Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkä esittäjän biisi on joku Superman tai vastaava? Tulee Radio Rockilta silloin tällöin ja on aika paljon soitettu ja legendaarinen hevibiisi. Kunnon menevä tunnelma.

En siis tiedä biisin nimeä, mutta kertosäkeessä ainakin lauletaan, että superman. Toi on niin kunkku biisi, että olis kiva jos joku tietäis esittäjän ja biisin nimen.

Minkä esittäjän biisi on joku Superman tai vastaava? Tulee Radio Rockilta silloin tällöin ja on aika paljon soitettu ja legendaarinen hevibiisi. Kunnon menevä tunnelma.

En siis tiedä biisin nimeä, mutta kertosäkeessä ainakin lauletaan, että superman. Toi on niin kunkku biisi, että olis kiva jos joku tietäis esittäjän ja biisin nimen.

3 Doors Down - Kryptonite? Tosta ei taida olla YouTubesta yhtään kunnon versiota kun pitävät tiukasti kiinni tekijänoikeuksista mutta tässä joku mistä kyllä tunnistaa:

http://www.youtube.com/watch?v=-xV9Rrj3Ffk

If I go crazy then will you still
Call me Superman
If I'm alive and well, will you be
There holding my hand...

Jos ei niin ei mitään hajua. :D

3 Doors Down - Kryptonite? Tosta ei taida olla YouTubesta yhtään kunnon versiota kun pitävät tiukasti kiinni tekijänoikeuksista mutta tässä joku mistä kyllä tunnistaa:

http://www.youtube.com/watch?v=-xV9Rrj3Ffk

If I go crazy then will you still
Call me Superman
If I'm alive and well, will you be
There holding my hand...

Jos ei niin ei mitään hajua. :D
JES! Kiitti paljon. Sehän tuo oli.:)

Voi vittu just kerkesin TAAS aloittaa salilla käynnin niin iski pahimman flunssan mikä mulla koskaan ollu. :curs: Heh! Mä oon kolme kertaa kuukautta käynny salilla ja aina kuukauden putkissa. :itku: josko se ens viikolla lähtis kun sitouduin vuodeks salille.:puntti:

Mitäs muuten ootte mieltä mun uudesta vaatetuksesta?
Päällä löysähköt kulutetut farkut (Jack and Jones), valkoinen vyö (Jack and Jones), Lacosten valkoiset kengät ja sit varmaan Dieselin t-paita ja joku musta huppari.

Olenko menossa pukeutumisessa ihan väärään suuntaan ja näytänkö joltain vitun homolta :pano: tai fruittarilta, aikaisemmin olen pukeutunut halpoihin vaatteisiin (hevi bändi t-paitoihin ja farkkuihin) ja väri on ollut aina musta. Arg!!! Alko vituttaa jo ostokset kehtaanko laitaa noita kuteita edes päälle. Muodista en tiedä mitään. :itku:

Onko kellään mitään ideaa mistä voisi johtua kipu ylävatsassa (aivan rinnan alla) ja kylkiluiden alla sisään hengittäessä. Myös selkä kipuilee samalta kohdin... Ei siis mitään ahdistavaa kipua, normaalisti hengittäessä ei tunnu juuri mitään, mutta kun vetää syvään henkeä, tuntuu aika pahalta.

Onko kellään mitään ideaa mistä voisi johtua kipu ylävatsassa (aivan rinnan alla) ja kylkiluiden alla sisään hengittäessä. Myös selkä kipuilee samalta kohdin... Ei siis mitään ahdistavaa kipua, normaalisti hengittäessä ei tunnu juuri mitään, mutta kun vetää syvään henkeä, tuntuu aika pahalta.
Kylkiluu murtunut

voiko kuka vaan hankkia au pairin vaikkei olisi lapsia??

Tietysti voi. Tosin silloin kulkisi ehkä enemmän kodinhoitajan/sisäkön nimikkeellä. Tämä siis yksityisellä puolella, järjestön kautta tuskin voi hankkia ilman lapsia.

Eli siitä vaan ilmoitusta kehiin ja joku kiva au pair-tyttö itäblokista teille asumaan :D

voiskos olla rangassa lukko? mulla itellä tulee aika ajoittain hengenahdistusta->vaikeaa hengittää sisään kun pistää/ahistaa rintaa. Rintarangasta kun naksuttelee niin on mulla helpottunut onkelma.

Miten pääsee eroon suuhiivasta?:jahas:

miks telkkarista hävis kanavat mökkireissun aikana?
Voiko tuo nyt olla antennissakaan vika kun ylen kanavat näkyy mutta mitään muita ei löydy vaikka kuinka yrittäny digiboksilla hakea

Back
Ylös Bottom