Kuva haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katz
  • Aloitettu Aloitettu
Giffi missä se THIS IS SPARTA guy:n pää on heitettu jonkun päälle ja kyseinen tyyppi riehuu jossain leikkikentällä ja heiluttaa niitä "jousihevosia" ja lopuksi nostaa kädet ilmaan ja karjuu.

Muistelen nähneeni jopa täällä sellaisen kuvan, missä oli tehty taulukkomaisesti se miltä tietokoneen ruutu näyttää linux/windows/macin omistajan silmissä kun siinä oli joku toinen käyttöjärjestelmä.

Löytyiskö keneltäkään B.Virtanen strippiä missä se poika käyttää ensin jotain ghettohupparia ja Virtanen on huolissaan kun poika pukeutuu kuin pikkurikollinen ja viimeisessä ruudutta on vain kauhuissaan kun se kloppi käyttääkin pukua?

Giffi missä se THIS IS SPARTA guy:n pää on heitettu jonkun päälle ja kyseinen tyyppi riehuu jossain leikkikentällä ja heiluttaa niitä "jousihevosia" ja lopuksi nostaa kädet ilmaan ja karjuu.

l666_20090309164241.gif

Onko oikeesti mahdotonta löytää kuvat missä joku bodari tekee dippipunnerrusta? Tarttis löytää kuva ala-asennosta, ja toinen yläasennosta. Mielellään tietenkin ilman paitaa ja öljyt pinnassa. Mä olen nyt hetken googlettanu, mut ei tärppää. Yks ois tietenkin screenshotti jostain videosta.

E: Aikalähellä tollanen ku Mike oli ottanu Mentulan kuvauksissa.

Onko oikeesti mahdotonta löytää kuvat missä joku bodari tekee dippipunnerrusta? Tarttis löytää kuva ala-asennosta, ja toinen yläasennosta. Mielellään tietenkin ilman paitaa ja öljyt pinnassa. Mä olen nyt hetken googlettanu, mut ei tärppää. Yks ois tietenkin screenshotti jostain videosta.

E: Aikalähellä tollanen ku Mike oli ottanu Mentulan kuvauksissa.

PlaygroundDips.jpg

:lol2:

Virtuaalituoppi sille ketä löytää kuvan missä on muokattu wikipedian artikkelia Hopea.

Kutakuinkin luki näin: hopeaa löytyy vain suomen kaulalta JUMALAUTA!! ..................

:piis:

:kippis1:

Haussa kuva, jossa helsinkiläisellä tyypillä ihan karmeet releet ja teksti "Helsinki - nyt vittu ihan oikeesti" tjsp. Eli niitä mustakehyksisiä kuvia missä kuvateksti sit kuvan alla aina...?

Ja mikäs oli muuten se sivu missä noita mustakehyksisiä kuvia oli enemmänkin? Netissä tais olla joku sivusto mikä on täynnä noita kuvia.

Back
Ylös Bottom