elasto
Mode
Paljon maksaa missä? Laivalla (ainakin Silja Europa) oli viimeksi muistaakseni 25 euroa torni.Onkos kellää tietoa et paljon maksaa torni niitä eukalyptus - pikkupussikiekkoja?
Ja eka viesti!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon maksaa missä? Laivalla (ainakin Silja Europa) oli viimeksi muistaakseni 25 euroa torni.Onkos kellää tietoa et paljon maksaa torni niitä eukalyptus - pikkupussikiekkoja?
Ja eka viesti!![]()
Sanoisin itse täysin päinvastaisesti. Tykillä ei tee mitään, mutta tuo purkki ainakin kestää, ne pahviset kun tuppaavat vähän kovemmassa menossa rusentumaan. Itselläkin tuollainen joskus muinoin oli, kunnes kännispäiten sen hävitin. No, onneksi ei enää tarvitse ressata siitäkään.Tykki on ihan hyödyllinen mutta toi purkki on ehkä turhin keksintö ikinä:D
Eli siellä taitaa olla nyt toi 5 4:n hinnalla genua. Saiko tota starkkia samaan hintaan?
Starkkia ja extra Starkkia myytiin 5 purkin pattereissa, olisko hintaa ollut ~20e.
Myös noita icetooleja myytiin siellä 23e :wtf: tyhmänä ostanut maista 40 eurolla.
Tietääkö kukaan mikä on nuuskatilanne viipurissa?saako sitä sieltä ylipäätänsä normaalein keinoin?

http://karusel.ru/
Ainakin Viipurin Karuselista oon nuuskaa ostanut. Tosin viime syksynä, en tiiä hinnoista, sillo oli aika kallista siellä. Jos menet Nuijamaan kautta venäjälle, myydään nuuskaa ainakin rättijärven kaupassa, juustilan valinnassa (=kalliimpaa kuin rättiksellä), sekä siinä kaupassa joka on Juustilan valinnan ja Juustilan Tat-Neft-huoltoaseman välissä notkossa. Yleensä Rättijärven kaupassa ollut vähäsen halvempaa kuin Juustilasta.
Vaalimaan tilanteesta ei mitään aavistustakaan, todennäköisimmin sieltä nyt saa ihan samalla lailla nuuskaa kuin nuijamaalta. Kauppojen pihassa jo on kyltit missä on ettanpurkin kuva, ja lukee, ota kanssasi suomeen;)
Generalia saa sillointällöin, yleensä vain ettania. Siinä Juustilan valintaa juuri ennen olevassa kaupassa on näitä catch-pussinuuskia, sekä viimeksi oisi ollut generalin tavallista pussia. Irtogeneralia on jossain välissä välillä ollut, nyt ei oo näkynyt.
Hinnoista. 1150ruplaa/torni juustilan valinnassa ja 1000rpl rättiksellä.
e: Perjantaina oli ainakin rättiksen tat-neftillä kassan takana yksi torni, en oo ennen nähnyt huoltsikoilla nuuskaa. Kaupoista sitä saa.
Kiitos tiedosta!Aattelin vaa kun Lappeenrannasta pääsis paatilla Viipuriin ilman viisumia,et maksaisko vaivaa...
Maksaa aivan ehdottomasti. Tosin kertaviisumi on sen 45e saimaan liikenteeltä, että en nyt tiiä, kannattaaks laivalla sun mennä. kun samalla reissulla saat autoon tankin täyteen menovettä á 45c/litra + peltisessä jerrykannussa (muovisia ei saa olla) 10 litraa (oikeasti senverta vajaa että hölskyy, täyttä ei saa tuoda), niin mä suosittelisin sitä autoreissua instead. Varmasti tulee halvemmaksi, johan se bensasta tuleva säästö kuittaa viisuminhinnan, suunnilleen ainakin. Vuosiviisumi on sen 85e. Greencard ei maksa mitään.
Viipurin kaupungissa sitten autolla ajo on aavistuksen vittumaisempaa kuin suomessa, mutta ei nuuskan takia tartte kyllä sinne asti mennä, itse omalla autolla kerran olen käynyt, ja toista kertaa ei oo toistaseksi ollut mitään tarvetta mennä.. t. 15 reissua maaliskuun jälkeen;)
Karuselissa en oo omalla autolla käynyt, en siis osaa neuvoa reittiä sinne.
e: Ja nuuska venäjällä on tällähetkellä 26e/torni. Tammikuussa se oli 18e. Eli huhu on vähäsen vanhentunut.
Niin ja lisäyksenä, esimerkiksi limsaa kannattaa tuoda, 12litran päkki maksaa light-kolaa jonku 6 euroa. Tupakkakartsa on vitosen, vodkapullot jotain 3e (en oo tuonut)