Strikeforce: Lawler vs. Shields ***SPOILERS***

Ei nyt varmaan ollut fanittamisesta kyse, vaan että joku tuolla vertaili Fedoriin ja haaveili matsista A. Silvan kanssa. Diazin nostaminen p4p-listan kärkipaikoille ei nyt kuitenkaan taida ihan oikeasti olla kenenkään mielestä paikallaan?

Ei ainakaan vielä hetkeen. Mies ei on vasta 25 ja on voittanut viimesestä 11:sta matsistaan 10, ainoa tappio auenneen silmäkulman takia.

Ei ainakaan vielä hetkeen. Mies ei on vasta 25 ja on voittanut viimesestä 11:sta matsistaan 10, ainoa tappio auenneen silmäkulman takia.
Vastustajien taso on silti ollut sitä luokkaa, että turha puhua Diazista samassa postissa Anderson Silvan ja Fedorin kanssa. Diazin viihdyttävyysarvoa ei voi väheksyä ja ottelijanakin ihan kelpo, mutta itse en pidä maailmanhuippuna, enkä usko että mies sitä koskaan tulee olemaankaan.

Diazin nykyiset kyvyt joutuisivat hyvään testiin, jos hänet otettaisiin takaisin UFC: palkkalistoille. Siellä ne realiteetit tulisivat vastaan. IMO.

Joo, no ei Diaz mikään p4p top 10 ottelija ole. Mutta 170 top 10 kuuluu mun mielestä ehdottomasti.

WELTERWEIGHT DIVISION (170 LBS.)

1. Georges St. Pierre
2. Jon Fitch
3. Thiago Alves
4. Jake Shields
5. Josh Koscheck
6. Matt Hughes
7. Matt Serra
8. Diego Sanchez
9. Carlos Condit
10. Karo Parisyan

Näistä ottelijoista musta tuntuu että Nick voittais ne jotka olen boldannut.

Joo, no ei Diaz mikään p4p top 10 ottelija ole. Mutta 170 top 10 kuuluu mun mielestä ehdottomasti.

WELTERWEIGHT DIVISION (170 LBS.)

1. Georges St. Pierre
2. Jon Fitch
3. Thiago Alves
4. Jake Shields
5. Josh Koscheck
6. Matt Hughes
7. Matt Serra
8. Diego Sanchez
9. Carlos Condit
10. Karo Parisyan

Näistä ottelijoista musta tuntuu että Nick voittais ne jotka olen boldannut.

On tainnut jo Nick koettaa kerran Karoa vastaan..

Benu i natten.
1. Diaz on otellut viimeset matsinsa 185:ssa, eikä niillä ole mitään vaikutusta miehen sijoitukseen welterin rankingeissa.
2. Minkään sortin rationaalisen rankingin (ei fanittamisen) mukaan Nick Diaz ei ole 170-paunaisissa edes top 20 jannu enää. Noons tappion jälkeen Diazilla voitot Inouesta, Corbbreysta ja Dennystä, eikä näillä voitoilla kuuhun mennä, saati sitten top 10:een.
Diazilla on urallaan urheilullisesti merkittäviä voittoja kaksi (Lawler ja Gomi) ja tappioita neljä (Karo, Diego, Riggs ja Sherk). Voitoistakin toinen muuttui NC:ksi leissin polttelun takia.

Ja edelleen olen sitä mieltä, että Diaz on hyvä ottelija ja varmasti viihdyttävä esiintyjä häkissä ja sen ulkopuolella.

Ei nyt varmaan ollut fanittamisesta kyse, vaan että joku tuolla vertaili Fedoriin ja haaveili matsista A. Silvan kanssa. Diazin nostaminen p4p-listan kärkipaikoille ei nyt kuitenkaan taida ihan oikeasti olla kenenkään mielestä paikallaan?
Vertailin kylläkin Diazin tyyliä otella, joka muistuttaa mielestäni fedorin tyyliä. En sen kummemmin yhdistä Diazia fedoriin, koska onhan ne ihan eri luokkaa. Ja ottelihan Patrick Cotekin Silvaa vastaan, niin miksei myös Diaz? Kovana altavastaajana Diaz tulis matsiin, mutta mielestäni olisi mielenkiintoinen matsi.

Itsekkin halailen nickin kiviä, mutta äijän recordissa kovimmat nimet on vieneet pitemmän korren suurimmaksi osaksi. Jos tuijotellaan muutakin kuin recordia niin esim. kaikki tappiot ufc:ssä oli todella tiukkoja otteluita joissa vauhtia ja vaarallisia tilanteita piisasi.

Rautaisen leukansa, mattotaitojen ja periksiantamattomuutensa takia äijän voisi oikeasti laittaa paljon kovempienkin jannujen kanssa samaan häkkiin. Tie huippuotteluihin täytyy ensin raivata ja uskon, että Nick nähdään vielä ufc:ssä jossain vaiheessa.
Rematch Riggsiä vastaan maistuisi nyt yli kaiken ja olisi myös hyvä reality check äijän nykykunnosta.

UFC:ssä 170 paunasissa on ihan pirun kovia painijoita, niiden miesten kanssa Diaz olisi ongelmissa kuten historia osoittaakin. Mutta oli miten oli, Diazin matsit eivät kyllä ole ikinä tylsiä joten meitsi diggaa. :)

UFC:ssä 170 paunasissa on ihan pirun kovia painijoita, niiden miesten kanssa Diaz olisi ongelmissa kuten historia osoittaakin. Mutta oli miten oli, Diazin matsit eivät kyllä ole ikinä tylsiä joten meitsi diggaa. :)

Samoilla linjoilla olen, että kovat painijat on äijälle myrkkyä vaikkakin hyvää jutsua oli sherkkiäkin vastaan. Tuntuu, että Nick ottelee paljon paremmin vähän painavampana kuin lightweighteissa.

On tuo Mike Whitehead kanssa aika ihme tapaus, kaverilla treenaus taitaa olla aika kausiluontoista. Oli saanut tiedon ottelusta kuukautta ennen, paino oli ollut n.280 (127kg). Kuulostaa hieman liioitellulta mutta samanlaista tarinaa oli myös Babalu matsin kanssa. (lähde Sherdogin Greg Savage)

Diaz hoitaa haastattelut aina tyylillä nyt hieman rauhallisemmin mitä joskus aikaisemmin. Luonnollisesti ottaisi mielummin matsia Andersonia, kuin Smithejä vastaan
Nick Diaz discussed his domination of Scott Smith and his disgust with the sport of MMA:
http://www.sherdog.com/videos/recent/Diaz-Reflects-on-Smith-Bout-2008

Vertailin kylläkin Diazin tyyliä otella, joka muistuttaa mielestäni fedorin tyyliä.
tuo nyt kyllä on aika kaukaa haettua. Ei fedor anna toisten pistää ilmasia pommeja ja pelleile(matki esim toisen ottelutyyliä ja tee samalla jotain ivailevia eleitä)

Ei Randlemanistä ole mihinkään ennekuin se lähtee jonnekkin "oikeaan" MMA-talliin. Hammerhouse on periaatteessa Coleman mylvimässä kulmassa ja siinä ne tekniikat sitten onkin. Tallin kavereista kukaan osaa lukkoja ollenkaan ja pystyottelu/kestävyys on ihan vessasta myöskin. En tiedä kyllä onko Randlemanin keuhkoleikkausten ja auto-onnettomuus vammojen jälkeen enää tarpeeksi miestä jäljellä huipulle. Mut lisää juicee niin gynot kasvaa ainakin. Mitenkähän olisi matsi mennyt jos Randleman olisi nyrkkeillyt vähän aikaa ensimmäisen erän alussa.

Paitsi että Randleman nykyään treenaa Randyn salilla

Kyllä se oli Coleman mölvimässä siellä Randlemanin cornerissa eikä Randy. 100%.

Niin varmaan olikin mutta silti treenaa nykyään siellä.

He was previously associated with Mark Coleman's Team Hammer House, but most recently began training at Randy Couture's gym in Las Vegas, Nevada.

Ei paljon vakuuta jos on Coleman cornerina vieläkin. 37 ja vaikka mitä leikkauksia käyneenä ja puolet keuhkoista poissa alkaa oleen vähän myöhäistä oppia ottelemaan.

Back
Ylös Bottom