Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hyvä ruoka, parempi mieli....Tein Erinomaista jauhelihakastiketta ja keitin pari kiloa perunoita kyytipojaksi...:dance2:

Niin ja sitten olisi kohta, uusvanha vm-2004 volvo S80 (ajettu vasta 100 000km) alla...(Samanlainen valkoinen)
Volvo_S80_2_5T_Addition_EURO_11200_TAXFREE_car.jpg

Tää lähtis nyt pesemään autoa...Ja pikku ajolenkki päälle.:)

Onnea pyssy uudesta autosta :D

Mua ilostuttaa se, että mun jalka kestää kyykkäilyn. Kunnon painoja ei voi laittaa, mutta koipi tuntui tykkäävän bodypumpin pitkistä sarjoista pienillä painoilla. Tässä on nyt vuosi toipilasaikaa takana, joten tuntuu ihan älyttömän hyvältä päästä vihdoin kuntouttamaan!

Lisäksi sunnuntaina on pikkusiskon rippijuhlat, näen vähän sukulaisia ja saan edustaa siellä :D

jes pollarit saa kaataa junnujen viinat jorpakkoon. ihan mukavaa ettei tartte heidän tuhlata enää aikaansa puolikkaan mäyriksen käsittelyyn, säilyttämiseen jne jos joku(junnun isä esim) tahtoo heittäytyä hankalaksi...

Eilen eka ultra. Kaikki kunnossa. Se on pakko olla mun tekemä, koska se teki siellä jalkaprässiä kohdun seinää vasten. Mun ja vaimon esikoisen ETA 29.12. Tulee paras joulu ikinä!!!!

Pääsin kouluun. Varokaa siis tampereen tytöt, fat-Peeveli saapuu syksyllä rankaisemaan teitä!

Polovi.
Aloitin jumpan taas pari viikkoa sitten. Treeneissä jäi loppuvenytykset tekemättä. Yöllä sängyssä tunsin siteen napsahtavan polvessa.
Kävin ultrassa kuvauttamassa. Lääkäri totesi polven ja isän voivan hyvin. Side ei ollut poikki.
Tämän viikon alussa reisi revähti samasta jalasta alkulämmittelyssä.
Oli guardin ohittamista. Kaikki pääsi läpi hipaistuaan jalkaa.
Viime yönä heräsin tuskan hikeen. Ylläri pylläri polvi kolvi oli kunnossa.
Sisäpuolinen side on taas paikallaan. Pääsee kyykkyyn. Mustikkaan.
Ja sain ovikeikan jussiaatolle. Ei joudu baarissa halveksii toisia sinkkuja.

Hähääh! Ihana aamukuudeksitöihin -rytmi herättää viikonloppuisinkin ajoissa. :) Kellokin pistin reteesti puol 12 soimaan,mut ihana juoda aamukahvia, ilman vitutusta kellonpirinästä. Ei duunarielämä nyt niin kamala ole. Tänään vieläpä kaikenlisäksi pääsee pää vähän huuhtoutumaan. Koirilla, kissalla ja käärmeellä on hoito järjestyksessä ja toiselle paikkakunnalle siskon ja muiden hyvien tyyppien kanssa grillailemaan, tosin -yllättäen sataa, mut sitä varten on valokatetta laitettu... BUAHAHHAAH.
Jep, itkukuolaraivariöverit tiedossa, jos vaan sais juotua. :rock: Sama se sinänsä, ihana kuitenkin lähteä vaikkei alkomahooli tippuiskaan, on sitä ennenkin lähesselvinpäin sekoiltu. :dance:

85kg penkistä! ;D

Suvi-illan juoksu Forssassa. Oli kamalan kiva tapahtuma ja hyvin järjestetty. Kiitos upeasta kannustuksesta forssalaisille (musiikki soi ja ihmiset jaksoi tsempata)!!! Mieletön oli myös sää, vaikka pikkuisen liian kuuma. Kylpyläuiskentelu kruunasi juoksupäivän.

Ensi viikolla on iltavuoro, joten voi nukkua nukkua pitkään ja treenata kunnolla...Perjantaina siiten lähdetään kavereiden kanssa mökille viettämään juhannusta, eli tiedossa siis pari päivää hyvää seuraa ja hyvää ruokaa :kuola:

Jos se uusi macbook pro vielä sattuisi tulemaan tällä viikolla, niin ei voisi täydellisempää viikkoa olla.

Mulla alkoi lähes kolmen viikon loma !!!

On olemassa ihmisiä jotka ovat syntyneet 1890-luvulla ja ovat vielä elossa. Ehkä tässä ei ihan vielä olla kuolemassa.

Lainan kokonaiskorko pankissa käynnin jälkeen 1,6 % ja laina-aika lyheni pienellä vaivalla vuodella siirryttyä primestä 3kk euriboriin samalla kuukausierällä.

Uskomattoman halpaa rahaa. :)

Back
Ylös Bottom