UFC 2009 Undisputed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
EA on myös koittamassa siipiään MMA skenessä. PS3 ja Boxille pitäisi tulla EAn versio. Se sitten on eriasia että ketä siihen peliin saadaan kun kerran UFC ukot on poissuljettuja.

Mikäköhän siinä on että vaikeimmalla tasolla voitan ihan leikiten muut LHW sarjassa mutta Shogunia vastaan saan olla tyytyväinen siitä jos pääsen edes toiseen erään ennen kuin olen lukossa

Demoa tullut pelattua muutamana iltana ja kyllähän tämä peli pitää hankkia. Vaikuttaa kaikinpuolin kyllä erinomaiselta. Vaikeutta ja opettelimista kyllä itselleni riittää pitkäksi aikaa.

Laitelkaahan psn-listoille jos haluatte ottaa matsia.
PSN: JanRei

Mattoon pieni vinkki:
Älä hae lukkoa heti kun pääset mattoon, rauhassa istuskelet päällä ja lyöt muutamia kyynärpäitä. Sitten transition parempaan asemaan ja taas pari lyöntiä/potkua.
Parin lyöntisarjan ja transitionin jälkeen alla oleva on piipussa ja lukotus onnistuu helposti.
Keskivartaloon osumat auttaa myös lukkojen saamiseen.

Hei jäbät kuulolla oisko joku valmis ottaa pientä matsia!

Lisäile p3ks1 liveen tai pistä oma tunnus tänne.
En nyt tiiä millon pääsen pelailemaan mutta jos joskus ollaan samaan aikaan niin vois ottaa matsia.

E: Voi vittu että vituttaa nuo pellet jotka sammuttaa sen koneen kun on häviämässä. Pelasin just kolme matsia putkeen ja voitin kaikki mutta nuo kaikki homot sammutti koneensa. PERKELE.
Mulla on statsit miinuksella koska yli 10 voittoa ei oo kirjautunu, mutta tietenkin sitten omat häviöt on.

Olisko jollain varmaa tietoa seuraavasta asiasta:

Ground Grappling Defense / Offense, mikä auttaa mihin.

Huonosta positiosta - > vähemmän huonoon / hyvään
Esim: Mount defensestä pois / sweeppi alta päälle
Ground grappling offense vai defense?

Vastustajan transitioiden blokkaaminen sillon kun itse on dominoivassa positiossa.
Esim: päällä mountissa ja alla oleva yrittää pois.
Ground grappling offense vai defense?

Eli, miten tuo pitää ajatella:

1. Ground Grappling defense auttaa vain vastustajan transitioiden blokkeihin
Ground Grappling offense auttaa vain omien transitioiden onnistumiseen
Oli sitten itse alla tai päällä

TAI

2. Ground Grappling defense auttaa kaikkiin liikkeisiin (Transitio tai blokki) sillon kun itse on alla / huonommassa asemassa
Ground Grappling Offense auttaa sekä oman position parantamiseen SEKÄ vastustajan transitioiden blokkaamiseen SILLOIN kun itse on päällä / paremmassa positiossa.

Toivottavasti joku tajus =)

Kysymys nousi siitä että kumpi skilli vaikuttaa kun haluaa itse alta mountista pois?

Olisko jollain varmaa tietoa seuraavasta asiasta:
Ground Grappling Defense / Offense, mikä auttaa mihin.

Ground Grappling Defense:
Auttaa silloin kun olet itse "alla", eli huonommassa asemassa. Vaikuttaa myös vastustajan transitioneiden blokkaamiseen. Eli hyvät pisteet tässä ja onnistut ajoittamaan oik. tatin heilautuksen oikein ja tuloksena on usein full mount.

Ground Grappling Offense:
Tämä taas, yllättäen, vaikutta pääasiallisesti omien hyökkäys-transitioneiden onnistumiseen. Hyvät pisteet tässä myös vähentävät todennäköisyyttä sille, että vastustaja saa kontrattua täysin transitionin ja pääsee pahimmassa tapauksessa suoraan mounttiin. Lisäksi olen huomannut sen, että pisteet tässä myös vähentävät vastustajan reversed transitionien tehokkuutta mikäli sattuu siinä onnistumaan. Hyvillä pisteillä tässä on mahdollista päästä suoraan open guardista full mounttiin.

Suomeksi siis:
"Huonosta positiosta - > vähemmän huonoon / hyvään
Esim: Mount defensestä pois / sweeppi alta päälle
Ground grappling offense vai defense?"

Ground grappling defense on siis se skill millä päästään matosta pois, kun olet itse alla :)

Tuli koko eilinen päivä hakattua tuota demoa ja kävin myös metsästämässä tuota peliä kaupungilta, mutta laihoin tuloksin... Noh, pitää käydä vielä prismasta katsomassa jos sieltä sattuisi löytymään.

Ainoa asia mikä tuossa demossa vituttaa, on se, että subilla ei saa lopetettua kuin vasta silloin kun vastustajan stamina on aivan lopussa...

Mites tuo rubberguard toimii oikein alla? en saa ikinä sitä otettua kiinni vaikka mitä koitan. Kaveri hakkaa ku apinat noita nappeja ja joteki saavat aina sen rubberin kiinni ja siintä transactionin johonkin hyvään asemaan. Pelit muuten sujunu hyvin, pystyssä oon dominoinu netissä kaikkia \o/

Mites tuo rubberguard toimii oikein alla? en saa ikinä sitä otettua kiinni vaikka mitä koitan. Kaveri hakkaa ku apinat noita nappeja ja joteki saavat aina sen rubberin kiinni ja siintä transactionin johonkin hyvään asemaan. Pelit muuten sujunu hyvin, pystyssä oon dominoinu netissä kaikkia \o/

sun pitää ottaa kaveri eka kiinni syleilyyn, siitä tattia suoraan ylös ja oikeaan yläkulmaan kierrät sen, sen jälkee voit kokeilla subbia tai tehdä major transitionj niin se sweeppaa kaveris mounttii suoraa. Toivottavasti ymmärsit :david:

Hei mites tää camp invinite systeemi toimii ura tilassa? Siis hyväksyn kutsun mutta mitä sitten? Voisiko joku selittää mahdollisimman yksinkertaisesti?:D

Hei mites tää camp invinite systeemi toimii ura tilassa? Siis hyväksyn kutsun mutta mitä sitten? Voisiko joku selittää mahdollisimman yksinkertaisesti?:D

Se tulee vihreällä siihen kalenteriin jollekkin viikolle. Sit vaan kun aika koittaa, niin valikosta "action", samalla tavalla kuin matsiin osallistuttaessa.

EDIT: Tepe83, pari matsia otin onlinessä. Sen jälkeen en ole tohon koskenut, kun joku spede lopetti pelin kesken kun oli tulossa tyrmätyksi. Vituttaa tuollaiset apinat, minkä takia ne edes pelaa ylipäätään, jos ne ei ole valmiita häviämään?

Niin kauan treenaat, sparraat, ottelet jne. kunnes camp tulee siihen kalenteriin sen hetkiselle viikolle, valitset sieltä alhaalta sitten action, vai mitä siinä nyt lukeekaan.

E: Olinpas hidas.

Se tulee vihreällä siihen kalenteriin jollekkin viikolle. Sit vaan kun aika koittaa, niin valikosta "action", samalla tavalla kuin matsiin osallistuttaessa.

EDIT: Tepe83, pari matsia otin onlinessä. Sen jälkeen en ole tohon koskenut, kun joku spede lopetti pelin kesken kun oli tulossa tyrmätyksi. Vituttaa tuollaiset apinat, minkä takia ne edes pelaa ylipäätään, jos ne ei ole valmiita häviämään?
KIIITOKSIA!:rock::worship::dance:

Mulla on kyllä armottomia ongelmia ton lukotuksen suhteen, pystyssä dominoin vahvasti ja matossakin homma hoituu komiasti painin/positioiden haun suhteen mutta lukottaa en vaan osaa. Olen pelannut joku parisataa matsia ja lieneekö 15 häviöö tähän mennessä livessä tai konetta vastaan ( ei kuitenkaan expert-tasolla vaan helepommilla) Kerran olen kimuran saanut vedettyä Mirillä jotakuta nettivastustajaa vastaan ja silloin hakkasin napit ohjaimesta likipitäen irti.

Joten;

Vedättekö te ketkä sen osaavat subit loppuun hakkaamalla vaan nappeja vai millä ihmeen tekniikalla te sen teette? Oikeaa tattia pyörittämällä tuskin kukaan siitä selviytyy?

Itse luulen että nappien hakkaaminen tarkoittaa lukon vääntämistä voimalla, ja tatin pyöritys tekniikalla. Itsellä onnistuu paremmin nappien hakkaaminen, tattia pyörittämällä saan vain ihmisvastustajia lukotettua. Itse naputan etusormilla niitä kahta lyöntinappia.

Back
Ylös Bottom