Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sainpas otettua itseäni niskasta kiinni ja käytyä pitkästä aikaa juoksemassa vaikka aurinko porottikin niin saatanan kovasti:whip: Alkukesä kun on ollut treenaamisen suhteen aikas hiljasta kun vapailla maistunu lähinnä grilliruoka ja ööli:lol2:

Tänään ensimmäinen "duuni"päivä tutun raksalla, eli työt alkoi. 3-4 päivää viikossa, liukuvat työajat ja hyvä tuntipalkka. Pimeänä vielä tulee, niin ei tarvitse opintotukia maksella takaisin. Kyllä kelpaa :)

Kävin äsken kaupasta hakemassa makkaraa niin siellä tepasteli joku taskuvenus jolla nöpötti nipukat siis aivan kohtuuttoman silmiinpistävästi. :kuola: Neitokaisella oli toppi ja alla vielä liivitkin mutta silti näytti että läpi tulee. :D

Hyvälle mielellehän sitä moisesta näystä tulee.

Kävin äsken kaupasta hakemassa makkaraa niin siellä tepasteli joku taskuvenus jolla nöpötti nipukat siis aivan kohtuuttoman silmiinpistävästi. :kuola: Neitokaisella oli toppi ja alla vielä liivitkin mutta silti näytti että läpi tulee. :D

Hyvälle mielellehän sitä moisesta näystä tulee.
Heh, aivan varmasti. Kummasti kyl nyt "kuumina" päivinä pää kääntyy :D

Uskomatonta mutta totta! Sain 1v8kk vanhan HP.n läppärin takuuseen, vaikka sen takuuaika on 1v. Kannattaa siis itkee maahantuojalle ja tehä reklamaatio laput kunnolla ja toivoo parasta :hyper:

Uskomatonta mutta totta! Sain 1v8kk vanhan HP.n läppärin takuuseen, vaikka sen takuuaika on 1v. Kannattaa siis itkee maahantuojalle ja tehä reklamaatio laput kunnolla ja toivoo parasta :hyper:

Täh? se pykälä virhevastuusta, koskee läppäreitä vaikkei myyjä sitä omaa takuutaan anna. Se virhevastuun aika riippuu tuotteesta ja kuluttajasuojaviraston mukaan läppärin pitäis kestää 2 tai 3 vuotta (en muista kumpi), niin sen ajan pitäis tuo virhevastuutsydeemi olla voimassa mun käsittääkseni.

Ostin auton :) Samalla taisin vaihtaa leiriä ja olen vihdoin kunnon AMIS! :D

Nyt oon käynyt taas muutaman kerran salilla piiiiiitkän tauon jälkeen (2,5kk), ja ihan mukavalta on tuntunut. :)

Ostin auton :) Samalla taisin vaihtaa leiriä ja olen vihdoin kunnon AMIS! :D

Tälläisenkö ostit?
736582_b_54651af06345b178.jpg

Esimiehen esimies kävi sanomassa että ei sun tartte niin kovasti tehdä töitä koko ajan. Oon vääntänyt kolmen hengen työt kahden viikon ajan.

Niin ja kävin Hietaniemen rannalla yksi päivä töiden jälkeen niin siinä käveli vastaan pari jotain tosi nättiä muijaa ja kuulin kun toinen kuiskasi toiselle että "aika hyvä" :)

Back
Ylös Bottom