Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Hieman. Erilaisuuden vierastus jossain määrin on pelkästään tervettä.
Varsinaisesti vastaan en ole, mutta vierastan.

Edit. Miten mä nyt unohdinkin mainita, että mun suvussa on muslimeja? UlkoMaalaisTaustaisia.

Noin yleisesti ottaen ole sitä mieltä, että kaikki laiskat suomalaiset pellet pitäs perkele saada töihin sossun rahoja syömästä. First things first.

Rankkuri!
Ei kyennyt ihan kaikkea vittuilua riisumaan pois, mutta eikö tuo ollut kuitenkin aika maltillinen?;)
Veli Poro todistaa rautaisella paatoksella edelleen :D Ihan ku olis vähän menny pata jumiin :lol2: Mä jo noista sun viime illan ensimmäisten viestien hymiötulvista aloin miettimään, että josko se poro olis kännissä. Sen verran hervotonta kamaa alko tulla :D

Joo! Joko primitiivinen tai sitten sokea! Primitiivinen, sanon minä! UGH!
Eikös tässä päässyt porolla aika rasistinen vertaus primitiivisyyden ja amerikan alkuasukkaiden välillä. Saatanan natsi.

Mä olin kerran vähän vapaamuotoisemmasta Perussuomalaisten illanvietossa.
Herranjumala, että mua hävetti! Siis ei vittu mitä jengiä!
Noin yleisesti ottaen ole sitä mieltä, että kaikki laiskat suomalaiset pellet pitäs perkele saada töihin sossun rahoja syömästä. First things first.
Kiitos kontribuutiosta. Tuu toisteki käymään.

Mistä syystä reilu enemmistö maahanmuuttoasioista vouhkaajista on miehiä?
Naisilla (pääasiassa vasemmistolaisilla feministilesboilla )on luontainen tarve hyysätä rassukoiksi kokemiaan maahanmuuttajia. Miehiä tällainen perusteeton sentimentaalisuus ei rasita. Siksi toisekseen miehellä on taas puolestaan luontainen tarve suojella omaa perhettään. Itse tulevan tyttölapsen isänä en halua yhtäkään vitun hiekkaneekeriä/muslimia tänne toteuttamaan uskomuksiaan.

Ai on luontainen tarve? Miten mä en ole huomannut? Ei mun tuttavapiirissä kyllä naiset suhtaudu suuntaan eikä toiseen mitenkään vahvasti. Voi se tieten olla noinkin.
Mä kannatan pakolaislasten maahanmuuttoa, ikävä vaan että sieltä kumiveneillä tulee lähinnä miehiä - jostain kumman syystä. Lapsiin on vielä hyvä mahdollisuus vaikuttaa.
Olen muuten toiminut vähissä määrin maahanmuuttajalasten kanssa.
Onnea tulevasta tyttölapsesta.

Ei riitä, koska noissa kaikissa puhutaan siitä, että Suomeen tarvitaan maahanmuuttajia tekemään työtä. Missään ei lue, että halutaan maahanmuuttajia nauttimaan toimeentulotukea.

Jos poliitikko erehtyy sanomaan, että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa, niin hänet leimataan rasistiksi. Mistä tämä kertoo?(Muusta kuin nöyristelevästä asenteesta) Mun mielestä tossa ei kyllä täyty mikään rasismin tunnusmerkki. Itte ainaki näen asian niin, että yhtää valtion elättiä ei tarvita lisää. Ihonväristä riippumatta. Ja jos ihmisellä ei ole työtä, niin syrjäytymisvaara on suurempi ja syrjäytyminenhän taas tunnetusti johtaa sinne elätti-linjalle...

Ai on luontainen tarve? Miten mä en ole huomannut? Ei mun tuttavapiirissä kyllä naiset suhtaudu suuntaan eikä toiseen mitenkään vahvasti. Voi se tieten olla noinkin.
Mä kannatan pakolaislasten maahanmuuttoa, ikävä vaan että sieltä kumiveneillä tulee lähinnä miehiä - jostain kumman syystä. Lapsiin on vielä hyvä mahdollisuus vaikuttaa.
Olen muuten toiminut vähissä määrin maahanmuuttajalasten kanssa.
Onnea tulevasta tyttölapsesta.
No tuo nyt oli hieman provokatiivisesti kirjoitettu :D Toisaalta onko sun tuttavapiirissä paljon feministilesboja?

Siitä ollaan yhtä mieltä, että jos jotain otetaan niin otetaan lapsia, naisia ja vanhuksia. Jätetään ne karva-ankkurit sinne kotimaahan suosiolla.

Kiitos.

Ei ole feministilesboja, mä en jaksa mitään vitun feminismikouhkausta muutenkaan.

Maahanmuuttajalasten kanssa on kiva työskennellä, sen vähän mitä olen. Vähään tyytyväisiä ja ystävällisiä lapsia, mutta varjopuolina etenkin sota-alueilta tulevilla voi olla vakavia psyykkisiä ongelmia. Lasten äidit ovat pääsääntöisesti mukavia ja kohteliaita. Isiin ei paljonkaan tule törmättyä, kun pennut on äidin huollettavana - yleensä ihan kokonaan.

Mun suvussa on hiekkaneekereitä. Itseasiassa mun isäpuoli on karva-ankkuri.

No sanotaan näin, että ulkoisten tekijöiden luoma paine = velvollisuus. Mitäs arvelet tapahtuvan, jos Suomi yhtäkkiä kieltäytyy antamasta turvapaikkaa yhdellekään hakijalle?

No sanotaan näin, että ulkoisten tekijöiden luoma paine = velvollisuus. Mitäs arvelet tapahtuvan, jos Suomi yhtäkkiä kieltäytyy antamasta turvapaikkaa yhdellekään hakijalle?
Ei mitään? Kerro minulle. Australiaan esimerkiksi ei ole mitään asiaa ellei ole lomalla tai tulossa töihin (=työpaikka jo valmiina odottamassa). Mitä Australialle on tapahtunut?

Geneven sopimusta on noudatettava.

Ei ole feministilesboja, mä en jaksa mitään vitun feminismikouhkausta muutenkaan.

Mun suvussa on hiekkaneekereitä. Itseasiassa mun isäpuoli on karva-ankkuri.
Onnea.

Otan osaa.

Tässä järjestyksessä.

Back
Ylös Bottom