TUF 9 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Muistaakseni Niko Puhakka oli juurikin täysin samanlaisessa tilanteessa viimeisimmässä M-1 matsissa, että tankki oli niin tyhjä ja muutenki äijä rikki kun voi vaan olla ja hyvä kun ei itkua tuherra, kun tuomaripäätös oli kahden erän jälkeen tasan, niin sieltä vaan perkele kulmasta noustiin ylös ja vietiin kolmas erä kotiin.
Tähän pitää kompata, katselin toki kuvatessa ihan vierestä tuon Puhakan matsin ja kyllä siinä mies veti niin totaalisen loppuun kuin vain ihminen matsissa voi vetää. Lopussa taisi mennä enää ihan sydämellä jätkä, yrittämisen makua oli kyllä siinä suorituksessa.

Oli kyllä pettymys tuo Faulknerin tappio, kun sitä on niin hypetetty koko ajan. Jostain syystä vituttaa nuo USA:n tiimiläiset kaikki. Itseään täynnä olevia tyyppejä.

Nickhän pisti ihan hyvän shown pystyyn. "Vähän" parantunut otteet siitä karsintamatsista.

Damarques on kyllä aika varma voittajasuosikki, ei taida olla haastajaksi jäljellä olevista kumpikaan.

Meikä tykänny tästä seasonista... Osaako joku kertoa montako näitä episode on jäljellä ennen finalea? 2?

Ja taitaa nick päästä ainakin johonkin englannissa käytävään ottelun undercardiin tai jotaki, ihan hyvin veti molemmis matseis :P

Mun mielestä tämä kausi on ollut harvinaisen tylsä ja tasapaksu. Yksikään ottelija ei ole tehnyt vaikutusta, ja veikkaan, ettei näistä jampoista kukaan tule menestymään UFC:ssä. Onneksi pureksittavana on enää muutama jakso, jotka pitää nyt nähdä kun on kerran aloitettu katsomaan sarjaa. En tosin olisi edes aloittanut tämän kauden seuraamista, jos sen taso olisi ollut tiedossa.

en nyt tiedä miten tämä kausi on ollut huonotasoinen?? ja se tasapaksuus ehkä johtuu siitä ettei siellä ole perseilemässä ketään täyttä urpoa mikä sinänsä on viihdyttävää, muttei taas oikein suosi itse lajia :) IMO tässä kaudessa on ollut yllättävän paljon osaamista ja hyvin tuotu esiin myös UK.n mma-taso. Muutenkin ihan jees mun mielestä että tässä kaudessa on yleisesti keskitytty siihen olennaiseen ja ne talossakin tapahtuvat perseilyt on jätetty vähemmälle (pranks, etc.)

Uusimmasta jaksosta sen verran että Nick otteli kyllä hyvin, ei luovuttanut, ja näytti ettei Marques, miten kirjotettiinkaan, olekkaan erityisen jumala, vaikka kova onkin :)

Mun mielestä tämä kausi on ollut harvinaisen tylsä ja tasapaksu. Yksikään ottelija ei ole tehnyt vaikutusta, ja veikkaan, ettei näistä jampoista kukaan tule menestymään UFC:ssä. Onneksi pureksittavana on enää muutama jakso, jotka pitää nyt nähdä kun on kerran aloitettu katsomaan sarjaa. En tosin olisi edes aloittanut tämän kauden seuraamista, jos sen taso olisi ollut tiedossa.
Tähän sama. En keksi tältä kaudelta yhtään hyvää matsia, mielenkiintoista ottelijaa tai jaksoa. Bispingistä en ole ikinä niin ottelijana välittänyt, enkä kyllä oikeastaan Hendostakaan vaikka kuinka oli Pride champpi. Mitäänsanomaton kausi.

Mun mielestä esim. tämä uusi matsi oli tosi hyvä. Aika hyvin pisti Nick vastaan kun tosissaan kolme pro-matsia takana ja nuori kundi.

Yksikään ottelija ei ole tehnyt vaikutusta, ja veikkaan, ettei näistä jampoista kukaan tule menestymään UFC:ssä. Onneksi pureksittavana on enää muutama jakso, jotka pitää nyt nähdä kun on kerran aloitettu katsomaan sarjaa. En tosin olisi edes aloittanut tämän kauden seuraamista, jos sen taso olisi ollut tiedossa.

Vähän samat fiiwikset. Damarqueskin kaasutti yllättävän pahasti, vaikka kropassa ei ole paljoa lihaakaan mikä sitä happea söisi. Esim. tätä kautta kun vertaa siihen JIM:llä tällä hetkellä pyörivään kauteen... huhhuh mikä ero mm. ottelijoiden tekniikassa.

En keksi tältä kaudelta yhtään hyvää matsia, mielenkiintoista ottelijaa tai jaksoa. Bispingistä en ole ikinä niin ottelijana välittänyt, enkä kyllä oikeastaan Hendostakaan vaikka kuinka oli Pride champpi. Mitäänsanomaton kausi.

Bisping on 185-paunaisissa näyttänyt ihan pätevältä. Mulkkuhan se jätkä taitaa ihan sydämestään olla. Tämä tuli siinä Hamill-matsin lopussa aika selkeästi esille.

Hendo on ihan ok, vaikka en mikään suuri fani olekaan.

Katoin just Bisbing vs Leben matsin ja yllättävän vakuuttava Möykkäel oli. Ja jostain syystä diggaan äijän habituksesta, outoo...

Mitä vikaa Bisbingissä on.. :) voin ja lyönkin rahaa hänen puolestaan sitten kun aika on maikkelin piestä kangistunut kendo

Jäänyt ikuiset arvet tuosta Hamill-matsista :)
Eipä nuo Bisbingin referee!-huudotkaan hirveän hyvää kuvaa anna kaverista.

Toivotaan brittiottelijoille silti parasta.

On tää vaan ihan susi koko kausi. Jos homma noudattaa niitä alkukauden meininkejä, niin seuraavan jakson kaksi matsia eivät mene ratkaisuun asti.

Mitkä teistä on ollut parhaimmat kaudet? Itse olen tykännyt 1,2 ja 3 kaudesta. Nelos kausi oli melkoinen serra kausi. Kasi kausi on nyt työn alla ja vaikuttaa ihan hyvältä.

Dodiin näyttäisi finalistien osalta vahvasti siltä, että kolme brittiä ja yksi jenkki. Taino jos Lester nyt menee tuosta vielä finaaliin niin melkoinen selkäsauna tiedossa. Muutenkin Hauska tuo Lesterin tossa semifinaalissa olo, koska ensimmäisessä ottelussa vastustaja tyrmäsi itsensä, toisen matsin hän hävisi ja kolmannessa kaveri luovutti, kun kunto/tahto loppui kesken. Yhdessäkään ottelussa Lester ei ole mitään finaali tai semi finaali paikan arvoista näyttänyt.

Back
Ylös Bottom