Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin katsomassa nettisivuja vaikutti vähän siltä, että joku jamppa vaan on päättänyt olla kamppailu valmentaja.

Selkeästi olet tutustunut aiheeseen syvällisesti. Vielä kun vähän tutkit lisää, niin saatat oppia jopa lajin nimen.![]()
En ole eläessäni harrastanut Streetwise Jeet Kune Doa.
Önkki on tainnut joskus treenatakin jotain sen lisäksi että on "vain päättänyt" ryhtyä kamppailuvalmentajaksi.
Siksi kysynkin kokemuksia, kun seuran nettisivullta saa sellaisen kuvan, että ei oikein varsinaisesti kuuluta eikä halutakkaan kuulua mihinkään liittoihin. Itse 9 vuotta kamppailua harrastaneena en Önkkiä tunne.(hokutoryu mma bjj). Siis onko tämä Önkki ja muut lajin valmentajat päteviä ja toimiiko laji?

Siis onko tämä Önkki ja muut lajin valmentajat päteviä ja toimiiko laji?
Siksi kysynkin kokemuksia, kun seuran nettisivullta saa sellaisen kuvan, että ei oikein varsinaisesti kuuluta eikä halutakkaan kuulua mihinkään liittoihin. Itse 9 vuotta kamppailua harrastaneena en Önkkiä tunne.(hokutoryu mma bjj). Siis onko tämä Önkki ja muut lajin valmentajat päteviä ja toimiiko laji?
Desperado, todellakin eräänä päivänä heräsin, päästin kissan pihalle ja päätin ruveta kamppailuvalmentajaksi ;) No leikki sikseen. Kyllä mulla on JKD:stä (Progressive Fighting Systems) ihan virallinen ohjaajadiplomi (ja muutamasta muusta systeemistä, mm. Krav Maga). Et tainnut sivuilta käydä ollenkaan katsomassa kamppailutaustaani?
Joskus SJKD-ohjaajapalaverin yhteydessä laskettiin keskiarvoa ohjaajien kamppailutaustasta ja lopputulos oli muistaakseni joku 17 vuotta, eli jokainen meistä omaa aika pitkän kamppailutaustan. Mukana on mm. Krav Maga-, BJJ-, Thai-Nyrkkeily- ja Nyrkkeily-valmentajaa, sekä monta turva-alan ammattilaista. Josko se kertoisi jotakin?
Krav Maga aikoinani sain tarpeekseni siitä, että oltaisiin jonkun ulkomaisen tahon talutusnuorassa ja päätin, että päätösvalta on parempi pitää Suomessa (vaikka kuuluttaisiin kuinka moneen liittoon). Näin saadaan hakea oppia sieltä mistä halutaan ja muokata kokonaisuus parhaaksi mahdolliseksi. Tässä viime aikoina on ohjaajia ollut hakemassa lisäoppia monessakin eri maassa ja eri systeemeistä.
Ehkä systeemin fyysistä puolta kuvaa erään opettajani lause, jossa hän vertasi tätä "Dirty Boxingiin", sanoen: "This is Filthy MMA" ;)
Itse 9 vuotta kamppailua harrastaneena en Önkkiä tunne.(hokutoryu mma bjj).
toimiiko laji?
Kiitos tämä oli juuri se mitä halusinkin kuulla. Eli teillä on vahva kamppailu tausta lisäksi työn puolesta kohtaatte väkivaltaisia ihmisiä ja olette karsineet eri lajeista "hyödyttömät" tekniikat pois yhdeksi kokonaisuudeksi. eikö näin?