että toinen vaihtoehto on mennä töihin istumaan). Maanantaina saa mennä taas, jos ei pysty kävellä. Laittakaa vaan rampa ravaamaan saatana :(

Nokian loistava varmuuskopiointiohjelma ei sitten varmistanutkaan puhelimesta kaikkia tietoja toisin kuin väitti. Nytpä siis jouduin palauttamaan kamat 4kk takaisesta varmistuksesta, jonka ansiosta puhelimen ohjelmiston päivityksen yhteydessä hävisi kaikki viimeisen 4kk aikana tehdyt merkinnät, asetukset, yhteystiedot, muistutukset ja saadut sekä lähetetyt tekstiviestit yms.

hieman...kortti lähti äsken jäähylle, törkeän ylinopeuden johdosta. Aamulla sitten fillarilla salille..

Luuri posahti eilen, tänään vein takuuhuoltoon ja sain jonku paskapuhelimen tilalle siks aikaa. Tossa on niin saatanan kätyset näppäimet, etten mä ainakaan osu niiihin. Sinne meni kans kaikki tekstarit, yhteystiedot, kuvat ja salasanat. Jebajeee.... Onneks muistan ulkoo äiteen, iskän, yhen kaverin ja eksän numerot :D

Tääll on varmaan +40 ainakin mun iho kiehuu, vaikka vaan istun. Mittari näyttää, et ois vaan +32, mut eihän se voi olla noin vähä. Haluun kotiin ja lomalle!!!!

Luuri posahti eilen, tänään vein takuuhuoltoon ja sain jonku paskapuhelimen tilalle siks aikaa. Tossa on niin saatanan kätyset näppäimet, etten mä ainakaan osu niiihin. Sinne meni kans kaikki tekstarit, yhteystiedot, kuvat ja salasanat. Jebajeee.... Onneks muistan ulkoo äiteen, iskän, yhen kaverin ja eksän numerot :D

Tääll on varmaan +40 ainakin mun iho kiehuu, vaikka vaan istun. Mittari näyttää, et ois vaan +32, mut eihän se voi olla noin vähä. Haluun kotiin ja lomalle!!!!

Voee eeiii! Ei kai sen unelmapoken kanssa jää nyt juttu vaan pahasti kesken! :(

Mua oikeestaan vitutti viimeviikolla töissä aivan helvetisti kun asiakas oli tilannut uuden aluskatteen seuraksi sellasta mukavaa vanhan aluskatteen purkua. Ei siinä kun 3 rivarii josta kaikista piti se vanhakin purkaa jostain vitun asiakkaan älynväläyksestä.. toivottavasti tajuaa firma edes laskuttaa kunnolla tollasseesta pelleilystä.

Kai tallensit numerot sim-korttiin? Ja eikö kuvat ja videot ole muistikortilla?

Humautin töissä vasaralla peukalonkynnen halki ja nyt se särkee aivan vitusti ku o verta paineessa kynnen alla. Vähän on peukalonpää tunnoton ja turvonnu.

Humautin töissä vasaralla peukalonkynnen halki ja nyt se särkee aivan vitusti ku o verta paineessa kynnen alla. Vähän on peukalonpää tunnoton ja turvonnu.
Siihen kynteen voi tehdä reiän vaikka mahdollisimman pienellä poranterällä tai ruuvilla, että paine helpottaa. Kotikirurgiset operaatiot sitten kuitenkin omalla vastuulla, mä en suostu ostaan sulle uutta peukaloa jos rikot sen.:D Ja muistathan steriloida välineet.

Lämmitä neula kuumaksi sytkärillä ja tuikkaa läpi. Pitäs auttaa.

Missä helvetissä on noin kuuma?
Mun työpaikalla. Akvaario, johon paistaa aurinko 15-21 suoraan. Mulla on kyllä tuuletin, mutta tulee flunssa kun laittaa sen pyörimään itteään kohti. Muuten siitäkään ei oo mitään apua.
Voee eeiii! Ei kai sen unelmapoken kanssa jää nyt juttu vaan pahasti kesken! :(
Jäi, mut sit käytin työpuhelinta :D
Kai tallensit numerot sim-korttiin? Ja eikö kuvat ja videot ole muistikortilla?
No ei kaikki numerot oo sim-kortilla... :( Osa vaan oli. Kuvat oli puhelimen muistissa ja tekstarit, ei mulla mitää muistikorttia oo :D Eikä videoitakaan

Viisaudenhammas puskee ylös ja hankaa ientä. Ien on turvonnut mukavasti; ei pysty puhumaan kunnolla, ei pysty syömään kiinteää ruokaa ja on helvetin kipeä. Viikonloppuna reissu, joten toivottavasti saan äkkiä ajan hampaan poistoon. Hajottaa... :curs:

Viisaudenhammas puskee ylös ja hankaa ientä. Ien on turvonnut mukavasti; ei pysty puhumaan kunnolla, ei pysty syömään kiinteää ruokaa ja on helvetin kipeä. Viikonloppuna reissu, joten toivottavasti saan äkkiä ajan hampaan poistoon. Hajottaa... :curs:
Välttämättä ei kerkiä poistattamaan (nimim. pariinkin otteeseen sama tilanne), mutta jos se on tulehtunut niin kyllä siihen jonkun pika-antibioottikuurin saa. Sen saa sitten vaikka paikallisesta arvauskeskuksesta jossa toteavat että kipeältä näyttää. Jos ei ole tulehtunut niin sitten buranaa vaan nassuun.. Jokin suuvesi voisi kanssa auttaa desinfioimaan sitä, ei välttämättä kannata hammasharjalla ärsyttää.

Välttämättä ei kerkiä poistattamaan (nimim. pariinkin otteeseen sama tilanne), mutta jos se on tulehtunut niin kyllä siihen jonkun pika-antibioottikuurin saa. Sen saa sitten vaikka paikallisesta arvauskeskuksesta jossa toteavat että kipeältä näyttää. Jos ei ole tulehtunut niin sitten buranaa vaan nassuun.. Jokin suuvesi voisi kanssa auttaa desinfioimaan sitä, ei välttämättä kannata hammasharjalla ärsyttää.
Äsken valahti verensekaiset nesteet ulos ikenestä ja vähän laski turvotus, mutta silti on vielä kipeä. Sain ajan yksityiselle huomiseksi. Toivottavasti keksivät jotain ratkaisua, ei hirveästi nappaa, jos tälläinen jatkuu yhtään pidempään. Joo, en taida uskaltaa hammasharjalla sörkkiä. Thänks for the info.

Back
Ylös Bottom