Ei mulla ihmeemmin noita ohje paskoja ollu, rakensin ite juttuja muitten vanhoista palikoista![]()
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mulla ihmeemmin noita ohje paskoja ollu, rakensin ite juttuja muitten vanhoista palikoista![]()
http://www.streetlessons.com/loser.JPG
:D
Olin vaa vitusti luovempi!
Sinäänsä jälkeenpäin ajateltuna, olisi todella ollut mielenkiintoista modata noita avaruusaluksia. Suurin ongelma varmaankin oli, ettei ylimääräisiä paloja ollut, vain ostetut palikat avaruusaluksissa.Ei mulla ihmeemmin noita ohje paskoja ollu, rakensin ite juttuja muitten vanhoista palikoista![]()
kesälomarusketus
Legot on mitä parhainta ikinä heti suklaan ja pimperon jälkeen...
Sit kun siirrytään niihin hammasrattaisiin, moottoreihin ja siihen ohjelmoitavaan systeemiin, jää suklaat hyllylle ja keskivertoa paremmat pimperotkin voi tyrkätä pois rakentelujen tieltä :DSuklaan ne voittaa mennen tullen, ja kyllä semmonen keskitasoa hieman heikompi pimperokin jää legoille kakkoseks.:D
Siitäkö jälki?Hah, aamulla 05:45 löi vielä tyhjää, mutta nyt tajus ku näki uusiks :D

Niin varmaan sun vanhemmat sulle valehteli... ;)
"Kyllä sä pärjäät noilla kolmella Duplolla... sä oot niin luova"
sul oli nättii varmaan:D
![]()
Tuommoinenkin löytyi. Imo ehram aika munakas vehje. Myöhemmin tuli tehtyä tuosta pitempi.
Hei vittu nyt niitä hauskoja kuvia :D