Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Ei mulla ihmeemmin noita ohje paskoja ollu, rakensin ite juttuja muitten vanhoista palikoista :)

loser.JPG

:D

barracuda.jpg

Tuota ei, minun sen aikaisella aivokapasiteetilla (3-5v), rakennettukkaan yhdessä illassa. Muistaakseni tuosta on vielä runko koottuna jossain. Muut osat on luultavasti joutunut muihin projekteihin.

Muistan, että flippasin noihin purjeisiin kun yritin miettiä miten nuo narut niistä menee. Ei ollu vielä kokoonpanokuvat vielä pahemmin hallussa :D

6155-1.jpg

Tuommoinenkin löytyi. Imo ehram aika munakas vehje. Myöhemmin tuli tehtyä tuosta pitempi.

Aika jännä muuten, mutta minä en ollut luova, en nimittäin koskaan purkanut LEGOjani kun ne kerran olin kasannut. Kun en leikkinyt niillä, niin ne odottivat kiltisti varikolla hyllyssä. Kun purin ne joskus vanhempana, niin ne menivät jokainen omaan pussiinsa, joten voisin vieläkin rakentaa ne ohjeiden kanssa 100 % oikein.

:) Sinäänsä jälkeenpäin ajateltuna, olisi todella ollut mielenkiintoista modata noita avaruusaluksia. Suurin ongelma varmaankin oli, ettei ylimääräisiä paloja ollut, vain ostetut palikat avaruusaluksissa.

Mä ainakin kasasin uusista legoista ne molemmat mallit (niissähän oli pari vaihtoehtoa. Esim. siitä lego rekan nupista sai muistaakseni tehtyä jonkun maasturin ja siihen peräkärryn). Sit kun kyllästyin, pistin palasiks ja kaikki osat samaan koppaan muitten kanssa.

Legot on mitä parhainta ikinä heti suklaan ja pimperon jälkeen...
Suklaan ne voittaa mennen tullen, ja kyllä semmonen keskitasoa hieman heikompi pimperokin jää legoille kakkoseks.:D
Sit kun siirrytään niihin hammasrattaisiin, moottoreihin ja siihen ohjelmoitavaan systeemiin, jää suklaat hyllylle ja keskivertoa paremmat pimperotkin voi tyrkätä pois rakentelujen tieltä :D

Niin varmaan sun vanhemmat sulle valehteli... ;)

"Kyllä sä pärjäät noilla kolmella Duplolla... sä oot niin luova"

sul oli nättii varmaan:D

kyl niitä oli vissiin 4 isoa laatikollista :(,

ja aika hienoja juttuja niistä sai aikaseks..

:(

edit, enkä ees halunnu kaupasta uusia, sain niitä joskus mut ne oli niin tylsiä.

Peeveli, musta tuntuu että sun pitää ottaa vakava keskustelu vanhempiesi kanssa. Voi olla että jotain traumoja on jäänyt LEGO ajasta, siitä kielii tuo kieltäminen totuuden edessä.

..

ps ;)

6155-1.jpg

Tuommoinenkin löytyi. Imo ehram aika munakas vehje. Myöhemmin tuli tehtyä tuosta pitempi.

Itselläkin ollu tuommonen. Mut kaikkein kovimmat pelit rakennettiin itse tyhjästä, luovuudella ja ilman ohjeita.;)

Sitäpaitti samoja laitteita itelläkin ollut kun tolla pointfiveolla.:D

Termis, totta. Saatanan mutsi ku oli niin vitun köyhä, kiellän vaa tosiasiat.

Back
Ylös Bottom