Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mä olen ymmärtänyt, että täällä pakkiksella pystyisi tallentamaan jonnekin omia kuviaan, joita voi tarvittaessa liittää esim. kirjoitustensa yhteyteen. Jos näin on, niin mistä löytyisi selkeät ohjeet valokuvien tänne liittämiseen? Tai voisiko joku kertoa rautalangasta vääntämällä, kuinka voin ladata niitä kuvia tänne?

Mä tarvitsisin apua pakkiksen chatin kanssa. VIP-osion ohjeketjun etusivulta on ohjeiden yhteydessä olleet kuvat hävinneet ja ilman niitä en osaa asentaa ohjelmaa päästäkseni chattailee.

Voisko siis joku ihana ihminen hieman jeesata mua? :rolleyes:

Mä olen ymmärtänyt, että täällä pakkiksella pystyisi tallentamaan jonnekin omia kuviaan, joita voi tarvittaessa liittää esim. kirjoitustensa yhteyteen. Jos näin on, niin mistä löytyisi selkeät ohjeet valokuvien tänne liittämiseen? Tai voisiko joku kertoa rautalangasta vääntämällä, kuinka voin ladata niitä kuvia tänne?

Omasta profiilista Add Album sieltä oikeelta. Sinne voi sit lisäillä ..

Kiitos!

Mutta onko toi oikeasti noin hidasta touhua? Eli siis pystyy lataamaan kolme kuvaa kerrallaan eikä kuvia voi muokata lainkaan?

Nopein tapa on kun vaan meet replylle jonnekin rändom trediin, uppaat fotot max 10 liitekenttiin, klikkaat ne auki jahka uppautuu ja copypastetat sitten ossut minne tarvitkaan. Ja jätät sitten tietty vastaamatta siihen trediin.

EDIT: en tiedä säilyykö nuo sitten normisti, fotot jäävät "in progress" tilaan.

"Et voi käyttää ohjelmaa (windows live messenger),nyt koska yhteysluettolosi ei ole käytettävissä. Yritä myöhemmin uudelleen.

Virhekoodi : 84286902859285blalablablbaaba"

Eli ei mene messengeriin. Toimii kun käynnistän uudelleen koneen. Sisaruksilla ei mitään ongelmaa samalla koneella.

Mikä mahtaa mättää?

irtonuuska(?)

Usein ainakin nuo myyjät kyselevät, että otatko irto/annos tahi sitten tykki/pussi.

Mitä on näin niinkuin virallisempi nimi löysä-ettanille? :wtf:

Löss taitaa olla. Ettan Löss.:dance2:

e. tykkikama, löysä, lössi tms. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Tattista pitäisi vaan osata kaverille selitellä, että osaa oikeaa settiä sitten tuoda laivalta:dance: :D

Tommosen kuvan lyöt käteen ja ympyröit ton LÖS osan ja sanot et noin pitää purkissa seisoa niin hyvä tulee :D

Niin paitsi, että toisi sitten generalia, eikä ettania :D :wall:

Edit. Tietenkin kenraalia ;) no joo...kuuklesta uusi kuva jos et suostu merkkiä muuttamaan parempaan :D

Liitteet

• General_loose.webp
    General_loose.webp
    8,5 KB · Katsottu: 265
Tuleeko kalapuikoista rapeampia pannulla paistettaessa vai uunissa?
Pannulla, imo. Mutta niiden rapeudet on erilaisia. Uunissa tulee "kuiva rapeus" ja pannulla "rasvainen rapeus". Kummasta sitten enempi tykkää..

Kertokaas joku fiksu, että kuinka iso summa esim. yksiössä tulee vuokran päälle vedestä ja sähköstä noin yleensä?

Back
Ylös Bottom