Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaks kertaa treeniä päivässä on kyllä PRO! Itekki olin junnuna.
Niin sun aktiiviuras on kyllä jo loppu, nuoremmat porskuttaa ohi! Pakko aloittaa treenit, viime treeneistä on sitten aikaa. Tuli sillon itselle luvattua, että jos joskus aloitan taas, niin sitten myös joskus lavallekkin mennään:wtf:

Ei se auta kun vanhoja luita kolottaa ja selällekin tekee kipiää. Ei tällä iällä kannata muuta tehä ku hurmata naapurin Marja-Terttua käymällä vuoroin vieraissa.:D

Lavalle lavalle tietenkin. Ei kannata muuten edes harkita aloittavansa jos ei ammattilaislavat kuttu.

Tänään vedän kaikkea paskaa sisuksiini niin että, napa ruskaa prkl! Sitten aloitan kevyen dietin, aerobisen kunnon kohottamisen esim. nakkikioski jonossa tappelemalla ja sitten sen jälkeen alkaa todelliset treenit!! Vapiskaa kynäniskat!!

Kovat jätkät on kännissä salilla. Vanhan koulukunnon ukot nosteli kossupäissään kovia tuloksia. Onpahan erään treenarin kovia tuloksiakin tehty kaljaspäissäänkin. Itekki tein joskus nuorena ja vetreänä. Silloin junnuna. Viime viikol. Eiku kaks vuotta sitte! :D

Kovat jätkät on kännissä salilla. Vanhan koulukunnon ukot nosteli kossupäissään kovia tuloksia. Onpahan erään treenarin kovia tuloksiakin tehty kaljaspäissäänkin.:D
Kotisali ois tuohon tarkoitukseen hyvä, vois pikkusievässä vetää treeniä munasillaan ja rööki huulessa. Siitä ei treeni paranis:D

No sitähä mie! Ku et sie kuitekkaa kuule!

Oon muuten ihmetelly kun manneilla on aina näilläkin säillä vähintään joku pitkähihainen villakauluspaita, yleensä vielä joku nahkatakki siinä päällä. Ei varmaan kuuma tule.

Se on ku on vaihtolämpöinen ku lisko. Itekki olin junnuna.:D

Pitää kait itekki laittaa spoudaritakki päälle kohta ettei kylmyys yllätä. Kaveriksi vielä pitkät alushousut, villapaita ja toppahousut. :evil:

Voi perkele missasin, pitääpä lukasta.

Back
Ylös Bottom