Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:rock:

Jätkät, teissä on asennetta jos MINUN takia täällä muka roikutte. Mutta en ole nyt vakuuttunut siitä laisinkaan, onko se ...hyvää asennetta. Ettette vain pidä minua pilkkananne?

Niin on. Minäpä kerron.

"Nuoren miehen ei missään tapauksessa tule tarttua päihdyttäviin juomiin. S.o. puheenamme alkoholi. Tätä ei miehestä iällisenkään tule nauttia kuin lääkärin tahi muun terveysparannusta riittävästi tuntevan ohjeesta ja vakaasta neuvosta. Tällöinkään ei ole syytä nauttia vähimmäistä määrää enempää, ainoastaan hituinen sydämen kunnon, romuskan, noiveen, äkeemän tahi ankeen hoitamiseksi.

- Orville van Voorhees, Miehuullisuuden taito, 1899"

Jospa sitten rohkenen ja teen asialle jotain. Olen kyllä kaiken kaikkiaan ymmälläni saamistani aplodeista. Ansiotonta arvonnousua. Mille se perustuu? :lol2:

Olette erehtyneet. Olen hämmästyttävän kohtelias ja hyväkäytöksinen herrasmies. Ulosanniltani vähän niin kuin Hannibal Lecter.

Back
Ylös Bottom