Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitutus-ketjusta:

Haluutteko hyvän vihjeen! ÄLÄ tee maastavetoa jos on raju ripuli päällä!!! Voi vittu mikä onnettomuus :curs::itku::anssi:

:lol2:

Vituttaa kun on melkein koko ajan niin paska olo. Mitään syytä ei vaan löydy, vaikka kohta on koko äijä tutkittu kaikilla mahdollisilla tavoilla. Lisäksi ylihuomenna on lähtö jäätikölle ja nyt tuntuu pukkaavan flunssaa päälle. Ja just nyt kun ei vuoteen ole ollut kertaakaan.

Jos nyt sais edes tänä yönä nukuttua niin olisin vähemmän vittuuntunut.

Liikuntamyllyssä käy muuten aika järkyttävän massakireyskombinaation omaavia tummempia kavereita reenailemassa. Ei jaksa uskoa et kaikki kuurittelis joten ilmeisesti pojilla on vaan geenit kohdillaan.
Juu, oon huomannu itekin. Ja sillä yhdellä kaverilla on aina punainen paita.

liikuntamyllyläisiä näköjää paikalla :D <3
tänää illal vitutti yks jätkä.
Farkut jalassa, kauluspaita päällä ja veteli jotai haukkaa yms. Sit haki penkistä sen penkin ja treenas taljassa sen kans 100 tuntii. kiitti. Varo vaa ettei hiki tuu.

Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta itteäni ainakin on alkanut jossain määrin huvittamaan / ärsyttämään. :)

Eli kyse on semmosista kyylistä ketä luulee tietävänsä niin hemmetisti kaikesta, yleensä treenaamisesta. He tietävät kaiken proteiinisynteesin pidentämisestä nappiverkkareiden kuitujen sekottamisesta isolaattiproden sekaan palkkariin. Aivan kaiken.
Sitten he näkevät salilla porukkaa, jotka tekevät heidän silmiinsä hassuja juttuja, iso mies saattaa kyyristellä hassunnäköisesti "vääränlaisella" tekniikalla keppijumppaa. Toinen körmy psyykkaa itseään rinnalleveto sarjaan ja tekee failuren, kolisutteleee painoja... Sitten nämä hippinakit naureskelee ja katselee ylimielisesti käsipainot remmeillä käsiin sidottuna, kuinka ei mene muiden tekemät hauiskäännöt perille kun on noin hirveästi heijaria! :wtf: Yleensäkkin toisten treenitapoja vähättelevät / parjaajat / vääränlaiseksi leimaavat kitisijät, jotka eivät itse saa mitään aikaan :)

En yleistä mutta yleensä nämä ovat niitä ketä eivät itse vuosien varrella kehity yhtään mihinkään suuntaan ja selittelee ympäriinsä. :david:

Samalla salilla minun lisäkseni käy vanhempi mieshenkilö, joka osallistuu myös joihinkin ryhmäliikuntoihin ja sen perusteella, mitä olen sitä nähnyt sekä salin puolella että ryhmäliikunnoissa, olen melkoisen vakuuttunut siitä, että kyseessä on kolibrin ja ihmisen risteytys. Eri laitteet tehdään nimittäin sillä mentaliteetillä, että nopeus korvaa tekniikan ja oikeastaan kaiken muunkin. Laitteissa väpätellään jollain ruumiinosalla kymmenisen sekuntia ja siirrytään äkkiä toiseen.

Lisäksi huomasin tässä päivänä yhtenä, miksi illalla on parempi käydä salilla kuin aamupäivästä. Mennessäni salille istui tyyppi sillä penkillä, mihin yleensä treenikassini alas lasken alaosa paljaana tietysti ja lähtiessäni puoltatoista tuntia myöhemmin oli tyyppi edelleen istumassa alaosa paljaana siinä penkillä. Mietin, onkohan tullut tyypistä valituksia kun ei ole myöhemmin näkynyt, vaan olenko vain onnekas osunut paikalle väärään aikaan.

Dressman mainosten hengessä, Onnea Järvenpää.
Onneksi talvi karkoittaa nuo edes osaksi vuotta.
pitää ostaa vissiin steel capit :curs:

Vittu kun ei saa yhtään mitään aikaan.

Nyt tiedät miltä musta tuntuu every single day. :rock:

Kaupungin paskat kesätyöt loppui, luulin et olis hienoakin olla lomalla kun ei tarvi kuunnella alituista vittuilua paskatöiden ohella paskalla palkalla, mut vittuako mä tässäkään teen. Kaikki kaverit on töissä tai estämässä sotia - toiset puhumalla toiset tulivoimalla...

Tässä tulee nyt enemmän tai vähemmän (eli vähän vähemmän) hauskoja tarinoita.

Olin siis Katinkullan lomakeskuksessa (On muuten paska sali siellä, ei edes kyykkyhäkkiä) ja näin muutaman mielenkiinotoisen tapauksen.

1.Teinipoika menee tyttöystävänsä (tai TOSI kiintyneen siskon) seuraamana salille. Lyö penkkiin saman tien ~70kg, tekee 2-3 toistoa (en pystynyt erottamaan tekikkö 2 vai 3 tekniikan takia) ja lopetti sitten. sitten tehtiin hauiskääntöä puhtaasti, ja tasna 1 sarja. sitten taas ojentajioa taljassa HELVETIN isoilla painoilla 1 sarja. sitten peck-deckiä 2 sarjaa. sitten taas ojentajia taljassa 1 sarja. sitten peck-deckiä 1 sarja. ja sitten ah niin tehokas ja toimiva treeni oli usoritettu loppuun.

2.korkeintaan 6-vuotias poika tekee alataljaa, kyseessä on ilmeisesti alaselän harjoite. tehdään jtn 2x6, ja sitten katotaan onko haukka kasvanut:D:D Kyllä naru repesi.

3.Teräspappa. Smith-kyykkyyn 90kg->otetaan selkään, ei mennä edes alas->30kg pois. tehdään kaksi kyykyntapaista, liikerata 10cm. Tämän jälkeen pappa ottaa kaikki painot pois eikä tee enää ollenkaan sitä kyykkyä.

4.Ylipainoinen "mun vaimo pakotti mut tänne" mies. Peck-deck yhdellä kädellä, kaksi toistoa. jalkaprässi ~25kg, 5 toistoa. juoksumatolla kävelyä 5min. Ja treeni suoritettu

Oliko/Onko ketään muuta siellä päin?

Haluutteko hyvän vihjeen! ÄLÄ tee maastavetoa jos on raju ripuli päällä!!! Voi vittu mikä onnettomuus :curs::itku::anssi:

attachment.php

Lomautuksia vuodenloppuun. Sinänsä ei niin vituta, kuin yksi asia. Pomo tuli aamupäivästä kehuskeleen, että ollaan kyllä helvetin tyytyväisiä sun hommiis jne. 2-3tuntia myöhemmi tuli takasin ja tokas, "niin ois näitä ikäviäkin uutisia". Siinä vaihees olin jo, että vittu pitäskö itkee vai nauraa.

Pysty viellä päälle heittään, että "olin vähän kahen vaiheilla tän sun lomautuksen kaa. Sulla kävi ny vähän paska tuuri" :D :D .

Vittu luuleeks se saatanan kusipää, että nää kauniit kohteliaisuudet lievittää jotenki:jahas:

Back
Ylös Bottom