Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä ite valvot? Ei kannata turhia murehtia. Vaikka olihan tuo aika hellyä.:haart:

Ollaan muuten aika pitkälti kolmistaan nyt tässä komppaniassa yötä myöten. Alkaako pojat väsy painaa?:D

Oon muuten huomannut, että kun selaimena on tää chrome, niin kun ei loggaa tätä pakkista ulos niin se jää koko päiväks päälle, ilmeisesti vaikka selaimen sulkee. Koska koskaan ei tarvi edes kirjautua sinään ku muistaa salasanat ja muut. :O

En mä tiedä, rytmi vaan on ajautunu tällaseks että menee nukkuun aamuyöstä. Eikä vielä väsymys paina.

Noniin. Sama homma Rahikaisella. Nyt viikonloppukin, niin huomenna kerkee levätä. Jumpatkin venähti kohtuu myöhään.:D

Superi, joku kysy jossain tredissa, että ootko sä itse tuossa kuvas.:D

Kotia pääsin...

Noniin. Sama homma Rahikaisella. Nyt viikonloppukin, niin huomenna kerkee levätä. Jumpatkin venähti kohtuu myöhään.:D

Superi, joku kysy jossain tredissa, että ootko sä itse tuossa kuvas.:D

Joo, tais olla mikä potuttaa salilla käynnissä.

Suokaa anteeksi mösjööt, kyllä mun on nyt joudettavaa nukkuun. Pitäis herätä yhdentoista maissa, joten mitä luultavimmin se herääminen menee sinne yhteen.

Öitä! :zzzz:

Syön eka jätskiä.

Joo, miehessä on kyllä kokoa :D

Lagasko tää sivu hieman äsken vai olinko se vaan minä?

Neljältä aina lagaa. En tiedä mistä johtuu. Varmaan ylipäällikkö Mike tietää tämän asian. Meinaa väsyttää kohta. Pitäiskö luovuttaa?:D

Neljältä aina lagaa. En tiedä mistä johtuu. Varmaan ylipäällikkö Mike tietää tämän asian. Meinaa väsyttää kohta. Pitäiskö luovuttaa?:D

Joo kait sitä pikkuhiljaa vois asemista luopua, kun ei mitään uutta rajalla.

Back
Ylös Bottom