Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Itse tuli kans googlattua tuo sivu. =)

Pari kertaa oon netistä tilannut, 4 tilausta, joista 2 tuli perille, 2 jäi tulliin.
Nyt on onneks pakastin (ja ylähuuli :D) täynnä nuuskaa, ei tarvii ainakaan netistä alkaa säätämään mitään, eikä kyllä mistään muualtaankaa ihan hetkeen. ;)

Oon nyt vuorotellut Ettania, Generalia, Röda lackettia ja Göteborgs rapea.. enimmäkseen lössiä, mut tietyis tilanteissa pussikin on ihan jees. Mut hyvä vaihdella merkkiä aina välillä.. vaihtelu virkistää?

En tiedä, mutta pirusti tekis nyt mieli kyllä nuuskaa. Faktat tiskiin tuosta tilauksesta :) Niin kova himo ei kuitenkaan, että rupeaisi tullin ryöstöhintoja makselemaan.

kesällä auringossa oleilua ja aina välillä uutta biittiä huuleen. herrrrkullista!

Jostain sivulta kattelin tälläisiä merkkejä: offroad, phantom ja oden´s nämä tarkoitettu alahuulen vai ylähuuleen :D ja mahtaako näitä saada ihan Ruotsista. Ihan uteliaisuutta voisi ainakin kokeilla offroadia kun oli erimakuja:D, esim. karpalo ja icemint.
Jollakin kokemuksia näistä merkeistä?, olisi kiva kuulla kokemuksista:D

Jostain sivulta kattelin tälläisiä merkkejä: offroad, phantom ja oden´s nämä tarkoitettu alahuulen vai ylähuuleen :D ja mahtaako näitä saada ihan Ruotsista. Ihan uteliaisuutta voisi ainakin kokeilla offroadia kun oli erimakuja:D, esim. karpalo ja icemint.
Jollakin kokemuksia näistä merkeistä?, olisi kiva kuulla kokemuksista:D
Offroadin kaikki maut on kyllä hyviä, jotenki ihan erilaisia verrattuna ruotsalaisiin merkkeihin. Phantomin jotain ihan normaalia oon maistanu ja se oli aika tavallisen makusta. Tilaamalla saa ainakin noita kaikkia ja Haaparannastakin saa offroadia. Kait noita kaikki nyt Ruotsista saa, vaikka ne ovatkin tanskalaisia merkkejä.

kiitos pikaisesta informaatiosta, könde ja lirpakka! Tilaaminen ei oikein houkuttele mutta jos sitä pääsis jossain vaihees nyt Ruotsissa käymään niin sieltä sitten.

kiitos pikaisesta informaatiosta, könde ja lirpakka! Tilaaminen ei oikein houkuttele mutta jos sitä pääsis jossain vaihees nyt Ruotsissa käymään niin sieltä sitten.
snusshoppenista saa aika edullisesti tilattua, ainoo miinus 16e postitus jos tilaa alle 10tornia. Siellä ei joudu maksamaan veroja valmiiksi, mut tulliin jäämisen riski on vittumainen.

Sainpa tuossa viikko sitten neljä tornia Tukholman tuliaisina, Skruf Stark White, Nick & Johnny Strong, General Extra Sterk ja Onyx (portion siis kaikki) ja näistä neljästä tuo Generaalin Extra Sterk on ehdottomasti paras. Hienoinen salmiakin maku ja potkii hyvin, pitkästä aikaa nuuska joka sai ylähuulen helläksi. Pettymys sen sijaan oli Skruffi, ihan normi Generaalin oloinen, ei sano oikein mitään. Iloisena yllätyksenä voin suositella tuota Nick and (Johnny) strongia, mielestäni samalla viivalla Onyxin kanssa, josta ehkä odotin hieman enemmän.

Back
Ylös Bottom