Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ps. majavan kuvaaminen meni päin * , tarjoilin sille samalla salaattia muttei siitä sittenkään tullut mitään. Toivon että se rauhoittuu muutaman kuukauden kuluessa, tai sitä täytyykin vähän kopauttaa.

Ps. majavan kuvaaminen meni päin * , tarjoilin sille samalla salaattia muttei siitä sittenkään tullut mitään. Toivon että se rauhoittuu muutaman kuukauden kuluessa, tai sitä täytyykin vähän kopauttaa.

Jahas minkästyyppistä "beaveria" sitä on koitettu kuvailla? :hyper:

Huolestuinkin jo kun on salaattiakin koitettu tarjota. Kyllä sitä on niin hauskana aina tässä aamuyön tunneillä :rolleyes:

Hei sanokaa miten selkä kuvataan, miten vitussa siinä pitää olla? Nyt menee vaan sellasia ihme epämuodostuneita mönttejä ja oon jotenkin vinossa ja ties mitä. Miten tää voi olla näin vaikeeta?

Miten niin tylsät vapaayöt?
Pitäskö pestä seuraava rotta.

Ai, no mulla on täällä kyllä jo jotain 30 pestävää, ja mä vaan kuvaan selkääni. Ansaitsisin kyllä selkääni, vähintään.
Ei oikeen nyt ole motivaatiota, siivotakin saisi. Mutteipä.

En yritä. Mun niskat menee jumiin.
Sain otettua muutaman kuvan joita ei kyllä edes ihmisen seläksi erota, niin ihmeellisestä kulmasta ja asennosta ne on otettu...

äppidäppi 4 tuntia töitä..hajottaa

Back
Ylös Bottom